PEUGEOT 406 2.0 T (108Kw)

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

PEUGEOT 406 2.0 T (108Kw)

Příspěvekod sedljiri » úte 1. bře 2011, 12:01

Zdravím vás xsamarádi, předem se omlouvám za to že sem tahám peugeota, ale potřeboval bych nutně poradit. Popíšu situaci. dostala se ke mně 406tka všechno v naprostým pořádku, jediná chybička která se občas ukázla, že auto kolem 3 tis otáček asi na sekundu ztratilo výkon a pak táhlo zas jak blbý. udělal se na tom základní servis. (olej, filtry, svíčky) a ejhle auto nejde nad ty 3 tis vytočit, při sešlápnutí plnýho plynu zdechá, střílí do výfuku. Svíčky se dávali Originálky, žádný NGK, nebo BRISK. Dneska zkusím vrátit ty starý, ale ypadají dost zhuntovaně, takže je to jen otázka času, kdyby to náhodou jelo. ale co potom? podle katalogu jsou tyhle originál. Ještě taková perlička původní co tam byly měly 2hroty a tyhlety nový origoše mají jenom jeden. ale katalog peugeotu odkazuje jen na ty jednohrotovky. dvouhrotovky měly jiný označnení, lae už se nedělají. Děkuju za odpovědi.
značka koupených svíček EYQUEM
Jirka Sedláček
Uživatelský avatar
sedljiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. lis 2008, 16:21
Bydliště: Bořitov
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI,66 kw, r.v. 2001

Re: PEUGEOT 406 2.0 T (108Kw)

Příspěvekod snoopy » úte 1. bře 2011, 12:05

nebude to spíš problém s turbem, než se svíčkama?
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina" - RIP
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry" - GoodBye
Xsara II 1.6i r.v.2003 "Frosty"
VW Touran 1.5TSI r.v. 2023
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1601
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara II 1.6i r.2003

Re: PEUGEOT 406 2.0 T (108Kw)

Příspěvekod sedljiri » úte 1. bře 2011, 19:27

Turbo to podle mě nebude, na neutrál hvízdá jako blbý. To je poznatek ze dneška, na neutrál se to jakž tkaž drží, akorát se nesmí šlápnout moc na plyn, jinak se to jakoby zahltí no ale střelí to do vejfuku a už jde do otáček. Průser je při jízdě, kdy je motor zatíženej..prostě nejede. Dal jsem zpátky ty starý svíčky a je to o něco lepší sice to cuká ale táhne. takže průser bude někde tam. DNeska jsem si všiml že přeskakujou jiskry i z toho gumovýho kabelu,(svíčky byly vytažený na liště ) takže zkusím vyměnit kabeláž, pak už mě začíná strašit indučka :-(
Jirka Sedláček
Uživatelský avatar
sedljiri
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 47
Registrován: úte 18. lis 2008, 16:21
Bydliště: Bořitov
Vůz: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI,66 kw, r.v. 2001

Re: PEUGEOT 406 2.0 T (108Kw)

Příspěvekod dukoz » pát 18. bře 2011, 12:09

Čidlo teploty motoru je v pořádku? Mě odešlo po výměně svíček a filtrů (a dodnes nechápu proč), ale projevy byly skoro totožné. Navíc i větší spotřeba a oblaka dýmu z výfuku.
PRODANÁ Xsara II 1,6 16V Exclusive, automat AL4, klima, ABS, parkovací senzory, tažné, 2003 8,3 l / 100 km
V DEPOZITU Xantia II 2.0HDi 80kW Break Exclusive, Hydroactive 2, klima, ABS, kůže, 1999 5,5 l / 100 km
TOYOTA Yaris 1,33 vvti MMT5, 2008 6,3 l / 100 km
dukoz
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: pon 31. led 2011, 13:27
Bydliště: okr. Přerov
Vůz: xsara 1,6 16V automat, Xantia 2.0HDi break


Zpět na Cokoliv se nikam nevešlo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků