Brzdové destičky a obloľení

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Brzdové destičky a obložení

Příspěvekod Milan H. » ned 25. úno 2007, 20:52

Jak nejlépe bez demontáže zkontroluji sílu brzdových destiček a obložení a jak by mělo být silné? Mám najeto 75 000 km a občas jezdím s přívěsem,nebo karavanem?
Díky za odpovědi. :ooo:
Xsara 1,4 II
Milan H.
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: ned 22. říj 2006, 23:32
Bydliště: Holice

Příspěvekod viteon » ned 25. úno 2007, 21:01

doporučuji sundat kolo a podívat se, destičky tl. 2mm bych považoval za špatné, kotouče myslím mají povoleno -2mm.. Já jsem měnil oboje při 97000. Kotouče byly vyjeté aspoň o ty 2mm, destičky by ještě pár tisíc km vydržely. Kolik mají minimální tl. obložení nevím. Na škodovkách se jezdilo až do kovu.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod Mig45 » ned 25. úno 2007, 21:11

viteon píše:doporučuji sundat kolo a podívat se, destičky tl. 2mm bych považoval za špatné, kotouče myslím mají povoleno -2mm.. Já jsem měnil oboje při 97000. Kotouče byly vyjeté aspoň o ty 2mm, destičky by ještě pár tisíc km vydržely. Kolik mají minimální tl. obložení nevím. Na škodovkách se jezdilo až do kovu.


Viteone mas pravdu jako vzdy :D
Kotouce -2mm , desticky minimalni zustatek 2mm .

Disc thickness: New:
247.0 mm diameter solid disc............................. 13.0 mm
247.0 mm diameter ventilated disc......................... 20.4 mm
266.0 mm diameter disc................................. 20.0 mm
Minimum thickness:
247.0 mm diameter solid disc............................. 11.0 mm
247.0 mm diameter ventilated disc......................... 18.4 mm
266.0 mm diameter disc................................. 18.0 mm
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod viteon » ned 25. úno 2007, 21:14

děkuji za pochvalu, doma ani v práci mě nechválí, tak aspoň tady se někdo najde
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod řepák » pon 26. úno 2007, 14:51

Milan H : Hlavně na tom nešetři , už sme to taky řešily , abys pak ještě neměnil kotouče a nekoupil oba za 2 ,- . Vohřejou se a zkroutí se ti to a budeš kupovat další a přidáš si víc peněz a pak tě vyjdou na ranec peněz .
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)


Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků