Ventilator chladenia

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Ventilator chladenia

Příspěvekod tino » pon 9. črc 2007, 7:37

a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod Honza » úte 10. črc 2007, 13:10

No tohle by me taky zajimalo. Taky se mi jeste nepustil a to jdu i pres 90.
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Uživatelský avatar
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: pát 20. dub 2007, 15:47
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Příspěvekod K4my » úte 10. črc 2007, 13:35

mno ten se zapina jen pri kritickych hodnotach ne??? 110 stupnu a vejs
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod Honza » úte 10. črc 2007, 13:37

No ale neni tak vyjimecny, ze je u ostatnich aut slysim. Jen me zajima, jestli se nekdo k ty kriticky hranici dostal. :)
Xsara Break Exclusive 1.6 16V, r.v. 2003
předtím: Xsara Exclusive 2.0 HDi, r.v. 2002
Uživatelský avatar
Honza
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: pát 20. dub 2007, 15:47
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 80kw

Příspěvekod ladggio » úte 10. črc 2007, 14:48

Asi si s tím nelam hlavu, mě se větąinou také netočí. Větąinou mám teplotu tak 77-80°C (nevím,moľná by mohla být i vyąąí) a jen při couračkách ve městě se dostane k 90°C a to také netočí.
Xsara 1,6 16V, 2001
Uživatelský avatar
ladggio
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 39
Registrován: ned 11. bře 2007, 11:52
Bydliště: Rakovnicko

Příspěvekod bleriot11 » úte 10. črc 2007, 17:26

Mě ten větrák jede kdyľ zapnu na místě klimu.Jinak se mi jeątě netočil.U mého auta mám jen jeden větrák společný jak pro klimu tak na přehřátí motoru.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod lobello » úte 10. črc 2007, 21:17

mne zasa vetrak spina stale ked teplota prekroci hranicu 90 stupnov
Uživatelský avatar
lobello
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 441
Registrován: pát 5. led 2007, 16:27
Bydliště: Košice
Vůz: Xsara 1.4 SX

Příspěvekod Sbohem vąem » stř 11. črc 2007, 9:16

Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod K4my » stř 11. črc 2007, 9:43

mno ja mel moznost predminuly tyden svoji xsaru provetrat po dalnici ve vedrech, a jakmile jedu stabilne 4000 otacek na dalnici coz je tech cca 130km/h mam teplotu 100. Jakmile stahnu tocky na rekneme 2,5-3 tisice mam po chvilince zpatky 90, ale vazne vam nereknu zda se mi pri teto situaci vetrak toci, vim jen ze kdyz sem vuz odstavil a nechal ho vytocit tak se mi vetrak netocil :) ale pokud to nekdo moc bude chtit tak reknu pritelkyni at prevezme rizeni a zkusim kobru 11 a prelezu na kapotu, ikdyz to ji asi budu muset pred jizdou sundat :lol:
Xsara VTS "černá žabička"
Xsara I SX 1.4i "Sára" rv.2000Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
K4my
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 751
Registrován: čtv 3. kvě 2007, 11:13
Bydliště: Odry - Nový Jičín

Příspěvekod pastynko » stř 11. črc 2007, 14:43

Kvido píše:Moje Xsara I 1,8 16V se přehřívá dost často,ale větrák mi spíná někde u 100 -105 °C,ale je schopné mi to výlezt i na 110 °C a to mi stačí stát na místě půl minuty a teplota leze nahoru,ale taky opět záleľí na okolní venkovní teplotě,čím teplejąí okolní vzduch tím je to horąí,pokud pustím klimu a sepne se i sahara,tak jedou dva větráky a je to mnohem lepąí.
Ale je to taky ovlivněno náplní chladiče,osobně mám originální Antigel Citroën,který je do -50°C,pokud bych tam měl jenom destilku,tak se mi motor tolik přehřívat nebude.Ale originální náplň Antigel stojí 700 kč,tak to léto nějak přeľiju.


ja to mam tak isto ;)

a vobec to neriesim :) vyzera to tak ze vsetko funguje ako ma, takze naco si robit starosti :lol:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Re: Ventilator chladenia

Příspěvekod baffy » čtv 12. črc 2007, 20:03

tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw
Minulosť: Citroen sára 1.6 16V r.v.2001
Minulosť: Karol 407 2.0 HDI 100kW r.v.2008
Prítomnosť: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0 HDI 120kW r.v.2015
Uživatelský avatar
baffy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5184
Registrován: sob 6. led 2007, 20:31
Bydliště: SR - Levice
Vůz: Peugeot 508 Hybrid 4x4 2.0HDi 06/2015

Příspěvekod CHiP » čtv 12. črc 2007, 20:55

Mám takové tuąení, ľe se vám ten větrák normálně spíná na pomalou rychlost a akorát ho neslyąíte. Já ho teda neslyąím. Jo aľ vám sepne na druhou rychlost, tak uľ slyąet bude, prý je to docela hučák. Mě to zatím vľdy uchladilo na první stupeň i v těch nejparnějąích loňských dnen v koloně, tak nevím jak moc to dělá kravál :P
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Zdenda » sob 14. črc 2007, 18:31

Minulej víkend jsem ohřál cca na 110 a větrák se neroztočil. Rozpojil jsem konektor na chladiči a propojil to natvrdo - pouze cvakalo relátko. Problém byl v zaoxidovaným konektoru před motůrkem ventilátoru. Konektor se prostříkl konkorem a vąe fáchá jak má :)
Preventivně bych to zkontroloval, neľ to utavit někde v koloně :!:
xsara break 1,9D
Zdenda
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte 7. lis 2006, 18:37
Bydliště: Liberec

Re: Ventilator chladenia

Příspěvekod spy » sob 14. črc 2007, 21:34

baffy píše:
tino píše:a este k ventilatoru chladenia, ktory je pred chladicom. Pri akej teplote sa vam spusta ? pretoze ja som si este nikdy nevsimol ze by siel. Za jazdy mam teplotu tak 75 stupnou. Minule som stal asi 30 min. tak motor sa zahrial na 90 stupnov ale ten ventilator stal. Nikdy som nemal problem s prehriatim motora. Len sa pytam informativne.

Tlak víčka chladiče1.4(bar) Termostat otvírá při83(°C) Větrák zapnut přiBez klimatizace vzduchu97(°C) Větrák zapnut přiS klimatizací vzduchu (°C) Stupeň 1/větrák1 - 96(°C) Stupeň 2/větrák2 - 101(°C)
Platí to pre motor 2.0 HDi kod motoru:DW10TD/RHY/ 66kw

Sháním stejná data pro motor 1,8 8V, nevíą kde sehnat ?
mitä?
Uživatelský avatar
spy
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 252
Registrován: pon 8. kvě 2006, 15:26
Bydliště: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Příspěvekod tino » úte 17. črc 2007, 12:04

tak som bol dnes v citrone na prehliadke + vymena oleja a filtrov. odskusali mi ten ventilator, ze je OK, spina pri 98 st.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Další

Zpět na Motor - diesel

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků