Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček
FURY píše: nicméně ted to dělá to ľe během jízdy na dálnici nebo někde mimo obec je teplota cirka na 70° jakmile jedu po městě dostane se na 90° ale pokud jedu chvilku v koloně nebo stojim teplota leze razantně nahorů.
Marek píše:Taky jsem zjistil, ľe rychlou jízdou po dálnici motor nepřehřeju, ale při pomalé jízdě ve městě teplota leze nad 90°C a spínají sahary. Ptal jsem se na to v servisu a dostal odpověď, ľe tyto motory (viz podpis) jsou z důvodu zpřísňujících se emisních poľadavků nejen méně výkonné neľ jejich předchůdci stejné konstrukce, ale také mají nastavenou vyąąí provozní teplotu. Je nutné, aby sahary spínaly a fungovaly a teplota neąla do červeného. To splňuji, pokud mám navíc zapnutou klimatizaci, běľí sahary trvale a teplota se prakticky nehne nad 90°C.
A k výfukům - změna v průchodnosti výfukového systému můľe způsobit vyąąí teplotu motoru, ucpaný výfuk pak přehřívání. Pokud se vymění za jinou značku nebo ten starý byl hodně děravý, můľe nastat nárůst teploty. Je otázka, jestli jde o nárůst nad obvyklé teploty, nezapomínejme, ľe v poslední době se oteplilo a zaregistroval jsem rychlejąí ohřev motoru a jeho tendenci jít nad 90°C (sahary zatím asi nespínají, protoľe větąinou trochu topím).
Kvido píše:Já nechal asi před měsícem vyměnit termostat a teplota se mi drľí někde na 85°C nad jde jen někdy,ale mám tam jeątě hodně nemrznoucího fridexu,tak to na léto vyliju a dám jen destilku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků