Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » pát 30. pro 2011, 16:29

Dobrý den, koupil jsem si xsaru picasso s originálním autorádiem na cd, z minulého auta mi zbyl subwoofer se zesilovačem, který bych chtěl připojit k současnému autorádiu pomocí "speaker-level-input" vstupu. Co ale nevím, kde nabrat signál (přímo u rádia, nebo jinde) a kudy táhnout audio kabely do kufru k subwooferu (respektive jak na tapecy). Elektriku bych pořešil od 12V zásuvky co je za zadníma sedačkama v kufru. Díky za pomoc.
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Rope » pát 30. pro 2011, 19:43

Taky mi leží jeden ve skříňi a čeká na svou chvíli. Pokud chceš tahat napájení ze zásuvky vzadu, tak budeš muset stejně tahat buzení od rádia. No a reprákový signál bych si vzal z Bsloupku jak vedou dráty do zadních dveří.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » pát 30. pro 2011, 19:47

zkoušel jsem dneska ten sloupek rozebrat, ale kabely jsou tam v chráničce a celkem blbě umístěné, takže bych to raděj natáhl až od rádia, kde se mi to zdá přístupnější, i když stejně to kolem sloupku budu muset táhnou, že ..... buzení od rádia jsem chtěl obejít tím, že bude zesilovač zapnutý pořád se zásuvkou (spíná jen při zapnutých klíčích, stejně jako rádio)
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Rope » pát 30. pro 2011, 20:59

Tak pokud to chceš i s buzením zezadu, tak bych to od rádia netahal, ale jen naříznul tu chráničku............
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod davados » sob 31. pro 2011, 4:24

Nemá ta zásuvka omezený Watty nebo Ampéry,který se k němu daj připojit? Natažení kabelový sady od baterky zabere nějakej čas,ale zas je to bezpečnější atp.
Uživatelský avatar
davados
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 10. úno 2008, 10:17
Bydliště: Kousek za Prahou 4
Vůz: Renault Vel Satis

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » pon 2. led 2012, 14:26

tak, snažím se snažím rozebrat B sloupek, ale nejde mi to - od karoserie se mi podařil plast dostat jen v místě zlomu(spodní a vrchní), ale fakt nevím jak to uplně demontovat, abych plasty nepolámal :( poradíte?
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Rope » pon 2. led 2012, 18:09

Musíš začít odshora, povolit pás, a napřed vrchní plas a pak až spodek.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » sob 14. led 2012, 19:15

Vzhledem k důležitějším úkolům stále odkládám, co je ale nemilé zjištění - zásuvka 12V za levou zadní sedačkou je pod stálým napětím i po vypnutí klíče :(, na internetu jsem se dozvěděl, že k této zásuvce by měla být pojistka F23 a údajně má mít dvě polohy při které do ní jde stálé napětí a při druhé poloze pouze při zapnutém klíči. Normálně bych si to sám ověřil, ale kvůli sněžení se mi moc ven nechce :-D Nevíte o tom někdo něco víc?
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Cvrček » sob 14. led 2012, 19:25

Pravděpodobně to tak bude. Ale občas jsou rozdíly v pozicích podle roku výroby. A rozhodně lepší,než aby někdo věštil,jak to máš,tak bude opravdu nejlepší,když se půjdeš podívat. Koukneš a vidíš. Otázka minutky. Rohodně kratší doba,než jsem napsal tento příspěvek. :wink:
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » ned 15. led 2012, 15:47

Nové postřehy - Pojistka F23 má skutečně dvě polohy (trvalý proud nebo napájení s klíčkem v zapalování) avšak to se netýká zásuvky 12V vzadu, za levým sedadlem - ta je jištěna pojistkou F14 (Zásuvka pro příslušenství - Karavan (+ AVC)), má jen jednu polohu a je tudíž nepájená trvale :( . Takže nyní potřebuju dostat do kufru odněkud + které bude buď jen budit zesilovač, nebo ho přímo napájet a vůbec nevím odkud :( . Má někdo nápad?
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Cvrček » ned 15. led 2012, 15:53

Jaký máš rok výroby?
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » ned 15. led 2012, 15:55

Picasso 2.0 HDI r.v.2000
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Cvrček » ned 15. led 2012, 16:03

Tak to nakonec stejně budeš muset natáhnout ze předu. Čili si myslím,že napájení udělat rovnou od zásuvky,jak výše již naznačil Davados a buzení...ideálně opravdu od rádia.
Vzadu u hrbatý nic nenajdeš,co by šlo jak bys potřeboval.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod vitek.s » ned 15. led 2012, 16:07

tak pokud budu mít (+) pro buzení zesilovače z rádia, nepotřebuju nic tahat, elektrika tam jde právě z té trvalé zásuvky, jde mi spíš o to odkud konkrétně je to buzení nejvhodnější vzít .... chtěl bych to zfouknout v jedné akci, tak proto se ptám i na takové detaily :-) - takže asi nejvhodnější bude přerušit (+) co vede k rádiu, jak tak chápu, nebo je na rádiu nějaký pin jako "ovládání antény" ?
vitek.s
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: pát 30. pro 2011, 16:21
Bydliště: Zlín
Vůz: Xsara Picasso, 2.0 HDI, 2000

Re: Xsara Picasso - připojení zesilovače a sub

Příspěvekod Cvrček » ned 15. led 2012, 16:21

Aha. Pokud chceš vědět,jen který drátek "napíchnout" u rádia,tak si stáhni nějaký návod na Xsaru (najdeš je v Návodech a postupech hned na začátku v tématu Návody). Je v něm rozepesáno,který pin v ISO konektoru je na co.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4553
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Další

Zpět na Autohifi

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků