Stránka 4 z 4

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008, 10:13
od riggo
to k4my: regulace je tam naprosto jednoducha a trivialni. Mnozstvi vzduchu je na jeden pracovni cyklus vzdy naprosto stejne(pist si nasava vzduch sam svym pohybem ve valci dolu,na rozdil od turba, kde je vzduch vhanen pod tlakem), jen se mechanicky meni poloha toho ktereho pistku v naftovem cerpadle pro jeden pracovni cyklus(pistek ma v sobe slovne nesnadno popsatelna vybrani a pootocenim pistku se dik velikosti tohoto vybrani, v zavislosti na poloze akceler.pedalu, meni pouze mnozstvi vstrikovane nafty pro jeden cyklus). Da se pootocenim cele "hlavy" na cerpadle pridat, lidove receno, na davce, ale do toho se vetsinou nikomu moc nechce. Duvod je jednoduchy. Zvyseni akcelerace neni az tak vyrazne, jako je vyrazne zvyseni spotreby. Je mi jasny, ze vymackat vic z tohoto motoru je malo realne, lec nektere moznosti tu jsou. Vzhledem ke zvysujici se polemice na toto tema se vydam za clovekem, ktery privstrik propanu v tomto typu motoru udajne ma(lec jsem to v planu nemel) a pokud se mi to povede se v tom svezt, dam sem live reportaz. :lol:

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008, 10:58
od Hrnča
Ten motor 1.9D bude mít asi rotační vstřikovací čerpadlo. Tam se bude naklápět deska a podle toho bude vstříknuta nafta. Pokud někdo trochu vidí do hydrauliky, tak by měl vědět. Jinak jak uľ tu někdo psal, naf»ák nasává pořád stejně vzduchu. Jen se mění mnoľství vstříknuté nafty. U atmosféru...

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008, 19:32
od K4my
mno urco sem dej info ;-) pokud mozno sezen co nejvice infa celkem me to zajima :-)