Zvysenie vykonw

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod yanci12 » úte 11. pro 2007, 16:49

thak ako sa hovori vzdy na ukor niecoho keby sa dala zivotnost skratit o 100 000km a pridalo by sa 20KW thak by mi to moc neprekazalo :D
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod yanci12 » stř 12. pro 2007, 18:03

nahodou sa mi akceleraciu predsa len kapanek podarilo zlepsit a to ze som posponocval lanko(malo velku volu asi 2cm)a bolo to dobre lenze teraz sa mi zda ze ho treba asi znova posponovat :D
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod rosta » stř 12. pro 2007, 18:16

:lol: :drie:
rosta
 

Příspěvekod semtamtuk » stř 12. pro 2007, 18:35

yanci12 píše:nahodou sa mi akceleraciu predsa len kapanek podarilo zlepsit a to ze som posponocval lanko(malo velku volu asi 2cm)a bolo to dobre lenze teraz sa mi zda ze ho treba asi znova posponovat :D

:nasr?
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod K4my » pon 3. bře 2008, 14:34

yanci12 píše:TO KASLIKOV
asi si hodime slucku co :D
By stacilo keby to auta trosku rychlejsie reagovalo na prudke zoslapnutie plynu....sak to sa neda bezpecne obiehat.....by som skusil aj to cerpadlo dako-.....kupit druhe alebo co sa s nim da robit


na zvyseni citlivosti pedalu je nejlepsi sportovni svicky a ladne svody... mozna i katalyzator.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod mio » úte 4. bře 2008, 20:10

K4my píše:
yanci12 píše:TO KASLIKOV
asi si hodime slucku co :D
By stacilo keby to auta trosku rychlejsie reagovalo na prudke zoslapnutie plynu....sak to sa neda bezpecne obiehat.....by som skusil aj to cerpadlo dako-.....kupit druhe alebo co sa s nim da robit


na zvyseni citlivosti pedalu je nejlepsi sportovni svicky a ladne svody... mozna i katalyzator.
Myslíą ľe na diesel platí sportovní svíčky!! :oops:
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod Rope » úte 4. bře 2008, 21:09

Tady si někdo naběhl. :D :D :D
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod semtamtuk » úte 4. bře 2008, 22:17

:arrow: Ono zvyąovat výkon u auta v dieslu bez turba je taky naběhnutí ano poladit čerpadlo aby to jelo,ale výkon to moc nepřidá a u tohoto motoru nepatrý . :arrow: Montovat IC na chladný vzduch,kdyľ tam není turbo a zvyąovat jeho tlak to se vyplatí jdi do toho. :arrow: Jestli chceą upravovat tak auto u kterého to má smysl a máą dost love :arrow: jinak ho nech kydlat tak jak kydlá
:drie:
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod K4my » stř 5. bře 2008, 17:42

to mio: ja uz to pecu :-D Prvni vec co budu delat je poradne se divat co kdo v cem jezdi :-D No to je jedno kazdopadne se svody souhlasim i tak, ale na naftaky jsem je jeste nikde envidel :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod mio » stř 5. bře 2008, 18:24

K4my píše:to mio: ja uz to pecu :-D Prvni vec co budu delat je poradne se divat co kdo v cem jezdi :-D No to je jedno kazdopadne se svody souhlasim i tak, ale na naftaky jsem je jeste nikde envidel :-)
Nikdo není dokonalý.Vpohodě _ok_
Uživatelský avatar
mio
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 1266
Registrován: pon 1. říj 2007, 19:30
Bydliště: Plzeň-sever
Vůz: Break 1,9 TD/C4 1.6 HDI

Příspěvekod riggo » stř 5. bře 2008, 22:36

Jedna moznost na motor 1.9D existuje, videl jsem to na vlastni oci na tomhle motoru, jen to byl Pazout 306. Kdysi v prehistorickych dobach se stare trambusy a tatry rano za studena startovaly za pomoci jakesi hlinikove patrony velikosti asi jako je Actimel. Nasroubovalo se to do takovyho vehementu, ktery perforoval obal patrony a z ni se zacala do sani motoru uvolnovat jakasi tekava latka, smrdelo to neco mezi eterem a perchlorem. Motory pak bezvadne chytaly i za mrazu. No a tuhle tekavou latku ten muj znamy vstrikoval z injekcni strikacky pomoci plast.hadicky na molitan.kostku, kterou mel uchycenou v sani. Fungovalo to tak, ze kdyz potreboval zvysit vykon(takovej mechanickej powerboost z 1.6HDicek :wink: ), treba pri predjeti, vstriknul tuhle latku do sani a auto zacalo citelne vic zrychlovat, samozrejme do doby, nez se odparila ta latka z molitanu.Na jedno predjizdeni spotreboval cca 5ml te latky. Je to naprosta zbesilost, ale kdybych to nevidel na vlastni oci.....prelozeno do cestiny, tohle proste normalni beloch nevymysli :shock: :shock: :shock:
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod semtamtuk » stř 5. bře 2008, 23:03

Asi máą na mysli éter,ale te» pár let prodávaj na studený starty ve spreji,ale kdyľ to přeľeneą tak něco roztrháą no,ale za jízdy to růčo fouknout do sání to by byl mazec,ale ten sprej neni nejlevnějąí a při předjíľdění jeątě mačkat sprej kdyľ ze zadu křičí děti a manľelka mě bije co blázním prostě supr tuzing
Těžká noha Jarda Pikaču 2.0HDI rv.2001 najeto asi 101500Km Běloba žrout do 6,4 litru ropy jenom couračky
Uživatelský avatar
semtamtuk
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 19. dub 2007, 19:39
Bydliště: Praha 13

Příspěvekod K4my » čtv 6. bře 2008, 9:06

mno to uz aby rovnou uvazoval o dusiku :-D ten jsem videl u nas v dilne uz i na skode 120 .-D
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod riggo » čtv 6. bře 2008, 20:05

Pockej pockej, NO2 by sel i do dieselu??? To se mi nejak nezda. Na druhou stranu, kdyby to pomohlo, byl by to teda masakrrrrrrrrrr :twisted: :twisted: :twisted: jak 50kW nafta leti jak delova koule! Sam tenhle motor mam, je to vazne zebrota, ale jak uz zde bylo vyse receno, je to delnik s vydrzi. Mel jsem i ZXe s timhle motorem, kdyz jsem ho prodaval, mel na tachu 430tis.km, skutecny km nevim, a dodnes jezdi, nechlasta olej, chyta i za mrazu a to vse za nejakych 4,5-4,7l kombinovany spotr.!!! To Xsarka si vezme o litr vic :x
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod K4my » čtv 6. bře 2008, 20:48

no asi by jsi byl prvni clovek s dizlem s dusikem :-D Protoze samotnej dizl motor neni stavenej na brutalni vykon ze ano, to je proste tahoun traktor. Bohuzel nedokazu spocitat zda by se s primesi dusiku dla smes tlakem vznitit :-) ale mozne to je :-) Pokud by se upravila smes tak dost mozna ze jo :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

PředchozíDalší

Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků