xsara VTS turbo

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

xsara VTS turbo

Příspěvekod draco » stř 4. kvě 2011, 14:50

Zdravým mam xsaru 2,0 VTS 120kw a chcel by som do nej dat turbo, nevie mi niekto poradit co by som tam vsetko mal upraviť alebo popripadne spraviť ? DAKUJEM
P.S.: NEPOTREBUJEM VEDIEť ZE JE TO TAM ZBITOCNE A žE MI TO TAM NETREBA, JA VIEM NAčO TO POTREBUJEM A LEN AK MA NEIEKTO NEJAKU RADU TAK BUDEM VDACNí A AK NIE TAK SI TO NAMONTUJEM AJ BEZ RAD :D :D :D :driv:
draco
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 17. srp 2010, 12:46
Bydliště: Levice, SLOVAKIA
Vůz: citroen xsara VTS 2,0 16v 120 kw

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod rosta12345 » stř 4. kvě 2011, 15:00

no snad jen tolik že to není jen o namontování turba ,ale co bývá daleko větší problém je pak k tomu odladit řídicí jednotku
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Sleemak » stř 4. kvě 2011, 15:59

Já ti určitě neporadím pač nejsem takový frajer přes auta...ale jde to určitě pač na youtubu je těch videjí s VTS turbo spousta, ale to jsi určitě už zjistil...škoda jen že jde převážně o francouzké, italské a kdoví jaké cizojazyčné mágy...pokud holduješ alespoň angličtině možná by nebylo marné je zkusit nějak kontaktovat přes ten youtube..každopádně přeju ať to vychytáš pač to bude pak VTS Rocket :mudr:
1.8i 66kW Break rv.98 červená s bílou nálepkou "FR" (freeride.cz) na zadku a bílýma zástěrkama

Obrázek
vysněný stroj Specialized SX Trail II
Uživatelský avatar
Sleemak
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 816
Registrován: úte 25. srp 2009, 20:28
Bydliště: Kopřivnice
Vůz: Xsara 1.8i 66kW Break 98

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod m1has » ned 25. zář 2011, 12:36

Zdravím. V poslední době mne toto téma vcelku zajíma a už mne taky napadlo si do svý Xsarky dát nějaký ty koně navíc, konkrétně turbem. :) Zatím teprve zjišťuji co bude vše potřeba. Koukal jsem na ty komentáře k videím na youtube a hodil je do překladače 8) Je to španělština.. Týpci si strašně vychvalujou ten VTSkovej motor konkrétně 120kW dvoulitřík jak je houževnatý, robustní a jak jde krásne turbit bez úprav vnitřku motoru.. Jeden má 271koní a bez problémů. Pak nekdě v komentářích psal něco nejakej blázen o 409 koních bez úprav motoru, ale že už je potřeba pořešit odpružení a brzdy.. Zatím jsem to probíral s technikama z jedné firmy která se zabývá turbama a přestavbami na ně.. A dozveděl jsem se celkem zajímavé věci.. Do 50 tisíc korum mi namontujou zavodního garreta vodou a olejem chlazený, kterým fouknou aby to nepřeháněli něco kolem 300 koníků ( až 450 koní ) upraví svody, přidělaj chladič oleje, všechny možný trubky na sání a na chlazení turba a přeprogramování řídící jednotky. Což si myslím je docela přijatelná cena. Určitě se to dá postavit i levněji, protože zde bych platil ještě za práci.. Sice si to můžu postavit u nás v práci na dílně, ale radši si to nechám namontovat od profíků. Akorát mi teda ještě doporučili zkontrolovat motor, jestli někde neuniká olej, popřípadě vyměnit gufera a všechny těsnění. Páč by se mohlo stát že by to někde podfouklo.. Takže tak. Budu dále zjišťovat co a jak. A jestli se pro turbo rozhodnu, tak na jaře do toho půjdu. Už teď jsem nalomený na 70% ano a 30% ne.. Takže spíš jo :lol: Do jara určitě našetřím bez problémů... Takže tak.. Mějte se.
m1has
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte 11. lis 2008, 10:07
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Xsara II 2.0i 16v VTS, Zlatá metla, kůže, 6ti kvalt

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Shaggy... » ned 25. zář 2011, 13:13

Koukni tady: http://www.dp-engineering.nl/ Už jsem nad tim taky přemýšlel, ale bez kovanýho vnitřku bych do toho nešel...
Xsara I. 2.0i 16v VTS 6-ti st. převodovka ( Odlehčená řemenice na klice, regulátor tlaku paliva, komplet nerez 2,5´ výfuk na míru, filtr K&N, svíčky Denso, snížená hlava, odlehčený setrvačník, upravená ECU )
Shaggy...
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 174
Registrován: sob 3. kvě 2008, 20:21
Bydliště: Vrbová Lhota
Vůz: Xsara I. 2.0i 16v VTS, AR 159 SW 1.9jtdm

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod m1has » ned 25. zář 2011, 14:20

A nevíš o někom kdo dělá to kování? Jsem si říkal že kdybych do toho šel, tak už aspoň pořádně, ať to vydrží.. Ještě jsem slyšel něco o nějakym Kriotech.. Hluboký zmražení motorovejch součástek čico. Že se ty součástky víc zpevní jak tím hlubokym zmraženim změní strukturu..
m1has
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte 11. lis 2008, 10:07
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Xsara II 2.0i 16v VTS, Zlatá metla, kůže, 6ti kvalt

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Shaggy... » ned 25. zář 2011, 17:59

Písty ti u nás vyrobí pan Kraibich, myslim, že jeden stojí okolo 5000,-. Snad bych dokázal sehnat i telefon, kdyby jsi měl zájem. Další otázkou je kolik koní navíc vydrží ojnice, převodovka, poloosy atd...
Xsara I. 2.0i 16v VTS 6-ti st. převodovka ( Odlehčená řemenice na klice, regulátor tlaku paliva, komplet nerez 2,5´ výfuk na míru, filtr K&N, svíčky Denso, snížená hlava, odlehčený setrvačník, upravená ECU )
Shaggy...
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 174
Registrován: sob 3. kvě 2008, 20:21
Bydliště: Vrbová Lhota
Vůz: Xsara I. 2.0i 16v VTS, AR 159 SW 1.9jtdm

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod m1has » ned 25. zář 2011, 20:28

Hele čoveče asi bych zájem měl a na novej rok bych se do toho možná pustil. Ať je na jaro ready.. Písty, ojnice.. a co třeba klika? a co ventily?? Možná kdyby jsme si ty věci dali k tomu pánovi oba tak by jsme možná měli slevu.. :P Jo jenom otázka.. :D To kování znamená že se ten dejme tomu starej píst nějak upraví a nebo že se vyrobí stejnej rozměr a akorát je to z jinýho matroše? nebo jak že se to dělá? :D
m1has
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte 11. lis 2008, 10:07
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Xsara II 2.0i 16v VTS, Zlatá metla, kůže, 6ti kvalt

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Shaggy... » ned 25. zář 2011, 21:02

Klika vydrží, pokud tam nebudeš chtít mít 500 koní. Kolik vydrží ojnice nevim, to bych se musel poptat. A nevim jestli je třeba u nás někdo vyrábí. Já jdu cestou atmosféry, sice by my kovaný písty přidali nějaký ty koně navíc (protože jsou lehčí než normál), ale zatim nepotřebuju. Kovaný píst se vyrábí. Vyrábí se z jinýho kovanýho matroše, přesně nevim... U ventilů by zase záleželo kolik tam bude koní. Když jsem kdysi hledal performance díly na XU10J4RS tak jsem našel firmu z Anglie, ted už nevim jak se jmenuje, ale ty měli v nabídce stroker kity, vačky, turbo kity, písty, ojnice... No prostě všecko na co si vypomeneš, no a jeden můj dobrej kamarád se tam minulý měsíc odstěhoval a pracuje tam, takže by se dali nějaký věci objednat přes něj. Podivám se po jejich stánkách a hodim sem odkaz.

-- přidáno ned zář 25, 2011 9:17 pm --

Tady to je, ceny jsou v librách:
Přílohy
gti6.pdf
(66.28 KiB KiB) 579 krát
Xsara I. 2.0i 16v VTS 6-ti st. převodovka ( Odlehčená řemenice na klice, regulátor tlaku paliva, komplet nerez 2,5´ výfuk na míru, filtr K&N, svíčky Denso, snížená hlava, odlehčený setrvačník, upravená ECU )
Shaggy...
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 174
Registrován: sob 3. kvě 2008, 20:21
Bydliště: Vrbová Lhota
Vůz: Xsara I. 2.0i 16v VTS, AR 159 SW 1.9jtdm

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod m1has » ned 25. zář 2011, 22:57

Ty vogo.. Celkem zajímavý ceny :D kovaný písty 575 liber = cca 16 000 to je skoro jak za origo nový. Pístní kroužky 87 liber = cca 2500. 280 liber vyvážený leštěný ojnice s ojničníma šroubama, leštěný ojniční nosníky cca 7800.. Jako zajímavý :D přebroušení kliky 400 liber :D a vačky od 235 do 360 liber.. Čekal jsem ty ceny horší teda:) No a shaggy, kdy se teda pustíme do úprav? :)

-- přidáno pon zář 26, 2011 8:23 pm --

Já jim napíšu do tý firmy HIFLOWHEADS a poptám se troška :)
m1has
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte 11. lis 2008, 10:07
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Xsara II 2.0i 16v VTS, Zlatá metla, kůže, 6ti kvalt

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod m1has » čtv 29. zář 2011, 19:50

Tak už mi odpovědeli.. :)

You will need Forged pistons/ forged rods/ competition exhaust valves / comp head gasket / Emerald K6 ECU/ Comp main bearings / comp big ends / high pressure oil pump.

Budete potřebovat kované písty / kovaných tyčí / ventily soutěže výfuku / Comp těsnění pod hlavou / Emerald K6 ECU / Comp hlavní ložiska / Comp velké končí / vysokotlaké čerpadlo oleje.

Přeloženo z google překladače takže supr překlad.. Mohl by jste někdo prosím udělat korekci?? Děkuju :D Ještě se jich zeptám kolik to všechno bude stát... :P
Dneska jsem si domluvil u kamaráda na novej rok dílničku takže jestli všechno klapne tak nekdy koncem února začátkem března by jsme se do toho pustili.. Huhu .. budu informovat o každý píčovince.. Zaťal
m1has
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: úte 11. lis 2008, 10:07
Bydliště: Praha
Vůz: 2004 Xsara II 2.0i 16v VTS, Zlatá metla, kůže, 6ti kvalt

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Shaggy... » pon 3. říj 2011, 20:14

Pokusim se to přelouskat: Kované písty / kované ojnice / závodní výfukové ventily / závodní těsnění pod hlavu / jednotka / závodní hlavní ojniční ložiska. A competition big ends nevim co je.
Xsara I. 2.0i 16v VTS 6-ti st. převodovka ( Odlehčená řemenice na klice, regulátor tlaku paliva, komplet nerez 2,5´ výfuk na míru, filtr K&N, svíčky Denso, snížená hlava, odlehčený setrvačník, upravená ECU )
Shaggy...
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 174
Registrován: sob 3. kvě 2008, 20:21
Bydliště: Vrbová Lhota
Vůz: Xsara I. 2.0i 16v VTS, AR 159 SW 1.9jtdm

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod Sleemak » pon 3. říj 2011, 21:32

No nejsem nějaký velký angličtinář ale competion big ends bych volně přeložil asi jako velké závodní svody nebo něco spojené s odvodem...s tímto výrazem jsem se zatím v závodních gamesách na PS nesetkal... :mrgreen:
1.8i 66kW Break rv.98 červená s bílou nálepkou "FR" (freeride.cz) na zadku a bílýma zástěrkama

Obrázek
vysněný stroj Specialized SX Trail II
Uživatelský avatar
Sleemak
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 816
Registrován: úte 25. srp 2009, 20:28
Bydliště: Kopřivnice
Vůz: Xsara 1.8i 66kW Break 98

Re: xsara VTS turbo

Příspěvekod husaberg » pon 3. říj 2011, 23:20

nebudou to ojnicni a klikove loziska ?? např.: http://www.ebay.co.uk/itm/RS-COSWORTH-Y ... 35a88f0256
Xsara II 1.6 16V (110 hp) VTR 00' , 6.5 l/100km
Uživatelský avatar
husaberg
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 41
Registrován: ned 30. srp 2009, 8:17
Bydliště: Uh.Hradiště - Brno
Vůz: Citroen Xsara 1.6 VTR (80kw)


Zpět na Tuning & Styling

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků