co takhle výfuk... :twisted:

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Příspěvekod ColinMcRay » úte 31. črc 2007, 7:30

uvaľuju o Denso Iridium...
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod K4my » úte 31. črc 2007, 8:58

to colin: Nemam s nima zkusenosti :) jen dodam ze je to tak skoro uplne fuk co tam soupnes hlavne at je to pro ten spravnej motor se spravnym zavitem a vyskou :D nic vic netreba :-) jen muj osobni dojem vyhazovat vice jak 250Kc za jednu svicku je podle me uplna zbytecnost :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod ColinMcRay » úte 31. črc 2007, 10:36

je fakt ľe komplet to příjde na 2000... ale kdyľ to vyjde na stejno... srat na to :roll:
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod berry » úte 31. črc 2007, 11:16

stim nesouhlasim denso iridium sou dobre svicky a urcite to tomu motoru pomuze
berry
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 143
Registrován: čtv 31. srp 2006, 19:29
Bydliště: koprivnice
Vůz: xsara 2.0 16v vts

Příspěvekod K4my » úte 31. črc 2007, 11:32

berry píše:stim nesouhlasim denso iridium sou dobre svicky a urcite to tomu motoru pomuze

a v cem?? mas pravdu ze jsou to dobre svicky ale jejich ucel je ponekud jinej nez pri jezdeni po dalnicich a po mestech a obcas trosku svizne jizdy :-) "rec je samozrejme jen o jejich vydrzi a spolehlivosti"
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod ColinMcRay » úte 31. črc 2007, 11:59

takľe ąli by jste do toho? :?:
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod K4my » úte 31. črc 2007, 13:04

to colin: no ja rozhodne ne, vedel bych o lepsi investici treba do brzd za 2 tisice s vnitrnim chlazenim i destickama(mluvim o svem aute mam ponekud lehci vuz nez vy vsichni ostatni- takze me staci male kotouce)... Pokud ti motor slape, nevynechava ti to zapalovani startujes rychle tak neni nejmensi duvod se o svicky zajimat ;) Muj nazor, pochybuju ze auto stavis na to abys to kazdodene tocil u cerveny hranice - takhle neodrazuju od toho nikoho,ale rozhodne bych tak drahy svicky odsunul jako jednu z poslednich veci, urco to neni to co tvy auto momentalne potrebuje ;)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod berry » úte 31. črc 2007, 14:52

tak ta vydrz svicek je srovnatelna s beznymi a co se tyce vlastnosti tak pomahaji k jeste lepsimu spalovani benzinu takze to tomu motoru pomuze ja je mam a sem max spokojen jedina nevyhoda je ze v zime asi nenastartujes (vlastni skusenost) osobne si myslim ze kdys menis vyfuk kat a atd tak svicky prece nenechas seriove
berry
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 143
Registrován: čtv 31. srp 2006, 19:29
Bydliště: koprivnice
Vůz: xsara 2.0 16v vts

Příspěvekod ColinMcRay » úte 31. črc 2007, 16:11

no s tím startováním by to mělo být spíą naopak ne... 8)
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod K4my » úte 31. črc 2007, 17:16

ne, ted nevim jak se presne svicky oznacuji ale sou myslim ze mekke a tvrde, nebo suche a mokre kurec palec ted evim, a proste jedny sou do zimy a jedny do leta, pak sou universalni, a pochopitelne ze ty drahy sportovni asi nebudou universalni. Taky jsou i s prodlouzenyma zivotnostma od 40 tisic az po 90 tisic, ale tak jako po tom sahne asi malokdo, tak mozna kdybych melzenu tak to poridimji do auta at mam od ni pokoj :D Jinak ja nerikam nechavat tam seriovy svicky, ale obycejny brisky budou bohate stacit, jedna za 200 :-)
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod berry » úte 31. črc 2007, 19:21

k4my mysli studene a teple svicky. ty densa jak je teplo tak je vse ok ale jak klesne teplota treba pod 0 tak proste nezapali smes treba loni a to nebyla ani moc zima sem nenastartoval musel sem je nahrat horkovzdusnou pistoli a jelikoz mam vts tak to bylo na pul hodky nez sem to vytahl a dal zpatky :evil:
berry
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 143
Registrován: čtv 31. srp 2006, 19:29
Bydliště: koprivnice
Vůz: xsara 2.0 16v vts

Příspěvekod K4my » úte 31. črc 2007, 19:24

zismarja no jo :D ja sem debil:D
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod ColinMcRay » stř 1. srp 2007, 5:20

to máą jedno výsledek je stejný... no tak tam asi necham ty svoje... startujou furt
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Příspěvekod Luky » stř 1. srp 2007, 9:52

Ja mam Iridia a znat to je, mam je za 900,- vsechny a super, za studena a v nizkych otackach je to rozdil.
BLACK PEARL
Uživatelský avatar
Luky
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 22. čer 2006, 22:08
Bydliště: Kolín
Vůz: Citroen Xsara 1.6 16V, r.v. 2002, černá

Příspěvekod pastynko » stř 1. srp 2007, 10:43

no neviem aky pozitivny vplyv mozu mat iridiove sviecky na N/A motor...

mam ich sice tiez :lol: ale rozdiel je skor v tom ze ked je chladno tak horsie startuje a po starte ma tendenciu trhat, po chvilke(sviecky sa asi zhoreju) je to uz OK 8)

no ale zeby priniesli nejake pozitivum, nemyslim...

cela podstata iridiovych sviecok je v tom ze su schopne plnohodnotne hadzat iskru aj pri vyssich teplotach = vyssie teploty vznikaju po tom ako zabezpecime motoru viac vzduchu a paliva, eventualne vyssi plniaci tlak, takze je to vlastne urcene pre turbo motory, no a na N/A to je viac menej na nic :roll:

ale ako vravim, mam ich aj ja :lol: :lol: :lol:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků