mourek píše:tomu věřím ale myslím ľe u vąech aut by to vyjít nemuselo,známej bráchy jezdil zavody s nisanem sunny gti a po odstranění katu auto skoro nejelo... a to byla lambda jen před...Luky píše:mourek píše:aojky jo i tak to muľe vypadat ale jinak je střeďák průchozí.... díky ľe se přidáváą do dyskuze..Luky píše:Toto je střední díl výfuku na obyč. opla corsu, nebo astru to je fuk, nepřijde mi to jako trubka omotaná izolací.
To vim, ale ne vąechny, a třeba nahradit tenhle na Corse, mohl by to být foft:) Jinak jsem dělal skor rok a pul se 400 lidma co vyfuky ľivily a podle toho co jsem tam viděl si myslim, ľe pokud je lamda za katem, tak bych na kat nesahal, ale co je za lamdou, tam si můľeą udělat třeba "uzel" a na roku taky moc nezáleľí. Honda CRV, rok 2005, bum pařez a výfuk pryč.. Svody origo, 1. díl + kat 43 000,- střed ąkoda Octavia a zadek taky:) a jak to jezdí.. Vlastně střední díly na octaviích a Fábiích jsou takový rádoby rezonátory.
Jasně, ľe ne u vąech, třeba právě Sunny je super taky sem ho chtěl a docela se divím já měl suzuki baleno sice 1.3 ale ve swiftu to znamenalo gti a tam to ąlo, záleľí fakt na autě. Ale Gti a type-r a podobný uľ nesmysly na kolech bych raději natunil, uľ je to z fabriky nadupaný a kaľdej zásah uľ je jen buď a nebo. Samo, zkusit se to muselo a kdyľ to auto řekne ne, tak se to musí dát zase zpět.