Tlak v pneu

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Tlak v pneu

Příspěvekod bleriot11 » pát 11. kvě 2007, 12:40

Chtěl jsem se zeptat,zda je normální kdyľ mám přední gumy 195-50-15 nafoukaný na předepsaný tlak tj.2,5 tak mám pořád pocit,ľe to leľí na ráfku.Tak jsem dal 2,7 a pořád to není ono.Na zadku to je ok.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod pastynko » pát 11. kvě 2007, 12:51

no ja davam dopredu 2.6 a dozadu 2.4 a podla mna sa to tvari v pohode ;)

ale urcite to zalezi aj od pneu ako takej, hlavne aky pevny ma bok... :roll:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Re: Tlak v pneu

Příspěvekod K4my » pát 11. kvě 2007, 13:12

bleriot11 píše:Chtěl jsem se zeptat,zda je normální kdyľ mám přední gumy 195-50-15 nafoukaný na předepsaný tlak tj.2,5 tak mám pořád pocit,ľe to leľí na ráfku.Tak jsem dal 2,7 a pořád to není ono.Na zadku to je ok.


tak nechce se mi ani trosku verit ze by to sedelo na rafku.... 2,7 je sakra dost dobra pecka. ukaz fotku nebo neco... Jedina moznost je ze vozis pod kapotou pytle s cementem jinak fakt nevim. :)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Re: Tlak v pneu

Příspěvekod pastynko » pát 11. kvě 2007, 13:36

K4my píše:
bleriot11 píše:Chtěl jsem se zeptat,zda je normální kdyľ mám přední gumy 195-50-15 nafoukaný na předepsaný tlak tj.2,5 tak mám pořád pocit,ľe to leľí na ráfku.Tak jsem dal 2,7 a pořád to není ono.Na zadku to je ok.


tak nechce se mi ani trosku verit ze by to sedelo na rafku.... 2,7 je sakra dost dobra pecka. ukaz fotku nebo neco... Jedina moznost je ze vozis pod kapotou pytle s cementem jinak fakt nevim. :)


fakt je ze 195/50 je nizkoprofilova guma, takze sa to tak moze tvarit, ale povedal by som ze to je iba oklam :lol:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Lonestar » pát 11. kvě 2007, 13:55

Taky si myslím. Při tlaku 2,7 jak píąeą, to prostě nemůľe leľet na ráfku. :lol:
Bude to tím profilem 50. Jestli jsi měl před tím 55, je to docela rozdíl. O (9,75 mm) Jestli se nepletu.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lonestar
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 161
Registrován: pon 12. úno 2007, 11:43
Bydliště: Chýnov
Vůz: Dacia Duster 1,5 dci ( ex Xsara Break 1,9 TD)

Příspěvekod CHiP » pát 11. kvě 2007, 16:45

Na jaký tlak se mají foukat 195/55 R15 u naf»áků? :D
Já mám na dveřích samolepku jenom pro R14 :?, tak tam dávám o 0,1 víc :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Sbohem vąem » pát 11. kvě 2007, 16:49

Já tam mám 2,4,předek i zadek,zda se to být optimální,ale mám tam plyn,ale na tom nezáleľí,tlak je stejný na počátku, při jízdě by měl být údajně o polovinu niľąí,myslím rozdíl při navýąení(zahřátí) neľ u vzduchu.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod Lonestar » pát 11. kvě 2007, 16:59

Chip: Tak to ti nepovim. Taky tam mám jen pro R 14. Já mám 2,6 a 2,4.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lonestar
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 161
Registrován: pon 12. úno 2007, 11:43
Bydliště: Chýnov
Vůz: Dacia Duster 1,5 dci ( ex Xsara Break 1,9 TD)

Příspěvekod bleriot11 » pát 11. kvě 2007, 21:29

Jasně,ľe to neleľí na ráfku,To byl jen řečnický obrat.Gumy jsou pirelli P6000.Asi to je jen oční klam. :wink:
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Svejk » pát 11. kvě 2007, 23:04

Já mám 205/40/16" plněný plynem a má prý to bejt na 2,7 předek a 2,6 zadek. tak tam mám na vąech 2,7 a pohoda. není to přefouklý a sedí super.
Xsara Break 1,8i r.v.98
Uživatelský avatar
Svejk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 17. dub 2006, 20:07
Bydliště: J.Hradec

Příspěvekod viteon » sob 12. kvě 2007, 6:15

jezdil jsem na 50kách několik zim a foukal jsem to 2,3 + 2,3. Auto bylo tvrdąí ale zase tam bylo víc místa na sněhové řetězy.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod K4my » sob 12. kvě 2007, 12:05

no plyn se plni vice proto protoze se pri zahrati tak nerozpina jako vzduch, proto se vzduch nesmi plnit na tolik

jako predpisovych je stale pokud se nepletu 230 vepredu a 220 vzadu pro kazdy bezny profil... u nizsich profilu bych si tipl ze to ma byt vse o 10Kpa vice....
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod ---miro--- » ned 20. kvě 2007, 17:08

Mám tam 205/45/16 foukam je na 2,2 předek i zadek a zdá se mi ľe je to málo, nevíte někdo na kolik se mají foukat??
Xsara II coupé
---miro---
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 37
Registrován: sob 28. dub 2007, 16:22
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvekod semtamtuk » ned 20. kvě 2007, 18:12

K4my píše:no plyn se plni vice proto protoze se pri zahrati tak nerozpina jako vzduch, proto se vzduch nesmi plnit na tolik.

to by mě zajímalo,kdyľ plníte kola plynem :?: jestli vám odsají také vzduch z kol který se tam dostal při obouvání jestli ne tak tam máte taky vzduch,a rozpínavost tam bude taky věřte nevěřte a nenemítejte,ľe menąí :D
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod baffy » ned 20. kvě 2007, 19:24

semtamtuk píše:
K4my píše:no plyn se plni vice proto protoze se pri zahrati tak nerozpina jako vzduch, proto se vzduch nesmi plnit na tolik.

to by mě zajímalo,kdyľ plníte kola plynem :?: jestli vám odsají také vzduch z kol který se tam dostal při obouvání jestli ne tak tam máte taky vzduch,a rozpínavost tam bude taky věřte nevěřte a nenemítejte,ľe menąí :D

vyvákuovat koleso je blbost,ale určite je rozdiel plyn a vzduch.takľe ked naplníą koleso plynom je tam menąie mnoľstvo vzduchu a tým pádom aj rozpínavos» musí by» menąia. :wink:
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Další

Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků