Teplota benzínového motoru

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Příspěvekod Xsařič » ned 4. bře 2007, 23:08

NO jak bych vám to popsal.... takový hnědý, až možná do oranžova.... Prostě kvalitní matroš složený ze rzi a asi i toho vodního kamene. Ten radiátor jsem prorážel dokonce i kyselinou, kterou čistím varnou konvici. Syčelo to hezky, ale stejně se pořád zanáší. Fakt nevim. Nejhorší je ta práce. Osm stovek za radiátor klidně dám, ale vrtat se v tom celý den, to se mi fakt chce. U fáčka jsem tohle nikdy neřešil, nehřálo moc extra, ale topilo jak mohlo celou dobu.
Jo a ještě dotaz. Jak nejlépe odvzdušnit chladící soustavu? Pořád se mi to nedaří přesně tak, jak bych to bylo záhodné. Dík
Xsařič
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte 17. říj 2006, 10:54
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod SilverGhost » pon 5. bře 2007, 19:25

Lonestar píše:Mě se drží teplota krásně na zhruba 85, totiž držela až do včera. Jedu z práce a rafika začala bláznit. Na chvilku klesala až skoro k 60, pak zase nahoru na 85. To mám novej termostat asi 3 měsíce. Doufám, že si to sedne.

A máš to dobře odvzdušněný?
Uživatelský avatar
SilverGhost
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1363
Registrován: čtv 2. lis 2006, 20:33
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Seat Leon 2006

Příspěvekod Lonestar » pon 5. bře 2007, 19:37

Nevím, to bych mohl zkusit. Ale až do nedávna v pohodě a najednou to začalo blbnout. Někdy jedu a dobrý a někdy se rafika pomalu pohybuje mezi tak 70-85. Jak to vyzkouším? Povolit ty odvzušnovací "čepičky z ventilků"? Jinak kapaliny je v nádobce pořád zhruba stejně.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lonestar
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 161
Registrován: pon 12. úno 2007, 11:43
Bydliště: Chýnov
Vůz: Dacia Duster 1,5 dci ( ex Xsara Break 1,9 TD)

Příspěvekod Xsařič » úte 6. bře 2007, 23:10

Tak má asi návaly horka..... pokud ti to nekolísá mezi 80 - 110kou, tak je to ještě dobrý.....
Třeba je to potvora jako u nádrže. Jedeš, jedeš a dobrý. Zastavíš a najednou je ručička o dvě čísla dole, tj.skoro na dně!!!
Xsařič
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 48
Registrován: úte 17. říj 2006, 10:54
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod CHiP » stř 7. bře 2007, 6:28

Xsařič píše:Třeba je to potvora jako u nádrže. Jedeš, jedeš a dobrý. Zastavíš a najednou je ručička o dvě čísla dole, tj.skoro na dně!!!

Tak to to máš rozbitý :D I když jedu dlouhou štreku bez zastavení, tak ručička palivoměru plynule klesá dolů a zatím se na ní dalo vždy spolehnout :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Sbohem vąem » stř 7. bře 2007, 7:18

Jo při dlouhé štrece 300 km a víc pomalu klesá jak by měla,ale pokud jezdíš kousky je to chaos !!! Stačí natankovat 10 litrů a vyskočí ti do polohy jak kdyby si tankoval 30 litrů.
mě se stalo,že jsem natankoval asi 20 litrů a ručička se ani nehla,chvíli jsem uvažoval,jestli tam vůbec něco teklo,ale pak se umoudřila.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod CHiP » stř 7. bře 2007, 11:40

Kvido: To má špravdu, já že beru vždy do plný, tak jsem si na to hned nevzpomněl. Méně než plnout jsem bral asi dvakrát a taky jsem natočil pár litrů a ručička ukazovala přes půl nádrže a to před tím svítila rezerva :shock: :D ale po ujetí pár km se to srovnalo :)
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Předchozí

Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků