OMV versus Shell

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Příspěvekod dusang » stř 14. úno 2007, 12:22

pastynko píše:heh, vystraha pre tych co maju starsie auta a motor v bohvie akom stave, karbonove usadeniny Vam mozno zabezpecuju tesnost motora, takze pozor na V-Power :D


Ja si myslim, ze pouzivanie Shell V-Power by nemal byt problem pre starsie motory. Podla mna to vycisti karbonove usadeniny maximalne na ventiloch (a inde v spalovacom priestore) a tym to moze iba pomoct.

Proste Shell V-Power udrzuje cistejsi spalovaci priestor, predlzuje zivotnost palivového systemu a motor potom pracuje lepsie a dlhsie. (Toto je zo stranky www.shell.sk :D )

Ono moze byt pravda, ze karbon zabezpecuje tesnost motora a vymedzuje vole a narusenie tejto vrstvy by mohlo mat za nasledok netesnosti pripadne vacsie vole. Ale o tomto ma myslim vyznam uvazovat iba pri pouziti kvalitneho motoroveho oleja do motora, kde sa 150.000 km pouzival iba napr. Madit Uniol... Ale pri pouziti V-Power poskodenie motora podla mna nehrozi.
Xsara 1.6i SX '98 Obrázek
Uživatelský avatar
dusang
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 64
Registrován: pát 15. črc 2005, 9:38
Bydliště: Martin, SR

Příspěvekod pastynko » stř 14. úno 2007, 13:11

to dusang: nemyslim si ze v tomto mas pravdu... je jedno aky olej si mal, ked ti kruzky prestanu tesnit zacne tiect...
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod dusang » stř 14. úno 2007, 14:12

to pastynko: Tym som len chcel reagovat na to, ze nie lepsi benzin, ale lepsi olej (pri dlhodobom pouzivani nekvalitneho oleja) by mohol sposobit poskodenie motora.
Ale nechcem sa hadat a navyse toto je diskusia o tom, aky kto tankuje benzin...
Xsara 1.6i SX '98 Obrázek
Uživatelský avatar
dusang
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 64
Registrován: pát 15. črc 2005, 9:38
Bydliště: Martin, SR

Příspěvekod řepák » stř 14. úno 2007, 17:29

LionVTS píše:Jedine OMV Super 100, a nebo obyc 95tku
Rozdil stejne neje poznat, krome ceny teda...

jojo .... ale jinak větąinou OMV 95 teď za nějakých 28,90 ,- já se po....u kam to chtějí zase aľ vyhnat hovnoľrouti pumpařský !
Naposledy upravil řepák dne čtv 26. dub 2007, 20:39, celkově upraveno 1
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod pastynko » stř 14. úno 2007, 19:13

dusang píše:to pastynko: Tym som len chcel reagovat na to, ze nie lepsi benzin, ale lepsi olej (pri dlhodobom pouzivani nekvalitneho oleja) by mohol sposobit poskodenie motora.
Ale nechcem sa hadat a navyse toto je diskusia o tom, aky kto tankuje benzin...


mas pravdu... benzin sam osebe kvalitnejsi nie je, rozdiel je len v tych aditivach ako uz bolo spominane. no a olej je uplne ina kapitola :wink:
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Tortugas » pát 16. úno 2007, 23:14

Stabilne tankuju 95. V podstate jenom u Jetky v Hornich Pocernicich (Praha :) ). Nejenom proto, ze je tam vetsinou nejlevnejsi, ale hlavne kvuli te cernovlase slecne pokladni :D
Xsara Break 1,6i 16V r.v.2002 - pokud ji nekdy nekdo najde
Xsara Picasso 1.8i 16V r.v.2002 už je taky fuč
Peugeot 307 Break 1,6 16V - kdo to auto ukradne tomu ruka upadne
Tortugas
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 138
Registrován: sob 20. led 2007, 15:38
Bydliště: Praha

Příspěvekod buby » pon 19. úno 2007, 0:14

Mám plynovou Xsaru Break a tankoval jsem také všechno možné.Ale na doporučení LPG kllubu jsem přešel na Shell V-power. Plyn je totiž suchý a má vyšší teplotu spalování a zanáší ventyly.Už po ujetí pár kilometrů s Shellem se motor zklidnil, ztišil a jeho výkon šel nahoru.Myslím, že V-power má skutečně něco do sebe.A co se týče ceny?Myslím,že se částečně kompenzuje ve spotřebě.V-poweru spotřebuji určitě méně než u jiných benzínů, včetně OMW.Ale samozřejmě jinak plyn za 14,- je přece jenom dobrá cenová alternativa k Shellu.
buby
 

Příspěvekod levis501 » pon 19. úno 2007, 7:32

Ono je prakticky cokoliv lepší cenová alternativa k Shellu :) .

Ale přesto jsem si jistý, že patří k těm lepším a s Shell V-Power má spousta lidí dobré zkušenosti.
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

Co tankovat ?

Příspěvekod sichaa@seznam.cz » úte 17. dub 2007, 21:09

Tankuju střídavě 95 a 100 od OMV. Kdyľ jedu jen na 100, je to parádní odpal. Myslím, ľe lepąí papání motoru neublíľí, spíąe naopak.
1.8i, 98, 113 tis., 7,6 l. :D
sichaa@seznam.cz
 

Příspěvekod jotter » úte 17. dub 2007, 21:22

Tak ja beru taky jedine SHELL V-Power a jsem s nim spokojeny,jenom bych chtel zkusit i ten Racing,ale mam trochu obavy,abych motoru nejak neuskodil,kdyz to pak poradne ohulim. :D
Xsara I 1.4 55 kW 1997 tmavě červená
Uživatelský avatar
jotter
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon 21. srp 2006, 7:51
Bydliště: Ostrava, centrum

Příspěvekod pastynko » úte 17. dub 2007, 22:53

jotter píše:Tak ja beru taky jedine SHELL V-Power a jsem s nim spokojeny,jenom bych chtel zkusit i ten Racing,ale mam trochu obavy,abych motoru nejak neuskodil,kdyz to pak poradne ohulim. :D


uskodit neuskodis... nemozes... vyssie oktanove cislo znamena iba to, ze moze byt pouzite agresivnejsie casovanie, nakolko su potlacene neziaduce detonacie ;)
Xsara rv99 VTS 2.0 16v 169k | kompresor nebude, vyberam sa inou cestou :mrgreen:
Uživatelský avatar
pastynko
Profesionál
Profesionál
 
Příspěvky: 298
Registrován: pon 3. črc 2006, 12:07
Bydliště: SK, Bratislava

Příspěvekod Verdom » pát 20. dub 2007, 22:44

Taky beru jedine SHELL V-Power a jsem s nim spokojeny. To nemluví machrovina, ale zkuąenost. Pokud si někdo myslí ľe dvacet halířů na litru ho spasí, tak při placení velfobinu a podobných prostředků pro odstranení kondenzátu v palivu z levné pumpy v horní dolní pochopí ľe se to nevyplatí. Navíc ta tichost výkon a cvrkot "spokojeného" motoru je k nezaplacení :lol:
Je to o příměsích samozřejmě,ale pomáhají udrľet systém i motor v kondici, tak proč ne. Kaľdá sluľba něco stojí.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Příspěvekod levis501 » čtv 26. dub 2007, 20:37

Tak abyste měli o čem přemýąlet:

http://www.autoweb.cz/autonovinky/shell ... l?id=10651
Xsara II Coupe 1,4i
levis501
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 333
Registrován: úte 30. led 2007, 13:05
Bydliště: Olomoucko

:D:D:D

Příspěvekod Kamy » pát 4. kvě 2007, 6:53

no vidite to ste frajeri :D ja tankuju pravidelne u TESKA :drie: :mudr:
Kamy
 

Příspěvekod Kamy » pát 4. kvě 2007, 7:01

no jen podotknu ze dat motoru lepsi papani vazne neuskodi... jen je nekdy problem u 16ventilu ze maj obcas mirny problemy se rozkuckat :D ted vazne nevim jestli maji samostavitelny ventily nebo jak se tomu nadava, ale kazdopadne zivit 1.4ku 100kou vazne nevadi :) ba co vic, kdyz jsem se svou xsarou 1.4 roztahl kridla tak to nejen prekvapilo me ale i spolujezdce co se vozi v golfu 1.8cce.... :-)
Kamy
 

PředchozíDalší

Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků