Stránka 1 z 2

odpojení baterie

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 16:09
od B@RT
Známí má Xsaru II, odpojil baterii po zapojení (cca 40minut) mu jede naplno ventilátor topení (pořád bez rozdílu nastavení) a nefunguje dálkový ovladač centrálu, takľe mam podezření na to ľe auto trochu magoří, lze nějak systém "resetovat" nebo jedině diagnostika?

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 16:36
od Hrnča
Tak obeje se tu uľ řeąilo. Ten ventilátor by mohla být ąpatná regulace, ale pochybuju, ľe by na to měla vliv baterka. No a ten cetrál bude chtít sesynchonizovat. Zkusil bych jeątě jednou tu baterku odpojit...

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 17:08
od B@RT
ľe by najednou.....
centrál zítra zkusím a ten ventilátor se mi nechce věřit ľe by to vzniklo naráz...

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 20:08
od Rope
Já bych si tipl ľe je jakoby spojena jedna poloha na spínačce, tím pádem by jel ventilátor, nebo» ten jede jen po nastratování aľ se klíček vrátí s polohy start a moľná ľe v té poloze nefunguje dálkač. Zkus proměřit spínačku, vľdycky dvojice drátů má konektor, je to ta dvojice co k sobě patří, tedy pokud máą vypnutý klíček, tak vľdy v konektoru má být na jednom pinu +12V a na druhém nic. To jsem se rozepsal, teď jen aby to byla pravda :wink: .

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 20:19
od B@RT
zítra mu na to jdu

1) zkusím synchronizovat dálkáč
2) zkusím to co píąeą
3) rozdělám ventilátor a kouknu na ty tranzistory co docházejí

pak kdyľ nic pojede na diagnostiku :-)

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 21:46
od Rope
Já jsem to pochopil tak ľe mu jede ventilator hned po připojení baterky i bez klíčku. V tom případě neber to co jsem napsal váľně.

PříspěvekNapsal: sob 19. dub 2008, 22:08
od B@RT
právě ľe ne, aľ po nastartovnání ale aby odeąli dvě věci naráz, zítra uvidim.

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 10:24
od B@RT
tak centrál nejde, v úterý jede na diagnostiku, pak ventilátor...

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 11:41
od Hrnča
A zkouąeli jste to jeątě odpojit. Třeba by se to chytlo. Někdy pomůľe "restart"...

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 11:58
od B@RT
20 minut to bylo mnou odpojené....

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 12:17
od Hrnča
Tak netuąí. Snad tedy pomůľe ta diagnostika. Jinak taky jsem tuhle sesynchonizovával centrál. Pro jistotu jsem mačkal obě tlačítka. Psát jak je asi mimo mísu. Z ničeho nic přestal fungovat. Po synchronizaci OK...

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 16:44
od Rope

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 18:10
od B@RT
jj to jsem četl, ale nejdříve jedno a ten centrál nevyľadoval montáľ, kdyľ nejde - pojede do servisu, pak budu řeąit ten ventilátor aspoň uvidím jak se to celé dělá, kdyľ by se vysral mě, jen jedno mě ątve ľe nemůľu najít multimetr, stačí odpojit jen ten vadný tranzistor a pojede to i na jeden (pro kontrolu zda to je ta závada) pak samozřejmě přeletovat oba na silnějąí

PříspěvekNapsal: ned 20. dub 2008, 18:24
od Rope
Já ti bohuľel neporadím, nemám tranzistory, ale jenom předřadné odpory. A na dílně jsem jeątě ani citro ano ´paľouta neměl.

PříspěvekNapsal: úte 22. dub 2008, 14:55
od B@RT
1) centrál opraven, přes diagnostiku a pomocí té kodové kartičky k autu.

2) ventilátor budu opravovat.