Imobilizer

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Imobilizer

Příspěvekod Luige » čtv 26. srp 2010, 13:24

Ahojte,, mam Citroen Xsara Break 2.0 rocnik 2001,,, mam taky problem, ze ked idem startovat ale naskoci mi zlty klucik(imobilizer),,, vraj riadiaca jednotka prijma zly signal ale klucik je dobry neviete cim to je?,, dal som to aj odblokovat aby to vsetko islo ale potrebuju kod na odblokovanie imobilizera a ten nemam lebo auto som kupel v AAA Auto a tam nic take nemaju,, budem rad za kazdu radu.
Luige
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 26. srp 2010, 13:13
Bydliště: Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 2.0 HDI 2001

Re: Imobilizer

Příspěvekod driversk » pát 27. srp 2010, 13:09

Ahoj máš tam pravdepodobne páčky COM2000 (z oválnou páčkov na smerovky ) ...
Mal som podobný problém ako ty -občas mi imobilizer nenačítal klúč.
skús zkontrolovať konektor ktorý je zastrčený zo spodu do páčiek COM2000, ide k nemu tenký dvojžilový káblik- myslím že má šedú farbu.
V mojom prípade bol konektor mierne uvolnený. Prejavovalo sa to hlavne pri zmene nadstavenia výšky volantu.
Dostaneš sa k nemu jednoducho- demontážou spodného dielu plastu pod volantom, ten konektor je na strane páčky na stierače... :idea:
Dúfam ti to pomôže...

Možno by ešte stálo za skúšku vymeniť samotný snímač imobilizéru ---- jeden funkčný mám doma ....
Doplň si do profilu mesto odkiaľ si !!!!! možno bývaš kúsok odo mňa...
Xsara II VTS 2-HDI 80Kw rv.-2002 strieborná metalíza Bývalka
Suzuki Burgman 650 Executive , ABS , r.v.2005 Bývalka
Honda Deauville 700 ABS r,v, 2007
Citroën C4 1.6i imagine
Uživatelský avatar
driversk
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1024
Registrován: úte 11. srp 2009, 21:21
Bydliště: Trnava
Vůz: Ná včul ništ

Re: Imobilizer

Příspěvekod Rope » pát 27. srp 2010, 14:40

Někdy se to stává když člověk rychle strčí klíček do spínačky a rychle otočí a startuje, jednotka to nepobere a vyhodí chybu.
Doplň si to bydliště.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Imobilizer

Příspěvekod NevimNic » sob 23. říj 2010, 12:29

Tak pokud to někoho zajímá, přikládám foto kuchlého dálkáče.
U klíče s dálkovým ovladačem mi auto odmítá klíč (bliká imobilizér). A to mi tak dlouho trvalo, než jsem dal do kupy dálku :klik: .
Každopádně nemá někdo tip na solidní zámečnictví (nejlépe Jižní Morava), kde nakódují čip imobilizéru podle druhého klíče ? Díky
Respektive to řeknu ještě jinak - sháním někoho, kdo má čtečku čipů a načipuje mi Transpondér PCF7931XP/C (ta věcička úplně vpravo).
Ten už si v klíči vymění i malej kluk :!: .
http://techgsm.com/Transponder_PCF7931XPC,7244.html
dálka.jpg
dálka.jpg (18.77 KiB) Zobrazeno 22836 krát
NevimNic
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 7. říj 2010, 19:34
Bydliště: Boskovice
Vůz: 1.8i Break, 1998

Re: Imobilizer

Příspěvekod NevimNic » sob 30. říj 2010, 21:04

Tak hotovo :jup: .
Čip mi dnes bez problémů naklonovali v Olomouci u firmy Drápal & Novák.
Cena 500,-, takže spokojenost.
Vše konečně funguje jak má :driv: , tzn. oba klíče s imobilizérem a dálkový ovladač.
NevimNic
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 7. říj 2010, 19:34
Bydliště: Boskovice
Vůz: 1.8i Break, 1998

imobilizer diagnostika pomoc

Příspěvekod pepe999 » pon 19. bře 2012, 16:36

Zdravim vas mam taky problem mal som rozobranu svoju xsaru skoro celu pretoze mi nestartovala . No nemam ziadne mechanicke chyby znamy mi vraveli ze je asi chyba v imobilizery pretoze ked startujem tak mi toci vstreky mi davaju naftu ale nenastartuje zevraj to zvikne ked je zly imobylizer a zablokuje sa nevie mi stym niekto pomoct ako obijst imobylizer alebo s diagnostikou som zo slovenska z kosic za kazdu radu dakujem
pepe999
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 20. srp 2010, 17:47
Bydliště: Košice,Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 1,9,TD ,diesel,r.v.1999

Re: imobilizer diagnostika pomoc

Příspěvekod e-certik » pon 19. bře 2012, 16:56

Pokud ti ze vstriku strika nafta, tak to neni imobilizerem, ten to naftu prave zablokuje. Tedy pokud nemas vstriky po smrti a neprotekaji...
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: imobilizer diagnostika pomoc

Příspěvekod pepe999 » pon 19. bře 2012, 17:08

hmm no super a nevies mi poradit ako zistim ze su zle ??
pepe999
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 20. srp 2010, 17:47
Bydliště: Košice,Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 1,9,TD ,diesel,r.v.1999

Re: imobilizer diagnostika pomoc

Příspěvekod rosta12345 » pon 19. bře 2012, 17:13

necháš si je otestovat na stolici
EX: Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009 Obrázek
Uživatelský avatar
rosta12345
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1948
Registrován: sob 6. čer 2009, 19:07
Bydliště: Dolní Domaslavice
Vůz: EX:Citroen Xsara Picasso 1.6 16V SX 2009

Re: imobilizer diagnostika pomoc

Příspěvekod pepe999 » pon 19. bře 2012, 17:18

ano to sa opytam zevraj to kamarat roby takze to bude asi tym hej? lebo ked som stratoval tak kazdy strek som odsruboval a striakalo trocha neviem aku silu to malo mat ale islo trosku cez kazdy vstrek tak ja sa nato opytat a dam vediet dakujem za radu
pepe999
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 20. srp 2010, 17:47
Bydliště: Košice,Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 1,9,TD ,diesel,r.v.1999

Re: Imobilizer

Příspěvekod e-certik » pon 19. bře 2012, 20:20

pokud od vstriku odpojis draty, tak pri startovani musi byt uplne suche. zadny strikani, zadny protekani, uz kdyz se to na nic vytvori kapicka, tak je to spatne, ale jeste se na to da jezdit chvili. Takze problem budes mit nejspis v tomto. Nejlip to otestujes na te stolici (v Brne to treba dela BOSCH, tam ti rovnou zmeri i rozprach tech vstriku). Mozna pomuze kdyz si je jeste nez toto vsechno budes absolvovat hodis do nejake ultrazvukove cisticky, to funguje u klasickych D/TD, ale nevim jestli to lze i u RAILovych vstriku...
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: Imobilizer

Příspěvekod pepe999 » pon 19. bře 2012, 21:56

tak ja ked som ich odpajal tak tam bola nfta na vstreku a ked som zacal tocit ze startovat tak striekalo trosku ale ziaden velky tlak ani nic podobne dvakrat pluvlo asi tak len.
pepe999
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 20. srp 2010, 17:47
Bydliště: Košice,Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 1,9,TD ,diesel,r.v.1999

Re: Imobilizer

Příspěvekod e-certik » úte 20. bře 2012, 8:28

to je spatne. to znamena ze netesni. prehlcuje se ti to naftou. Dokud to jezdilo, tak by to melo mit vetsi spotrebu a kourit cerne, mozna i kolisat otacky.
Pro predstavu, strika to bezne 1ml nafty za dve otacky motoru, a to pri vstupnim tlaku i 10x vetsim nez mas pri startovani. Takze kdyz ti to takhle protyka... Navic tu naftu ma rozprasit na tak jemnou mlhu, ze ani neni moc videt :-)
Ty vstriky jsou podle me po smrti. zkus vycistit (ne ze to protahnes dratkem, to je pak na vyhozeni. Ultrazvuk, rozpoustedla bordelu a podobne). S trochou stesti to budes mit jen zasrany tou biosrackou), nebo to dat nekam na repasi.
Jako dobra metoda pro vycisteni palivoveho systemu se mi osvedcilo vycistit sitko v nadrzi, dojet se suchou nadrzi do rakouska, natankovat tam tu jejich arktickou naftu (je bez oleje) vymenit pal. filtr, a takhle projet aspon dve, idealne tak 3-4 plny nadrze :-) Staci jet normalne, sem tam tomu dat chvilicku pokourit, aby vstriky mely velky tlak a prutok. Takhle se mi povedlo usetrit 52 tis s Lybrou :-) Ale ta pred tou terapii jeste aspon jezdila, jen kourila jak hrom, protoze protykaly dva vstriky.
e-certik
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 2. úno 2012, 22:27
Bydliště: Tišnov
Vůz: Xsara Picasso 2,0HDI 2001

Re: Imobilizer

Příspěvekod petr_xs » úte 20. bře 2012, 8:41

Někde tam ujela desetiná čárka, 1ml to by bylo 60l/hod. Ještě jsem to pochopil tak, že mu to teče z odpojených trubek.
X II, 1.6 2003
petr_xs
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 472
Registrován: pon 29. kvě 2006, 7:46
Bydliště: oKutna Hora
Vůz: X II 1.6 2003

Re: Imobilizer

Příspěvekod pepe999 » úte 20. bře 2012, 10:02

super dakujem ti za radu pomoze ak to dam kamosovy na stolicu vyskusat ci to nevie precistit alebo nieco??
pepe999
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 20. srp 2010, 17:47
Bydliště: Košice,Slovensko
Vůz: Citroen Xsara 1,9,TD ,diesel,r.v.1999

Další

Zpět na Zabezpečení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků