Brzdy

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Brzdy

Příspěvekod Mig45 » pon 18. čer 2007, 10:43

Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Re: Brzdy

Příspěvekod Max_Damager » pon 18. čer 2007, 15:12

Mig45 píše:Tak kdo uz konecne zacne tunit ? :D

http://www.vltava2000.cz/Sportovniautod ... odsID=2732


Tak skoro takovýhle kotoučky mám na svém kole, myslím jizdním kole čili horském bicyklu :lol: a kdyľ zabrzdím, tak kolo stojí a já se pohybuji směle kupředu jako právě vystřelená raketa :lol:
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Uživatelský avatar
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 762
Registrován: stř 9. kvě 2007, 21:55
Bydliště: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

Brzdy

Příspěvekod tom.tom » pon 18. čer 2007, 17:50

tom.tom
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: ned 18. úno 2007, 19:49
Bydliště: Jindřichův Hradec
Vůz: Citroen Xsara 1800cm benzin 2000

Příspěvekod K4my » stř 20. čer 2007, 7:50

nehlede na to ze lidi co maj vzdadu bubny by za to vypalkovali minimalne jeste o 10 vic ;) s tak musi vahou to je pak brzdeni jako naraz do baraku :D uz ted mam problem citlive dobrzdovat :oops:
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Mig45 » stř 20. čer 2007, 8:36

Ja tuner nejsem,jen jsem vas musel popichnout :D

Mit prachy tak pujdu max. do neceho takovehoto :

http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2370504
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod CHiP » stř 20. čer 2007, 9:11

Mig45 píše:Ja tuner nejsem,jen jsem vas musel popichnout :D

Mit prachy tak pujdu max. do neceho takovehoto :

http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2370504


Fíha, jak to ty brzdy dokáľou :shock:
Ve srovnání s originálními brzdovými systémy dochází ke zkrácení brzdné dráhy aľ o 35%.

Beru ľe ty bzdy odrovnat dá asi trochu víc práce, ale pochybuju ľe s tím někdo bude mít o 35% kratąí brzdou dráhu, kdyľ i se sériovýma brzdama s pomocí ABS brzdí na hraně smyku a kratąí uľ to být nemůľe :D
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod K4my » stř 20. čer 2007, 9:44

to Chip: Hodnotu ber dost s rezervou.... 20% minimalne ale urcite. zalezi taky na obuvi a na rychlosti. V nemecku to dokonce musi umet ridici spocitat maji to v autoskole u nas se jen uci orientacni brzdna draha pri urcitych rychlostech (ale nikoho moc z dopravky nesere ze 105ka zsatvai o 2km dal nez kdejaka xsara 8) ) .... Jinak pro lehke vysvetleni, u brzd zalezi na uvodnim stisku, proste kdyz dupnes se seriovkou na brzdu tak ti to nejakou dobu potrva nez se ti kola zablokujou, u sportovnich jsi schopen zablokovat kola mnohem drive, cimz pohltis hned ze zacatku mnohem vice energie, a proto je v nekterych pripadech abs i v celku na skodu (ale to nechci rozvadet, zalezi na situaci, vsak kazdy vi si myslim)... jen dodatek, zalezi o jakem zabrzdeni se bavime je slovo zabrzdit a zabrzdit ;) nevim kdo s tim ma az tak velke zkusenosti ale smykavym pohybem zabrzdis mnohem drive(za idealnich podminek- jenze v doprave je to nepouzitelny) nez brzdenim primym.

jinak pro tunery a zavodniky urco dobra volba ale pro bezny seriovky je to myslim hodne velka zbytecnost... jedine ze by byl nekdo po nejake kolizi, paradoxne stoji original brzdny system skoro stejne jak ten tunersky :oops:
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod CHiP » stř 20. čer 2007, 11:56

K4my: Tak o tom ľe záleľí hodně na obutí ľádná :wink:, ale ľe Ti rychlejąí nástup sportovních brzd udělá i těch 20% neuvěřím, dokud si to nevyzkouąím. A opět ten test by musel být na stejném autě se stejným obutím za stejných podmínek, jenom by se přehodily brzdy.
Brzdil jsi někdy vzduchem? Tam neľ po seąlápnutí pedálu bzdy nastoupí si kolikrát stihneą zapálit i cigáro :D, ne zas tak hrozný to není, ale chvilku to trvá :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Luky » ned 24. čer 2007, 15:43

Já jsem kouil u nás Zimmermany kotouče a Textary desky, budu je tam dávat o prázdninách.
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod Tortugas » pon 25. čer 2007, 9:37

U Trabose jsem mel taky pocit, ze brzdovej pedal je tam pouze jako moralni podpora pro ridice :D
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob 20. led 2007, 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod Marty01 » sob 14. črc 2007, 17:27

nevim jak vam, ale me prijde ze mi xsara brzdi jak chce. asi to bude tema rozhavenejma kotoucema pri delsich jizdach na okreskach (50 a vice km)
Xsara 1.8 VTR Coupe - 90 kobylek na podložkách
Uživatelský avatar
Marty01
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. bře 2007, 16:16
Bydliště: Praha
Vůz: 1.8i 8v VTR Xsara I, leden 2000

Příspěvekod irkas » ned 15. črc 2007, 9:40

no jako me taky neprijde ze bych mel enormni vykyvy brzdeni, zalezi na tom jak sou zahraty :)
Provázej tě síla Luku.
www.s60.cz vse o symbianu
Uživatelský avatar
irkas
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 24. čer 2007, 13:29
Bydliště: Corusant

Příspěvekod Luky » čtv 9. srp 2007, 10:51

Tak brzdy uľ mám hotový, brzdí to stejně, ale pořádnej záhul jsem jim jeste nedal, myslim, ľe budou lepsi prave pri tom vetsim brzdeni. Rovnou jsem vymenil pruziny, takľe ted je auti o 40 mm níľ na předku, kdyľ uľ jsem byl u toho, tak jsem vymněnil i stabil. tyčku, spodní čep, olej v převodovce, olej v motoru, filtry. čekám jeątě pořád na tu rozpěru, snad dorazí:)
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod MasterOfPuppets » čtv 9. srp 2007, 11:09

Je ąkoda Luky, ľe si u toho neděláą fotodokumentaci co jak se dělá a tak... protoľe to co jsi teď vąechno popsal to mě taky čeká... časem :)
MasterOfPuppets
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24. srp 2005, 11:19
Bydliště: Kladno, Střední Čechy
Vůz: Citroen Xsara I 1.8 VTS

Příspěvekod ColinMcRay » čtv 9. srp 2007, 12:28

to ja fakt... fotodokumentace by se hodila :)
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Další

Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků