Stránka 2 z 3

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2011, 12:43
od VojtaH
Zdravim, je možné, aby se mi zablokoval imobilizér, když resetuju řídící jednotku tim, že na hoďku odpojim baterku?

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2011, 15:10
od empík
Odpojenie batérie aspoň u mojej xsary má vplyv jedine na palubné PC, kde musím znova nastavovať dátum a čas. Na nič iné to vplyv nemá.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2011, 20:20
od zlj
Myslím si ,že odpojením baterky se řídící jednotky ve voze neresetují a u imobilizeru se někdy stane,že si sám přepíše kod.Přepíše ho transpodér v autě,v klíči ne.Musí se na diagnostiku origo a znovu spárovat s klíčem tzv.učit.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: úte 6. bře 2012, 22:45
od VojtaH
A šlo by vyndat nějakou pojistku a tím imobilizér vypnout?

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: úte 6. bře 2012, 22:48
od jojos
Aký by mal potom ten imob zmysel?

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: stř 7. bře 2012, 7:52
od VojtaH
ja ho tam taky nechci.. uz parkrat se mi stalo ze mi po zasunuti klicku a otoceni zacal pípat a nemohl jsem nastartovat ale nastesti se to vzdy napodruhe povedlo.. tak to chci vypnout uplne driv nez sde mi to zablokuje uplne a nepujde nic.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2012, 21:21
od bleriot11
I já potřebuji radu.Dnes po demontáži tachometru(výměny prasklých žárovek) zpětné montáži nejde nastartovat.Bliká imobilizér a pípá to.Jsem takový vůl,že jsem něco pos.al.Neměl jsem odpojenou baterii!Mohlo se tam něco stát v souvislosti s tím tachometrem?Auto:98,1.8i aut.Normálně startér točí,ale nechytne.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2012, 22:03
od Cvrček
Když jsi to rozebíral,necuknul jsi si konektorem na cívce imo u spínačky? Že by špatný kontakt?

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pon 11. čer 2012, 7:20
od bleriot11
Ne,tam jsem to kontroloval.Asi se to nějak rozhodilo,když jsem měl zapnutý klíčky a připojovaval jsem tachometr,aby mi svítily kontrolky a já věděl která kontrolka je na co.Má někdo nějaký nápad,jak třeba ten imo vyřadit?Jinak čerpadlo zabzučí a když po nezdařeném startu vytahuju klíček,tak mi to normálně zapípá,jakož když ho tam zapomeneš.Čili to načtení klíčku funguje.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pon 11. čer 2012, 9:18
od empík
Diagnostika. Možno by som ešte skôr skúsil odpojiť baterku na reset.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pon 11. čer 2012, 11:15
od bleriot11
Baterku jsem odpojit zkoušel-bez výsledku.Už jsem volal maníkovi co to dělá,tak mi to napíchne a pak dám vědět.Každopádně říkal:Nezapínat zapalování při demontovaném tachometru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Má chyba.

-- přidáno úte čer 12, 2012 9:46 am --

Včera jsem tam měl maníka s tou diagnostikou.Bohužel se mu vůbec nepodařilo spojit se s řídící jednotkou motoru.Hlavně nemám ten kod ke klíčům.Zítra bude víc času a snad i kod.Stejně se to auto chová divně,včera večer jsem to zkoušel znovu nahodit a imomilizér už neblikal,nic už nepípalo,ale nastartovat to nejde.Jsem fakt zvědavej co s tím bude.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2012, 19:56
od bleriot11
Dnes jsem tu měl toho kluka s diagnostikou znovu.Sehnal mi i ten kod od citroenu.Nicméně stále to samé.Diagnostikou se mu podařilo odblokovat imobilizér,ale stále diag."nevidí " další řídící jednotky.Pravděpodobnost,že prý by byly odpálené všechny je minimální.Spíš to vypadá na napájení těch jednotek.V pondělí zkusí vyměnit relé co je za ŘJ motoru.Koukal jsem na relátka pod palubkou(prostříkal jsem kontaky),měřil všechny pojistky.Na autě funguje vše(centrál,okna,větrák,stěrače,blinkry ,světla......) Ale nastartovat nejde.Tady jsem pročetl vše,ale nic mi nepomohlo.
Po klíčku se rozsvítí patřičné kontrolky,zabzučí čerpadlo,startér točí,ale NECHYNE.Při startování jsem zkoušel měřit napětí na vstřiku a je tam nula voltů.
Co mám ještě zkontrolovat.Ještě připomenu,že se mi to stalo po demontáži tachometru(X1,1.8i aut.)Předtím to normálně jezdilo,už jsem z toho na prášky.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2012, 20:10
od Kvido
Asi stupidní otázka,ale pojistky jsou OK i v motorovém prostoru ? Zkontroloval bych ještě kabeláž kolem ŘJ. Pokud vím,to auto už jednou kvůli tomuto jednou zůstalo stát.
Jinak z elektro hlediska nejsem odborník,spíš Rope,ale podle mého je úpe jedno jestli máš přistrojovku odpojenou či né a neměla by mít spojitost s imobilizérem ani zapnutými klíčky.
A pokud bzučí čerpadlo,tak se mi nezdá chyba imobilizéru,spíš někde zapalování.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2012, 21:29
od bleriot11
Pojistky jsem kontroloval i tam.Colin řikal,že něco podobnýho měl a že to byl nějaký konektor pod volantem.Na všechno jsem ale koukal a on přesně neví který to byl.Každopádně po tý diag.už ten imob. nebliká a nepípá.Taky je mi divný,že jsem se hrabal v přístrojovce a pak to nejede.Vždy jsem zkoušel po zamletí snad všemi kabely a konektory nastartovat a nic.Jak jsem znovu koukal na pojistky v mot.prost. tak nevím zda jsem tam jednu nepřehodil.Pojistka F 7 má být volná(já ji tam mám)a pojistka F10 odpor sání vzduchu tam má být(já ji tam nemám)Každopádně ani po přehození dle návodu to nechytá.Koukněte prosím někdo jak to má být fyzicky.F7 a F10 dík.

Re: Zablokovaný imobilizér

PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2012, 8:31
od baffy
Fyzicky neviem ale F10 volná a F7 je Dochlazování : Ventilátor chlazení motoru , jednotka teploty chladicí
kapaliny (bitron)  a mala by to byť 5A poistka.Moc sa v tom nevyznám,ale kedže všetko funguje len to neštartuje a na vstrekovaní si bez napätia.U automatu existuje nejaké relé informace automat. převodovky (vstřikování) .Nemohol by byť problém tu?Skúsim pohladať nejaký obr.kde by sa to mohlo nachádzať.