Stránka 1 z 1

Zámek řadící páky -demontáž

PříspěvekNapsal: pon 20. led 2020, 10:23
od To.tak
Zdravím, moje xsary dosloužily. Jedna šla do světa a druhou čeká vrakáč. Všiml jsem si že na C4 kterou teď vlastním mívají lidi stejný zámek řadící páky jako mám na Xsaře. Nešel by přendat? Řešil jste někdo demontáž nebo dodatečnou montáž na svém voze? Jde o takový ten zámek z boku od spolujezdce s tlustým vyndavácím trnem. Nevím jestli jeho konzole je k tunelu přišroubovaná nebo přímo z fabriky přivařená.

Re: Zámek řadící páky -demontáž

PříspěvekNapsal: čtv 23. led 2020, 7:53
od Rope
To nedělej, zbytečně ztracený čas. Ty zámky jsou na konkrétní vůz a na jiné ač to vypadá podobně nepasují, řešení je pak řezat a svařovat, ale kdo by to dělal? :-)
Jinak konstrukce toho zámku je přišroubována k tunelu pomocí tzv zatrhavacích šroubů a matek. Pokud ten šroub dotáhneš určitou silou tak se šestihran utrhne a zůstane ti tam jen taková půlkulatá hlava, kterou nejde chytnout kleštěmi a nejde povolit. Když je to přístupné, tak to jde naklepnout důlčíkem a povolit, ale někdy se musí vrtat a vrtat a vrtat. Na starém picassu "Leošovi" jsem měnil kulisu řazení, práce na hodinku s cigárem v hubě, byl tam zámek a tyhle zatrhávací šrouby, tři ze čtyř jak tak šly, ale poslední jsem vrtal a nebyl přístup. takže práce na čtyři hodiny.