sportovní filtr (kit saní)

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

sportovní filtr (kit saní)

Příspěvekod Zabak » stř 8. bře 2006, 22:04

mate nekdo na xsaře kit přímeho saní s filtrem ???
a jak to mate udelano ?

díky ( jirko to tvoje jsem vyděl) :wink:
ZABAK Xsara 1,8 16V VTS :-)
Uživatelský avatar
Zabak
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 24. lis 2005, 16:53
Bydliště: Praha

Příspěvekod Martinez » čtv 9. bře 2006, 16:52

Tiez by ma to zaujimalo. Potom este otazka, je nutne pri vymene menit cely ten konus za novy (cca 1500SKK) alebo iba tu vlozku
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod Návštěvník » čtv 9. bře 2006, 22:21

Martinez píše:Tiez by ma to zaujimalo. Potom este otazka, je nutne pri vymene menit cely ten konus za novy (cca 1500SKK) alebo iba tu vlozku


ty filry jsou pratelné
prodava se na to takova čistící sada
Návštěvník
 

Příspěvekod Martinez » pát 10. bře 2006, 8:39

http://tuningshop.sk/?id=1101810005
poradte ktory je najvhodnejsi pre moj motor 1.4i, zatial sa mi celkom pozdava ten 3ti zvrchu
MOTOROVÉ OLEJE, predajňa Bratislava http://www.eoil.sk
Uživatelský avatar
Martinez
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: sob 18. úno 2006, 13:24
Bydliště: Bratislava
Vůz: Xsara

Příspěvekod Mig45 » pon 28. kvě 2007, 8:23

Ja jdu jen do tohoto : http://citroen.autodoplnky.cz/citroen-x ... vy-s281971

Ale je to jen filtr ne kit.
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod igor1894 » pon 28. kvě 2007, 19:38

ako Levis poznamenal ja tam mám daný asi ten prvý na www.tuningshop.sk. Hneď za klapkou sania mám krátke koleno a filter otočený smerom k vodičovi. Troąku to robí iný zvuk ale keď je motor zohriaty tak sa mi zdá ľe to trochu dusí, lebo tam nie je dostatočný prívod vzduchua a »ahá to teply. Aj tak na mojej 1.4 je to iba taká sranda :wink: ale aspoň to trochu spravý zvukovú kulisu. Moľno keby sa tam spravil priamy prívod vzduchu pomocou ohybnej flexi hadice tak by to trochu pomohlo ale aj tak z toho VTS nebude tak to nerieąim :lol:
Xsara II, 1.4i Coupe
Uživatelský avatar
igor1894
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: pon 6. úno 2006, 21:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod K4my » úte 29. kvě 2007, 6:59

spotrebu by to prave melo udrzet popr i trosku snizit..... jako taky si myslim ze s tim kitem bude zapotrebi hodne domaci tvorby, staci par kolon na dalnici v zacpe a jede to jako lemra :P Jinak zivejsi to musi byt zarucene, seriovej motor ma pomerne predimenzovanou smes ktera se muze znacne obohatit o vzduch, coz si myslim ze s kitem dostane vzduchu hodne, obvzlast pokud si v ridici jednotce clovek necha nastavit zvysenej prutok vzduchu. ale asi to vyresim uplne jinak, v praci si necham udelat plechovy koryto, necham to zazinkovat a vyztuhuju to tesnenim, a zkratka ten filtr odizoluju od motoru uvidime co mi na to reknou na STKacku :D
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 29. kvě 2007, 12:19

Myslím,ľe by nevadilo mít ten KIT sání někde blízko motoru,vím,ľe se to dá řeąit přívodem trubky od místa kde je nápor vzduchu největąí ,u Octávek to vedou z té spodní mříľky co je na předním nárazníku (já tam mám mlhovky) dávají tam nerezovou trubku která přivede náporem studenějąí vzduch.
A nebo na srazu otevřem kapotu ®abákovi a ten tam má nepřímé vstřikování vody do sání,ale spíą bych volil řeąení Jiříka,který to má přímé vstřikování (nebo moľná měl) a to z toho důvodu,ľe nepřímé je vstřik před filtr a to bychom museli nechat ten původní kastlík pro filtr,to by jaksik před KIT neąlo dát navíc jak je známo voda zachycuje veąkerý prach a nečistoty a tím nejspíą brzy zaseere celý filtr,proto bych řeąil ten modul přímeho vstřikování vody do sání samozřejmě nějakého regulovatelného nebo zap/vyp.
Ale to by mohl líp objasnit ®abák,který díky tomu to dával vąem 1,8 16V na 1.Xsara srazu při sprintu na prdel.Kromě mě ,já nestartoval :lol:
Sbohem vąem
 

Příspěvekod lubodurecka » úte 29. kvě 2007, 13:53

no tak tu to máte.
Přílohy
FÓRUMA.JPG
rúry sú z PVC priemer 75mm, je to lepené lepidlom na PVC plasty, tesní to ako sviňa, chcem to este streknú» do farby, tak uvidím
FÓRUMA.JPG (145.68 KiB) Zobrazeno 19329 krát
Uživatelský avatar
lubodurecka
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 9. lis 2006, 21:31
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 29. kvě 2007, 13:57

jj,to máą pravdu i pro mne je důleľitějąí zastavit neľ jet rychleji,proto jsem celý víkend měl auto bez předních i zadních brzd,Totál jsem je rozdělal,vyčistil promazal,nastříkal červenou barvou do teploty 800°C ,teď jsem jeątě koupil nové přední odvzduąňováky,tak je ve čtvrtek čenčnu,jeątě jednou odvzduąním a teď to vypadá dobře.Jen jsem zjistil,ľe opravdu je brzdovka pěkná ľíravina,trochu přední třmen rozleptala,musím to zastříknout jeątě jednou.
Ale je to pěkná drbačka,musel jsem z předních třmenů odstranit veąkeré nánosy ąpíny a rzi atd.Ze zadních zase z hliníku oxidaci.Tak pokud bys uvaľoval to dát do barvy,udělej to na těch bubnech hned.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod igor1894 » úte 29. kvě 2007, 19:54

Lubo : nejako tak si si to aj predstavoval, ľe to budeą ma» spravené :wink:
no 100 bodov za vzhlad nebude ale ide hlavne o funkčnos». Ono da» tam leątené trubky atď. nie je zase tak málo penazí :wink:, ale hlavne ľe to ide :D
Xsara II, 1.4i Coupe
Uživatelský avatar
igor1894
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: pon 6. úno 2006, 21:57
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod viteon » úte 29. kvě 2007, 19:56

igor1894 píše:Lubo : nejako tak si si to aj predstavoval, ľe to budeą ma» spravené :wink:
no 100 bodov za vzhlad nebude ale ide hlavne o funkčnos». Ono da» tam leątené trubky atď. nie je zase tak málo penazí :wink:, ale hlavne ľe to ide :D

kolik je průměr té trubky? umím sehnat hliníkovou 55ku
Uživatelský avatar
viteon
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 3765
Registrován: pát 15. črc 2005, 8:46
Bydliště: BRNO, 209km od Dolní Lutyně
Vůz: (A-C4 1,6ka) + (V-C-HR 1,2ka)

Příspěvekod lubodurecka » sob 2. čer 2007, 0:02

K4My je to 1,4i ale s chpom ma to asi 90 koni
Uživatelský avatar
lubodurecka
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 9. lis 2006, 21:31
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvekod Marty01 » ned 22. črc 2007, 14:37

no tak jsem hledal na netu a nasel docela dost zajimavej shop :lol: :lol:
http://www.nextuning.cz/shop/shp_ctlg.p ... ESSAGE=630
kity primo na miru :twisted:
Xsara 1.8 VTR Coupe - 90 kobylek na podložkách
Uživatelský avatar
Marty01
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: pát 23. bře 2007, 16:16
Bydliště: Praha
Vůz: 1.8i 8v VTR Xsara I, leden 2000

Příspěvekod ColinMcRay » ned 22. črc 2007, 19:59

jo a čistě mezi náma tohle http://citroen.autodoplnky.cz/citroen-x ... vy-s281971 je pylový filtr a né vzduchový filtr k motoru :lol:
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Další

Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků