Rozpěrná tyč

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod Luky » úte 16. říj 2007, 6:59

Já uľ jí mám doma, trvalo to sice asi 2 měsíce, ale paráda. Sedí super. jen jsem musel hodit řídící jednotku o jeden stupínek níľ, vyndat plasty kolem motoru a vyhodit tlumič na zvedání kapoty.
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod ColinMcRay » stř 17. říj 2007, 15:24

hod sem fotky at máme představu o co přicházíme... :wink:
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod Luky » sob 20. říj 2007, 12:03

Tak foto je zde:
Přílohy
DSC00163.JPG
DSC00163.JPG (77.29 KiB) Zobrazeno 12087 krát
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod ColinMcRay » sob 20. říj 2007, 12:42

_ok_
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod řepák » ned 21. říj 2007, 14:18

Takľe kdyľ lezeą do motoru tak jde mamina s tebou aby ti to víko podrľela :?:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Luky » ned 21. říj 2007, 14:27

Nepotřebuji tam lézt, motor mám zatím BEZPROBLÉMOVÝ 8)
Jinak si vľdy poradím i sám:)
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod řepák » ned 21. říj 2007, 18:50

Luky píše:Nepotřebuji tam lézt, motor mám zatím BEZPROBLÉMOVÝ 8)
Jinak si vľdy poradím i sám:)

.. a co třeba voda (antifreez) do ostřikovače .
Sice mám olejoměrku na přístrojovce , jako i jiní tady na foru, ale občas se na tu fyzickou radąi podívám sám :mudr: , je to přece jen technika ... :D
Tak to máą asi někde schovanej nějakej klacek na podepření co ? No to já tam radąi vozím ,,bejsbolku,, (ne tu čepici) .
Tak si to tak neber . Jen trochu rejpu .
Hele a čemu je ta tyč dobrá :?: Ono se to dá nějak poznat ľe se ti zlepąily jízdní vlastnosti :?:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod CHiP » ned 21. říj 2007, 19:29

řepák píše:Hele a čemu je ta tyč dobrá :?: Ono se to dá nějak poznat ľe se ti zlepąily jízdní vlastnosti :?:

Auto se tak v zatáčkách nenaklání na stranu a líp tak sedí při ostřejąí jízdě v zatáčkách.
To jsem nedávno někde četl, tak jsem chytrej :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Luky » ned 21. říj 2007, 19:31

V poho, zatím nic nevozím, ale myslel jsem ľe X1 měla tyčku na kapotu, tak ji budu muset vzít třeba z Berlinga. Zatím s tím jezdím opatrně a zkouąím a upravuju, ale s tuľąím podvozkem to pak bude znát.
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod řepák » ned 21. říj 2007, 19:34

CHiP píše:
řepák píše:Hele a čemu je ta tyč dobrá :?: Ono se to dá nějak poznat ľe se ti zlepąily jízdní vlastnosti :?:

Auto se tak v zatáčkách nenaklání na stranu a líp tak sedí při ostřejąí jízdě v zatáčkách.
To jsem nedávno někde četl, tak jsem chytrej :D

Takľe mě osobně je to k ničemu . Zvláątě po lehkém zhlédnutí dneąních TV novin na Nově ....
No jo ale zase ... kdybych chtěl jezdit po 2 kolech tak to asi nikdy díky té tyči nedokáľu ... :drie:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Hrnča » ned 21. říj 2007, 20:42

CHiP píše:
řepák píše:Hele a čemu je ta tyč dobrá :?: Ono se to dá nějak poznat ľe se ti zlepąily jízdní vlastnosti :?:

Auto se tak v zatáčkách nenaklání na stranu a líp tak sedí při ostřejąí jízdě v zatáčkách.
To jsem nedávno někde četl, tak jsem chytrej :D

Jeątě jedna věc. Nemilá. Pokud nabouráą jeden bok, tak přes tuhle "tyčku" se hne i druhej.
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod řepák » ned 21. říj 2007, 20:44

.áááááááá to se vyplatííííííí :?: :!:
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Hrnča » ned 21. říj 2007, 20:45

Asi tak nějak. Místo jednoho boku dva. A za cenu tyčky.... :D
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Luky » ned 21. říj 2007, 20:55

No musela by to být hodně silná rána a dobře trefená, něco jako u Urpina a moľná jeątě silnějąí. Jemu chudákovi to uznali jako totálku, takľe se to jen říká:)
Naposledy upravil Luky dne ned 21. říj 2007, 20:57, celkově upraveno 1
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod Hrnča » ned 21. říj 2007, 20:56

Lepąí snad ani nebourat...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

PředchozíDalší

Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník