Problém s brzdovými světly

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod celikovskyz » pon 12. čer 2006, 19:57

Ta?né nemám.
Uživatelský avatar
celikovskyz
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 30. kvě 2006, 21:28
Bydliště: Praha-Smíchov

Příspěvekod Marek » stř 14. čer 2006, 17:21

Zkou?el jsi změřit ohmetrem přívody k vláknům ?árovky - v konektoru i v objímce - vůči sobě? A objímku světla odpojenou bez ?árovky? Pokud tam bude zkrat, dá se to digitálním multimetrem změřit, samozřejmě bez napětí. Na pohled nemusí být v?e vidět. Podsvícení se rozsvěcí, proto?e je na stejném okruhu jako koncová světla.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Příspěvekod jk » pát 18. srp 2006, 21:48

Hledal bych prodřenou izolaci v kabelovém svazku. Zkus porovnat intenzitu svitu jednotlivých světel 1) kdy? zabrzdí?, 2) kdy? rozsvítí?. Jestli je pořád stejná, tak je to zkrat mezi těmi dvěma vodiči. Dělá to i kdy? vyhodí? v?echny brzdové ?árovky a zabrzdí?? Pokud je zkrat mezi dráty, tak se ti i v tomto případě musí rozsvítit ty obrysovky. Je?tě mě napadlo, jestli ta dvouvláknovka nemů?e být nějak pootočená a spojovat oba okruhy dohromady?
jk
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: ned 16. črc 2006, 20:58
Bydliště: Vysočina
Vůz: Xantia 2, 2.0Hdi 109k, rv 99, starám se občas i o Xsaru 2, 1.4i rv 2001

BSI

Příspěvekod celikovskyz » stř 23. kvě 2007, 13:25

Závada je v BSI!Orezlý tiątěný spoj na BSI způsobil propojení napájení obrysových a brzdových světel.Oprava je nemoľná.Nové BSI stojí řadu tisíc korun(cca 8-15tis)Přícina vzniku koroze je ąpatná těsnost gumové kabelové průchodky mezi mot.prostorem a kabinou.Nechápu jak takto náchylná součástka je tak ąpatně chráněna(cele zařízení je pouze v plastovém obalu).Dávejte si na to pozor!Kapka vody a vyjde to na hodně peněz!
Uživatelský avatar
celikovskyz
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 30. kvě 2006, 21:28
Bydliště: Praha-Smíchov

Příspěvekod Marek » stř 23. kvě 2007, 19:43

Prosím Tě, kdo řekl, ľe je to neopravitelné? Výrok autoelektrikáře bych bral s rezervou, jestli ploąňák není moc poąkozený, mohlo by to jít opravit. Neąlo by to, pokud by byl poąkozený pod součástkami. Jestli ąla voda jen po okraji, kde je konektor, mohla by se koroze opatrně očistit, spoj ocínovat popř, opravit drátkem a hlavně důkladně oąetřit vhodným lakem. Ale je to postup pro nadąence, firma se tím zabývat nebude, uľ kvůli záruce.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Předchozí

Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků