Prvně demontovat chladič vzduchu - celkem pět šroubů - a odpojit z něj ty dvě hadice .
![Obrázek](http://img296.imageshack.us/img296/4329/intercoolervm9.png)
Pak demontovat víko ventilů ... je na třech šroubech M6 ... a odpojit z něj jednu hadici
![Obrázek](http://img296.imageshack.us/img296/5240/vkoxg5.png)
Vyměnit těsnění . To starý bylo úplně ztvrdlý , takže nemělo cenu dotahovat víko , protože to se akorát prohne a nepřimáčkne to těsnění víc . Cena za těsnění byla cca 140 Kč .
![Obrázek](http://img235.imageshack.us/img235/7228/xsara009qc1.jpg)
A když už je to takhle všechno dole tak bych koukl na žhaviče :
![Obrázek](http://img300.imageshack.us/img300/8617/boschst4.jpg)
Prvně z nich odšroubovat ten káblík kterým jsou spojený ( M5 matičky ) a pak jednu po druhé vyšroubovat - maj šestihran 12 mm . Přístup celkem v poho ... o něco lepší než k penězům
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrázek](http://img80.imageshack.us/img80/6174/havied1.png)
Pěkně od konce . Jedna dělala chvilu že nic a pak se nažhavila uprostřed ... takže do koša a vyměnit . Fotka je horčí kvality , se mě třepali ploutvičky ... v jedné jsem držel foťák a v druhé v kleštích žhavič a ještě ho držel na kontaktu od baterky .