nejde ventilator kurenia

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

nejde ventilator kurenia

Příspěvekod tino » ned 25. lis 2007, 17:05

prestal mi ist ventilator kurenia. Pozeral som kontakty a dole na ventilatore idu dnu dva hrube droty. biely a cierny. Ak pohybem bielym tak sa rozbehne. ale ak nim pohnem len trochu tak ide pomalsie a ako by nieco suchalo. Ak ho potlacim dole poriadne, rozbehne sa na max. vykon. Akoby som pritlacal uhlik. mam taky pocit. Otazka ci je to uhlikom, ci musim vybrat cely ventilator a ako ho vybrat. Na obvode ventilatora su 3 skrutky - hviezdicove , blizko jeho stredu 2 velke krizove.AK ho chcem vybrat , ktore povolit ? musim odmontovat aj panel pred spolujazdcom. ak ano, ako ? Prip . postup na demontaz ventilatora by bodol.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod MP » ned 25. lis 2007, 22:08

Tady to se tady řeąilo uľ X - krát .... stačí hledat . Ale poradím ti aspoň ľe na demontáľ ventilátoru povolíą ty tři ąroubky .... a pak ho vyndáą . Ty dva blíľ středu uľ jsou na rozborku ventilátoru . A kastlík nemusíą vyndavat , jen si hezky zalehnout pod pod palubku ....
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod rosta » ned 25. lis 2007, 22:10

http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.php?t=2169
ventilator kurenia ide iba na max
rosta
 

Příspěvekod tino » pon 26. lis 2007, 7:21

MP píše:Tady to se tady řeąilo uľ X - krát .... stačí hledat . Ale poradím ti aspoň ľe na demontáľ ventilátoru povolíą ty tři ąroubky .... a pak ho vyndáą . Ty dva blíľ středu uľ jsou na rozborku ventilátoru . A kastlík nemusíą vyndavat , jen si hezky zalehnout pod pod palubku ....


kastlik myslys panel pred spolujazdcom ? jeden z tych ten panel zakryva. odskrtukujem ju, nakolko imbusak je ohnuty ale neviem ci vytiahnem ventilator von. taha sa len taham ? netreba ja neviem potocit a pod ?

ano riesilo sa to tu ale riesil sa ze ventilator isiel na max. mne nejde vobec a regulacia - odpory su v poriadku. A zaujimave je ako som uz pisal ak potlacim teon biely kabel v tej koncovke co ide dnu dole tak sa to rozbehne. Je to vsetko este pod takou gumou, ktoru som dal dole. mylsyte ze sa bude dat ten ventilator opravit ?
hm da sa vybrat sedadlo spolujazdca ?
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod tino » pon 26. lis 2007, 7:23

rosta píše:http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.php?t=2169
ventilator kurenia ide iba na max


ano ale mne nejde vobec, problem je vo ventilatore, nie v odporoch, tie su v poriadku
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod Dusan » pon 26. lis 2007, 8:56

napią mail a já ti na oplátku poąlu foto z demontáľe ventilátoru. :D
Citroen Xsara break
1.8i/66kw;r.v.1999
Dusan
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 139
Registrován: sob 16. črc 2005, 14:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod tino » pon 26. lis 2007, 9:03

Dusan píše:napią mail a já ti na oplátku poąlu foto z demontáľe ventilátoru. :D


tino@inmail.sk. dik. len dufam ze je to rovnake u mna. mam XSARU II r.2001- pod jedenou skrutkou tak cca 3 cm od nej je cast plastu z predneho panelu
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod Dusan » pon 26. lis 2007, 9:15

Tak to by mohlo být stejný,musel jsem ten plast cca 3cm vystřihnout,abych se dostal na ten třetí ąroub.Na obr.,co jsem ti posílalt o je vidět.
Citroen Xsara break
1.8i/66kw;r.v.1999
Dusan
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 139
Registrován: sob 16. črc 2005, 14:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod tino » pon 26. lis 2007, 9:32

Dusan píše:Tak to by mohlo být stejný,musel jsem ten plast cca 3cm vystřihnout,abych se dostal na ten třetí ąroub.Na obr.,co jsem ti posílalt o je vidět.


dik, lenze je namema automaticku klimu, nenam tranzistory, mam taky modul z odpormi, ale je to zvlast mimo ventilatora. Na ventilatore nie je ani konektor. je tam taka uzka dlha guma, do ktorej idu kable. Ak ju dam prec, cierny ma nasuvaci konektor ale bieli ide do takej ciernej podlhovastej neviem harnolcek. Neviem ci je to konektor alebo co, nejde vytiahnut. Ak to potlacim dole, rozbehne sa ventilator. Je tam strasne blby pristup. To co vystrihujes, to je presne to co som mal na mysly, vysrubovat by som to mozno vedel aj bez vystrihnutia - ja tam mam hviezdicove imbusy - tie su ohnute tekze sa da. Ale neviem ci vytiahnem ventilator. Radsej by som to nestrihal. Da sa cely ten predny dekel pred spolujazdcom dat dole ? ako ?
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod MP » pon 26. lis 2007, 9:45

Něco o ventilátoru je třeba tady :
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.php?t=825&start=0
Já mám tedy X1 , a tam je přístup k ventilátoru celkem pohodovej ... jak u X2 nevím . Jak ho dostaneą ven tak uľ je to v pohodě , rozborku zvládneą , uhlíky se budou shánět hůř - pokud to bude uhlíkama , jde o to sehnat nějaký větąí a velikost si upravit podle potřeby , přepájet je a zase to bude jako nový ...
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod tino » úte 27. lis 2007, 6:51

ahoj tak u mna to vyzera takto, vid. foto. Na 444a je to zospodu. Vlavo dole vidno ten kus predneho panela, pod nim je jedna skrutka.NA 443a je detail pripojenia. Ak potlacim ten cierny hranolcek dole -na fotke vlastne doprava - tak sa to rozbehne. Ale mam taky pocita ze hybem niecim predlzenym dnu. Dnes mozno sa to pokusim vybrat von. Ale mam obavy ci to cez ten predny plast pojde
Přílohy
DSCN2444a.jpg
DSCN2444a.jpg (65.61 KiB) Zobrazeno 20492 krát
DSCN2443a.jpg
DSCN2443a.jpg (51.91 KiB) Zobrazeno 20493 krát
DSCN2439a.jpg
DSCN2439a.jpg (63.72 KiB) Zobrazeno 20492 krát
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod bleriot11 » úte 27. lis 2007, 17:32

a zkouąel jsi stáhnout přímo ten kablík z větráku?Vypadá to ľe je to konektor.Třeba je problém přímo tam.Pak to jen prostříkat kontoxem a trochu to zmáčknout kleątěma.Kdyľ to konektor není ,tak větrák ven.
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Rope » úte 27. lis 2007, 21:39

tam to nebude, to budou ty uhlíky, tim ľe pohneą kablem tak se to pohne celé a rozběhne. Nedávno jsem to taky na nějaké xsarce dělal a dával jsem tam nějaké uhlíky za cca 75kč
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Příspěvekod tino » stř 28. lis 2007, 6:42

no tak ventilator som vybral, bola to katastrofa, kazdu srubku som daval von 15 min. 2 su pod plastymi predneho panelu.
Ale ten biely kabel je naozaj v konektore - ten cierny hranolcek je vlastne kryt na knci kabla.
Konektor isiel dole velmi lahko, takze mozno chyba bude aj v tom. Otazka je ako ten konektor stisnut kej je na nom ten cierny hranolcek.
kontak vo ventilatore je pevny, nehybe sa. Ale nie som natolko elektrikar a ked ho uz mam von, tak ho odnesiem jednemu mechanikovy co robi len elektriku v autach nech ho preskusa. Nerobi citroeny, ale povedal ze ak to vymontujem von, ze ventilator pozrie. Uz viem preco to nechcel demontovat :-)
Porad mi este ako stisnut ten konektor v tom ciernom hranolceku.
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Příspěvekod tino » stř 28. lis 2007, 6:44

bleriot11 píše:a zkouąel jsi stáhnout přímo ten kablík z větráku?Vypadá to ľe je to konektor.Třeba je problém přímo tam.Pak to jen prostříkat kontoxem a trochu to zmáčknout kleątěma.Kdyľ to konektor není ,tak větrák ven.


ako ho mam zmacknout ked je v tom ciernom hranolceku ?
XSARA 2,0 HDI 66 KW, r.2001
tino
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 204
Registrován: pon 20. úno 2006, 10:25
Bydliště: Poprad
Vůz: xsara II 2001 , 2,0 HDI 66 KW

Další

Zpět na Elektrika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků