od strelec7 » stř 10. kvě 2017, 9:54
zdravím, mám problémek: asi po 6 letém provozu mi xsára začla občas za provozu jakoby chcípat z ničeho nic jako když nejde palivo a motor přestane táhnout(asi 1-2 sekundy), najednou se zase chytne a jede to normálně. občas se mi stane že to chcípne cca kolem 2000ot/min či padání do volnoběhu při řazení. Nedávno se mi stalo že to nemůžu ráno vůbec natočit (asi 5°C), morot točil jako zběsilý, čerpadlo vrčelo jako vždy a nic, asi na 5tý pokus to chytlo. a pak OK, jen během 20km jízdy asi jednou zas vynechal motor jakoby přívod paliva nebyl.
Po tom nemožným startu mě napadlo kouknout na baterku do DO a byla asi na 0,2V má mít 3V. DO normálně nepoužívám protože se mi aut po zamčení hned odemkne asi nějaká závada v kabelech nebo zámkách? Odemikám normálně klíčem a zadní dveře mam odpojený a kufr taky, aby to šlo zamknout vůbec:).
Ta baterie v DO nemůže to ovlivnit chod imobilizéru? nebo to nemá vůbec vliv? Baterii jsem dobil na 3V a zatím je to OK ale zase mi svítí na chvilku klíček imobilizeru než motor naskočí ale naskočí a pak vše OK, motor beží fajně. Zatím. Co vlastně znamená když bliká ten klíček na palubovce? asi to při tom blikání i pípá už nevím:)