Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: úte 22. dub 2008, 10:37
od Mravec
Nazdar,

no ja som sa nechal presvedcit na vycistenie podvozku a motora, ale ...
Aj na priek tomu ze si chlapik nechal zalezat prkne najprv vsetko vystiekal
teplpu vordou, resp. parou takze som nemujel nechat motor vychladnut a nasledne vsetko vysusil vzduchom, predsa som len skodoval.
Na druhy den mi zacal hucat alternator, a to som bol tri dni pred dovolenkou. Odisli v nom loziska a museli sa menit skoda 1600 SK za opravu, takze na alternator by som si daval velky pozor!

PříspěvekNapsal: stř 23. dub 2008, 6:46
od K4my
2 kvido: no to je presne ono.... asi cloveku nezbyde stara pracna metoda, dil po dile dolu, motor oprskat arvou a kartacem a hadrem drhnout. :-) Pojem ekologicky mi celkem zavani, protoze olej pujde dolu z motoru tak i tak, a jak kdo zajisti aby nesel do travy ale treba do kybla, to uz je kazdeho vec :-) co pak s tim samozrejme take. Njn francouz je zkratka uchcana olejova svine :-) pardon za urazky a silne slova :-D