Sůl

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Příspěvekod Dutch » pát 2. úno 2007, 20:03

Hmmm to je zajímavý...díky, zkusím to...
Xsara Break r.v.98 1.8i Automat :-) - bejvávalo, teď C5
Uživatelský avatar
Dutch
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 257
Registrován: čtv 12. říj 2006, 21:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvekod bleriot11 » ned 4. úno 2007, 7:55

Tak to já ani nemusím zkoušet,ten papír potom vyždímu!Bohužel :cry:
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Verdom » stř 21. bře 2007, 10:48

O soli vím své. Ta potvora mi sežrala veškeré mé plechové miláčky do stavu, že šli z domu. U Opla , který hnije i bez soli to bylo asi nejrychlejší. :( U xsary zatím nevím, vypadá na tom s povrchovkou lépe. Pokud sůl nemá vodu, je téměř neškodná. Pokud mrzne a voda je ve formě ledu. Je klid. Pokud mrzne i relativní vlhkost vzduchu je nízká.
Přijde li ale obleva. Je zle. Dokud to neomeješ působí to na všechno a na železo i hliník nejvíc. Nástřik navrh, pokud stopro nedrží, je horší než to nechat tak jak to je z fabriky. Sůl se dostane pod něj, neomeješ to a žere to furt i v létě :cry: . Pokud to je možnost omýt tak to je jediná možnost. Ale určitě ne stoprocentní. Ideální je obléci bačkůrky a na zimu přikrýt v garáži a nejezdit :lol: . Ale to nemusím mít auto.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod MP » stř 21. bře 2007, 14:29

Buď rád že ti Opla sežrala koroze .... nebejt toho tak nemáš teď třeba sqělou Xsaru :wink:
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4375
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod levis501 » stř 21. bře 2007, 14:29

Měl jsem podobné obavy, jak o karoserii, tak o hliníkáče. Karoserie má myslím 6 vrstev úpravy (3 vrstvy laku, 1 vrstva základu, 1 vrstva pozinku a ještě cosik), takže tam bych se neobával nějakách problémů... Snad jen, kdyby to šlo fest na plech...
A podle některých jsou nový hliníkáče upravený tak, že pokud nejsou podřený, tak by jim sůl vadit neměla...
Každopádně po zimě umývám podvozek a podběhy vapkou, takže snad to bude v pohodě.
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Příspěvekod Verdom » pon 3. pro 2007, 20:10

TAk začalo tát a přestali solit.
Auto uschlo a vypadalo jak slánka.
:roll:
Pomalu uvaľuji o nějaké přidané ochraně na roury od klimy, bo jsou nějaké oąedlé.
Aby to neprohnilo.
Ale "stříkat spodek" se mi nějak nechce.
Ale ta sůl je celkem potvora.
Kdyľ slyąím jak ukusuje po kouskách. 8)
Ale pořád je na tom Xsara lépe neľ kdeco jiné.
Lak jsem zase napustil autobalsámem se svíčkou :lol:
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.php?t=379&start=15
Voda i sůl od něj utíká.
Ale ze spodku mám smíąené pocity.
I kdyľ výfuk jsem vyměnil a to jeho okolí nevypadá na to ľe s ním lítám půl roku v soli. 8)
Dáváte tomu někdo odspodu víc péče?
Vyplatí se to?
Má to efekt?
Není to hundrtka (ą100) ta bez dutin "roztála" pod solí uľ na jaře
:lol:
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod bleriot11 » pon 3. pro 2007, 20:28

:oops: :oops: stydím se auto jsem jeątě neleątil.Vosk z myčky u pumpy před jízdou na sraz se asi nepočítá co? :oops: :oops:
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod CHiP » úte 4. pro 2007, 14:41

Nepočítám s tím, ľe by spodek shnil neľ to prodám, takľe tohle vůbec neřeąím.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Verdom » úte 4. pro 2007, 19:48

A uľ víą co koupíą?
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod rosta » úte 4. pro 2007, 20:19

Já spodek nastříkal hned jak jsem to koupil,protoľe to ničím nastříkaný nebylo,ale uľ nevím jak se to jmenovalo,ale takových prostředku na oąetření
spodku a dutin je spusta.A určitě se vyplatí do toho investovat to mi věřte a kdo říká,ľe né tak neví o čem mluví :lol: Sem autoklempíř,sice uľ mě to neľivý,ale vím moc dobře co dokáľe sul :wink:
rosta
 

Příspěvekod CHiP » úte 4. pro 2007, 22:06

Verdom: Ne a je mi to úplně jedno, stejně jako mi to bylo při koupy Xsary. Nastavil jsem si akorát finanční strop a zadal podmínky - nafta a výbava. Víc jsem nechtěl. Co z toho vylezlo vąichni víte :D Vidím to tak jeątě 2-3 roky a Xsara půjde do světa.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod spy » stř 5. pro 2007, 23:17

CHiP píše:Verdom: Ne a je mi to úplně jedno, stejně jako mi to bylo při koupy Xsary. Nastavil jsem si akorát finanční strop a zadal podmínky - nafta a výbava. Víc jsem nechtěl. Co z toho vylezlo vąichni víte :D Vidím to tak jeątě 2-3 roky a Xsara půjde do světa.

A co ©koda 14Tr ? :-)
mitä?
Uživatelský avatar
spy
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 252
Registrován: pon 8. kvě 2006, 15:26
Bydliště: Plzeň...
Vůz: Volvo C70/Volvo V70R/Škoda Octavia II 1,8TSI

Příspěvekod riggo » čtv 6. pro 2007, 8:02

rosta píše:Já spodek nastříkal hned jak jsem to koupil,protoľe to ničím nastříkaný nebylo,ale uľ nevím jak se to jmenovalo,ale takových prostředku na oąetření
spodku a dutin je spusta.A určitě se vyplatí do toho investovat to mi věřte a kdo říká,ľe né tak neví o čem mluví :lol: Sem autoklempíř,sice uľ mě to neľivý,ale vím moc dobře co dokáľe sul :wink:



asi taky zalezi,jaxe to udela nebo cim,pac jsem videl AXko,ktery bylo po koupi nastrikany nejakym takovym cernym matlavym a pak po trech letech.Nechtej videt,co se tam pod tim delo.Auto dostalo lehkou ranu na predek,takze se pod to vlezlo,na oko vypadal ten nastrik naprosto skvele,temer se to za ty tri roky ani nehnulo,ale co bylo pod tim nastrikem!!!!Nejak se tam dostala voda(i se soli) a ten spodek,kdyz se ten nastrik sundal,byl totalne v haj.lu!!!!takze osetrovat spodek ano,nejak,obcas natrit mistecka,kde to ma jinou barvu nez je na karoserii :-), ale v zadnym pripade bych nesel do komplet nastriku spodku,po tom co jsem videl. Nebyt ty bouracky,tak se to jeden ani nedovi,ze pod krasnym nastrikem je to total shnily a jednou se ti na nejaky dire nebo prejezdu auto zlomi vedvi :-)
Uživatelský avatar
riggo
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 309
Registrován: úte 27. bře 2007, 10:37
Bydliště: Liberec
Vůz: Xsara I 1,9D 50kW, r.v.98,po 300tis.km se mnou minulost, ted Seat Toledo III, r.v.2006,1,9TDi 77kW

Příspěvekod CHiP » čtv 6. pro 2007, 10:39

spy: S tou se jezdí dobře, mnohem lepąí jak ty nový krumply 21Tr :D A stejně nejlepąí jsou 15Tr :twisted:
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Předchozí

Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník