Jak často měníte pylový filtr?

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Jak často měníte pylový filtr?

Příspěvekod levis501 » úte 13. bře 2007, 18:45

Už od začátku, co jsem koupil Xsaru, jsem si říkal, že nějak málo táhne topení a teď, když jsem zapl ventilaci, tak z ní šel strašný smrad. Tak jsem se rusnesl na tom, že vyměním pylový filtr. Výsledek vidíte na fotce. Docela kanál...

Tak mě napadlo: Jak často měníte pylový filtr?
Přílohy
Filtr.jpg
Filtr.jpg (150.79 KiB) Zobrazeno 12459 krát
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Re: Jak často měníte pylový filtr?

Příspěvekod Jozef2413 » úte 13. bře 2007, 18:54

levis501 píše:Už od začátku, co jsem koupil Xsaru, jsem si říkal, že nějak málo táhne topení a teď, když jsem zapl ventilaci, tak z ní šel strašný smrad. Tak jsem se rusnesl na tom, že vyměním pylový filtr. Výsledek vidíte na fotce. Docela kanál...

Tak mě napadlo: Jak často měníte pylový filtr?
Ja som ho menil minuli rok tieš som mal podobny :wink:
Uživatelský avatar
Jozef2413
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 67
Registrován: stř 3. led 2007, 21:50

Příspěvekod CHiP » úte 13. bře 2007, 18:56

Nedávno a vypadal docela fuj, fuj, jako ten na obrázku :roll:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod bleriot11 » úte 13. bře 2007, 19:08

Tak to se bojím co tam budu mít já?Auto mám asi 9 měsíců a ještě jsem na něj nekoukal. :oops:
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Rope » úte 13. bře 2007, 19:13

Když jsem koupi auto, tak jsem ho hned měnil, bohužel neměli jiný než ALKO, vydržel jsem s ním tři měsíce a letěl, to byl nový filtr a choval se jako starý, špatně propouštěl a díky tomu se mlžilo. Takže ALKO nebrat.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod levis501 » úte 13. bře 2007, 19:31

No, já jsem bral origo Citroen (dodavatelsky je to 3M), tak doufám, že tam nějakou dobu vydrží...
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod řepák » úte 13. bře 2007, 19:39

Taky i já , když sem X koupil tak mi nějak smrdělo ... nechal sem ho vyměnit (Autocentrál Vzdušná Citroen - filrt 689,- + 147,- práce) a když dám plnou červenou a tak půl fofru tak to smrdí zase . Ale prej to tam někde rosí , to by mi ale i mizela chladící né ? Možná by to chtělo nechat vyčistit kompl. potrubí - topení .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod MP » úte 13. bře 2007, 20:27

Co tři měsíce ho vyndám , vyklepu , vysaju vysavačem . Po půl roce vyměním za novej , to je tak po 15 000 km ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod SilverGhost » úte 13. bře 2007, 20:30

Já ho vyndal po dvou letech, co mám auto a byl to stejnej humus. Do té doby, než jsem si tu přečetl, že tam je, jsem to ani netušil :-)
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Příspěvekod lobello » stř 14. bře 2007, 8:07

maju ho aj auta bez klimy?
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Filtr

Příspěvekod Mig45 » stř 14. bře 2007, 8:32

lobello píše:maju ho aj auta bez klimy?


Samozrejme :D

Kabinovy a pylovy filtr je jedno a totez.
Dokonce je tu navod na jeho vymenu.

Obecne je doporuceno ho menit 1* rocne vzdy pred pylovou sezonou.
A kdyz uz ho budes kupovat vezmi si 100% uhlikovy,velmi uspesne zachytava smrad z aut pred tebou :D
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod dusang » stř 14. bře 2007, 11:43

Ja ho menim kazdych 15.000 km. Zatial, co mam Xsaru, tak prvy krat som ho nechal vymenit v Citroene aj s dezinfekciou klimy (mali nejaku akciu) a naposledy som si ho menil sam. Kupil som filter Purflux a pri tej prilezitosti som aj dezinfikoval klimu.
Xsara 1.6i SX '98 Obrázek
Uživatelský avatar
dusang
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 64
Registrován: pát 15. črc 2005, 9:38
Bydliště: Martin, SR

Příspěvekod CHiP » stř 14. bře 2007, 20:26

řepák píše:Taky i já , když sem X koupil tak mi nějak smrdělo ... nechal sem ho vyměnit (Autocentrál Vzdušná Citroen - filrt 689,- + 147,- práce) a když dám plnou červenou a tak půl fofru tak to smrdí zase . Ale prej to tam někde rosí , to by mi ale i mizela chladící né ? Možná by to chtělo nechat vyčistit kompl. potrubí - topení .

Zkus použít přímo na to určenou desinfekci. Mělo by se to nastříkat do výdechů a nechat působit. Nevím přesně, nezkoušel jsem.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod levis501 » stř 14. bře 2007, 21:20

Já jsem to zkoušel a funguje to. Ale bacha. Ta dezinfekce má takovou dlouhou hadičku, co se musí strčit do vdechu recirkulace a pustit ventilaci na plný kule. A když tu hadičku nechytnete pořádně, tak ten tlak z toho kontejneru (kterej je ještě umocněnej savým efektem té recirkulace) vám tu hadičku vystřelí někam do útrob ventilace v palubce. Tak, jak se to stalo mě na Audi A2...

A pak to jde dost blbě ven. U té audiny je tam doteď...
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod bleriot11 » sob 17. bře 2007, 11:27

Prosím o radu jaký filtr koupit.Koukal jsem po netu a nevím,zda nebude lepší dojít do normálního obchodu.Co ušetřím na filtru to dám za poštovný.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Další

Zpět na Exterier & Interiér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků