Chip

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Chip

Příspěvekod Maer » pon 20. říj 2008, 17:47

Zdravicko znamej mi rikal ze kdyz si necham upravit jednotku tak mi auto lip pojede a bude min zrat. Chci se tedy zeptat jestli je to pravda nebo ne? Nebo musim k tomu udelat jeste nejaky obrovsky upravy motoru... Rikal ostrejsi vacku snizit hlavu a tak ale prijde mi to jako prehnany...
Citröen Xsara 1,8i Exclusiv 66kw r.v. 1997 + funkční volant :P 6,9 L/100Km (ted uz minulost)<br>
Škoda Octavia r.v. 2002 1,9TDi Exclusiv
Maer
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 117
Registrován: ned 2. bře 2008, 2:24
Bydliště: Zatec

Re: Chip

Příspěvekod SilverGhost » pon 20. říj 2008, 21:59

Na chiptuning v tvém případě bych asi nekoukal, u atmosférického motoru to nebude nijak výrazný rozdíl. Spíše bych šel do těch úprav motoru, ale k tomu potřebuješ zase někoho, kdo ti na ty úpravy připravý řídící jednotku.
Myslím, že nejlevnější řešení je prodat tvoji a koupit Xsaru VTS. Tak dosáhneš požadovaného efektu.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázek
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Re: Chip

Příspěvekod Maer » úte 21. říj 2008, 7:19

Popravde mi nejde o to abych mel formuly ale spis zmenit spotrebu... Jelikoz muj prumer je neco kolem 9,5 - 10 L/100Km a to je docela dost.. Rychle auto mam ale az tak moc po tom netouzim snizit zivotnost motoru jen kvuli par kilimetrum rychle jizdy....
Citröen Xsara 1,8i Exclusiv 66kw r.v. 1997 + funkční volant :P 6,9 L/100Km (ted uz minulost)<br>
Škoda Octavia r.v. 2002 1,9TDi Exclusiv
Maer
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 117
Registrován: ned 2. bře 2008, 2:24
Bydliště: Zatec

Re: Chip

Příspěvekod Kvido » úte 21. říj 2008, 8:01

S motorem 1.8 8V jezdit za takovou spotřebu ? Tak to bych spíš hledal problém v autě nebo v řidiči,Chip motoru tedy spíš ŘJ ti určitě pomůže lehce z výkonem,ale né se spotřebou,určitě budeš chtít ten výkon zkoušet a tak na spotřebu asi hledět nebudeš.Já mám 15kW víc neež ty a jezdím za 7,5 litru v průměru a to tomu někdy řádně vytnu do červeného.
Souhlas se Silverghostem,pokud ti jde o výkon kup si 2.0 16V pokud o spotřebu kup si 1.4 8V. Nebo si nechej co máš a dej si udělat zvýšení výkonu na míru,alep připrav si 20-50 tisíc. Samotné přečipování jednotky je nesmysl,dej lepší filtr,svíčky,olej,výfuk + kat,výkon moc nepoznáš,ale spotřebu snad ano.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: Chip

Příspěvekod ColinMcRay » úte 21. říj 2008, 10:06

no já mám taky 1.8 8v ale s automatem a spotřebu kolem 9 litru bužu potvrdit. ale je fakt že jízdní styl mám podle situace a nálady, ale rozjezdy nemám nikdy pomalé :driv:

Spíš to bude řidičem, když uklidníš styl (případně i já) tak si myslím že za 8 to zvládneš
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
ColinMcRay
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1551
Registrován: sob 16. čer 2007, 13:12
Bydliště: OSTRAVA... ke Xsamarádům blíž než se zdá
Vůz: ŠKODA Auto... Simply Rebel

Re: Chip

Příspěvekod MP » úte 21. říj 2008, 12:57

Maere , v podpisu máš psáno 6,9 na sto ... tak vidíš že to jde i za míň než 9,5 - 10 ... měnil jsi od té doby vzduchovej filtr :wink: ... svíčky ... olej .... pneu jsou nahuštěné jak mají být ? ... nejezdíš pořád se střešním nosičem ... v kufru 150 kilo blbostí ... pokud je toto vše v pořádku tak bude problém v tvé pravé noze :lol:
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Chip

Příspěvekod juf » úte 21. říj 2008, 17:48

Ak si prečítaš niečo málo na internete, zistíš že chiptuning benzínových motorov sa prakticky nerobí. Efekt je vo zvýšení výkonu o cca 10%, čo nezbadáš ani na výkone ani na spotrebe. Iná káva je to pri nafťákoch, kde to ide do 20%. Ďalšia vec je cena, čo to stojí. Prvá vec je zmeranie výkonu - 2.000Sk a druhá samotné čipovanie 9.000Sk. Keď si to spočítaš, máš to asi vyriešené. :driv:
Xsara II 1.6 16V
Uživatelský avatar
juf
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 164
Registrován: pon 2. čer 2008, 16:00
Bydliště: Zvolen - SK
Vůz: Xsara II. 1.6 16V r. 2004, Nissan Qashqai DIG-T 158 XTronic

Re: Chip

Příspěvekod Maer » úte 21. říj 2008, 18:50

No tak sice mam napsano 6,9 ale to jsem jel ukrutnou dalku kolem 100km/h pomerne couracka :) Jinak auto mivam prazdny filtry a tekutiny menim pravidelne jak se ma jezdim do autorizovaneho servisu a tak.. Jo dokazu jezdit za malo ale je to pomala jizda. :/ Jinak jsem s xsarou spokojenej.... Mam mensi doplnky kolem motoru tak mam pry o trochu vic vykonu nez v zakladu... Ale chtel jsem se jen zeptat jak jsem psal "znamej mi rikal ze kdyz si necham upravit jednotku tak mi auto lip pojede a bude min zrat" a to zrani je pro me podstatne jezdi mi to dobre :)
Citröen Xsara 1,8i Exclusiv 66kw r.v. 1997 + funkční volant :P 6,9 L/100Km (ted uz minulost)<br>
Škoda Octavia r.v. 2002 1,9TDi Exclusiv
Maer
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 117
Registrován: ned 2. bře 2008, 2:24
Bydliště: Zatec

Re: Chip

Příspěvekod Kvido » úte 21. říj 2008, 19:26

Tak s výkonem pochybuju,že ho máš víc,na BMW se takto hádali až skončili na brždě v praze a auto které mělo mít 110 kW mělo na brzdě 95 kW a mělo najetých 150 tisíc km.Takže 15 kW už umřelo.Počítám,že tvoje bude mít tak 60 kW,ale možná se pletu.
Ale moc tě nechápu,chceš jezdit rychle a za malou spotřebu. Neodsuzuju Chip ŘJ,ale jak tu bylo zmíněno,kup 2.0 16V VTS,120 kW spotřeba okolo 9 litrů,ale i míň.
A nebo to přečipuj a pak dej vědět jestli jsme se pletli.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: Chip

Příspěvekod SilverGhost » úte 21. říj 2008, 20:32

Já nevěřím tomu, že by to u tvého auta za to stálo a že by ta spotřeba se změnila. A když, tak jen v rámci desetinek. Rozhodně ne o půl litru nebo o litr. To změní jen styl jízdy.
F*ck fuel Economy, my Ford just used all the gas your Hybrid saved ....
Obrázek
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Re: Chip

Příspěvekod MP » úte 21. říj 2008, 20:47

Maer píše:.... Mam mensi doplnky kolem motoru tak mam pry o trochu vic vykonu nez v zakladu...

...co to je menší doplňky kolem motoru ??? Co kdybys ty menší doplňky demontoval , dal to do původního stavu , pojezdil s tím 3 , 4 tisíce , zjistíš třeba že to jede úplně stejně a papká to o litr míň .

.. a nebo to vyměň za ropáka ... stejnej výkon - 66 kW , ale větší krouťák ... když pojedeš jak píšeš couračka , tak kolem 5 na sto , a na těch 6,9 se nedostaneš skoro vůbec ... ale tobě asi nafta vonět nebude :wink:
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Re: Chip

Příspěvekod Kvido » stř 22. říj 2008, 8:36

I to je řešení,proč né,sežeň 2.0 HDi s 80 kW a nech to přečipnout na 90 kW,tam už to poznáš a spotřeba nepůjde přes 8 litrů ikdybys dělall nevím co.
Krouťák parádní,maximálka podobná,zrychlení mnohem lepší,spotřeba parádní.

Rovnou napiš,že chceš prostě výkon,pak uprav motor a dej Chip jednotky.Potom ,ale nehleď na spotřebu.....
U výkonějších motorů máš výhodu,že stači do plynu jen klepnout a už cítíš zátah,ano ty motory žerou víc,ale to už jim musíš nakládat,jinak jsou schopné jezdit pod 7 litrů. Ale když máš menší výkon a chceš se rovnat s ochcávkama,pak se nediv že ti to žere jak sfiňa.
Nech si udělat brzdu,jen ať zjistíš stávající výkon,stojí to okolo litru,možná tím ušetříš víc až zjistíš,že to nemá cenu.
Ale sto lidí sto chutí a názor,pokud na to máš,nech to přečipnout a pak nám řekni,ale až najezdíš aspoň 1000 km,pak nám řekni,zda to není jen placebo.
Hyundai i30 combi 1.4 T-GDI 2019
Uživatelský avatar
Kvido
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 1463
Registrován: úte 25. bře 2008, 19:19
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Hyundai i30 combi, 1.4 T-GDi,2019

Re: Chip

Příspěvekod Hrnča » stř 22. říj 2008, 8:57

Pokud bys auto nechal přečipovat a jezdil nachlup stejným stylem, měla by jít spotřeba dolů. Je to docela logický. Čipem se upravuje charakteristika výkonu a točivého momentu. Stejné hodnoty v serii by měly být po chipu dosaženy při nižších otáčkách. Sice se na téhle stránce nezabývají citroušema, ale jako "naučná" stránka by to mohlo posloužit...
http://www.cimbu.cz
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Re: Chip

Příspěvekod Maer » čtv 23. říj 2008, 18:19

Diky za nazory... Ropaka si koupim pristi rok ale to nebude Citrous... Bez tech doplnku jsem jezdil cca 10000km a jezdil jsme smoji tezkou nohou za 11-12L ted co jsem dal lepsi filtry nechal jsem seridit motor lesteny svody vyfuk... A jezdim 9-10L s tezkou nohou.... Ale to je ted jedno diky za nazory tim bych to tema uzavrel.. DIKY
Citröen Xsara 1,8i Exclusiv 66kw r.v. 1997 + funkční volant :P 6,9 L/100Km (ted uz minulost)<br>
Škoda Octavia r.v. 2002 1,9TDi Exclusiv
Maer
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 117
Registrován: ned 2. bře 2008, 2:24
Bydliště: Zatec

Re: Chip

Příspěvekod Miklásek » pát 24. říj 2008, 18:44

a čo takto LPG?
Xsara Break SX 1,9 TD, zelená metla, dovezená z Deutschlandu, o rok mladšia ako Cvrčkova. :)
Uživatelský avatar
Miklásek
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 292
Registrován: úte 20. kvě 2008, 21:25
Bydliště: Dolná Súča, pracovne Praha
Vůz: Xsara Break 1,9TD SX, Citroen C5 I Break 2,2 HDi Exclusive

Další

Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků