od Sbohem vąem » úte 13. bře 2007, 8:36
Je to tak,kamarád to teď do Xsary dával s toroidní nádrží a elektronickým ovládíním ve voze 31 000 kč. Plyn u nás se dá koupit za 13-14 kč.
Má 1,8 motor,už jsem se snim bavil jak to jezdí a je nadšený,stráta výkonu minimální a úspora obrovská,má výhodu,že jezdí ročně okolo 25 000 km,to se mu to brzy vrátí,kontroly a seřizování má zatím zdarma a jednou za 3 roky musí na tlakovou zkoušku nádrže.
Co se týče spalování je to pořád stejný mýtus,že se ničí motor,není to pravda !!!
To by jsme mluvili o autech jako škoda 120,tam se ničily ventily !!!
Uvědomte si pravý opak ,je to čisté spalování a mýtus o suchosti a ničení gufer je taky minulostí,plyn už je natolik moderní,že už i tohle je vychytané.
Je pouze pravdou,že to seřizování může být častější,ale to záleží taky na výrobci.
Pokud zvilíš toroidní nádrž dává se místo rezervy,pak už zbývá otázka jak s rezervou,kamarád sehnal z pažouta tu malou dojezdovku a má ji v kufru.