Tesnenie pod vypustaci srob

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Tesnenie pod vypustaci srob

Příspěvekod Miro » ned 24. úno 2008, 18:19

Caute,
cez tyzden idem menit olej, kedysi davno som tu na fore cital, ze davate akesi tesnenie pod vypustaci srob. Ake?
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Uživatelský avatar
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23. čer 2007, 13:41
Bydliště: Vysoká n/Kys.

Příspěvekod viteon » ned 24. úno 2008, 18:21

vetsinou medene
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod Miro » ned 24. úno 2008, 18:30

viteon píše:vetsinou medene





A rozmery nahodou nevies? Nehce sa mi to merat.
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Uživatelský avatar
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23. čer 2007, 13:41
Bydliště: Vysoká n/Kys.

Příspěvekod viteon » ned 24. úno 2008, 18:34

bohuzel nevim, ale podle me ti ho proda kterykoliv servis.
v katalogu je napsáno 16,7X24 EP 1,5, cena cca 73Kč v Citroenu
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod Miro » ned 24. úno 2008, 19:30

viteon píše:bohuzel nevim, ale podle me ti ho proda kterykoliv servis.
v katalogu je napsáno 16,7X24 EP 1,5, cena cca 73Kč v Citroenu




Vdaka ti, usetril si mi pracu s meranim. :wink:
XSARA coupe, 1,8i 66kW, 1998
Uživatelský avatar
Miro
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23. čer 2007, 13:41
Bydliště: Vysoká n/Kys.

Příspěvekod Raďas » čtv 6. bře 2008, 22:51

Nevím jak vy ale já mám pod ąroubem podloľku a v ní je jakoby gufero,takľe jí neměním a zatím ani kapka
Xsara II 1.4 2001
Uživatelský avatar
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 89
Registrován: pát 30. bře 2007, 15:24
Bydliště: Havířov

Příspěvekod viteon » pát 7. bře 2008, 7:34

já mám měděnou podloľku, tak jak je v katalogu, moľná je to gufero nějaký zlepąovák.
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod K4my » pát 7. bře 2008, 7:44

take mam nejake zvlastni gufero, jinak obecne na mnoho zarizeni a olejovych van se pouzivaji tesneni medene.
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Raďas » pon 10. bře 2008, 19:29

No jo měděný obecně ale citroen je vyjímečný,tak má gufero :wink: nebo snad pochybujeą?
:twisted:
Xsara II 1.4 2001
Uživatelský avatar
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 89
Registrován: pát 30. bře 2007, 15:24
Bydliště: Havířov

Příspěvekod rosta » úte 11. bře 2008, 17:10

Mám taky měděnou.A ľe by se dávalo gufero.To slyąím prvně,ale vlastně proč né :lol:
rosta
 

Příspěvekod Raďas » úte 11. bře 2008, 20:29

Teď budu v brzké době měnit olej tak to fotnu
Xsara II 1.4 2001
Uživatelský avatar
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 89
Registrován: pát 30. bře 2007, 15:24
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Hrnča » stř 12. bře 2008, 11:19

Proč by bylo na ąroubu gufero??? To se dává k utěsnění rotačních části. A řekl bych, ľe ten výpuą»ák je rotační jen při povolování...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod MP » stř 12. bře 2008, 13:00

Hrnča píše:Proč by bylo na ąroubu gufero??? To se dává k utěsnění rotačních části. A řekl bych, ľe ten výpuą»ák je rotační jen při povolování...

...moje řeč , olej jsem měnil na čemkoliv uľ nespočetněkrát a vľdy bylo jako těsnění jen podloľka , větąinou měďená ( nebo meděná ... sám nevím jak se to píąe )
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod Raďas » stř 12. bře 2008, 16:16

neříkám ľe je to gufero,jen ľe to tak vypadá,je to podloľka a uvnitř ní je dvoubřitá guma
Xsara II 1.4 2001
Uživatelský avatar
Raďas
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 89
Registrován: pát 30. bře 2007, 15:24
Bydliště: Havířov

Příspěvekod lupl » úte 18. bře 2008, 19:36

Já bych řekl, ľe zmiňované těsnění je tzv. USIT-krouľek (Bonded Seal). Ty se běľně pouľívají třeba tam, kde je potřeba utěsnit ąroubení nebo hlavy ąroubů.
viz. www.hennlich.cz
XSARA II; 1.6 16V; 07/03
lupl
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát 16. čer 2006, 20:02
Bydliště: okres Kladno

Další

Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků