Problem s klimou

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Problem s klimou

Příspěvekod Mig45 » pát 27. dub 2007, 15:27

Tak mi z niceho nic prestala fungovat klimatizace :?

Pred cca mesicem jsem ji mel poprve /a naposled/ zaplou a kdyz jsem zaparkoval tak doost syčel vymenik .
Dnes ji zapnu jelikoz je horko jak blazen a ono to nechladi, pouze funguje jako normalni ventilator .

Nevite nekdo cim to muze byt ? /pojistky jsou ok/
dik
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod MasterOfPuppets » pát 27. dub 2007, 15:39

Máą dostatek kapalin?
MasterOfPuppets
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24. srp 2005, 11:19
Bydliště: Kladno, Střední Čechy
Vůz: Citroen Xsara I 1.8 VTS

Příspěvekod Mig45 » pát 27. dub 2007, 15:40

MasterOfPuppets píše:Máą dostatek kapalin?


JJ,pred cca 2 mesici mi ji doelvali v servisu.
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod MasterOfPuppets » pát 27. dub 2007, 15:49

A ąkytne aspoň, nebo je úplně zdechlá?
MasterOfPuppets
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 331
Registrován: stř 24. srp 2005, 11:19
Bydliště: Kladno, Střední Čechy
Vůz: Citroen Xsara I 1.8 VTS

Příspěvekod řepák » pát 27. dub 2007, 17:14

Já vím co s tím je !

Je to rozbitý !

Vypadá to , ľe máą někde díru . Jestli to nebudeą řeąit hned tak ti dám kontakt na kámoąe v Březové u ®ebráka (mám od něj X) a minulý víkend mi říkal , ľe by do měsíce měl mít nějakou zkouąečku . Prej to nafoukne a celý to nějakou sondou projede a tím zjistí kde je chyba . (dírka atd.)
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Mig45 » pát 27. dub 2007, 17:21

Nepospicham na to.
Nedela vubec nic - osvetleni sviti,ventilator toci ,ale nechladi.

Kapalina by tam snad mela byt,snad to za 4,5 roku tolik neprorezne aby odnekud utekla :?: /okem jsem nic nenasel /
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod řepák » pát 27. dub 2007, 17:58

Tak jak sem řekl , pokud budeą chtít ... tel na mě máą .. :D
1.8/16V EXCLUSIVní černá a s křííííídlem, to bylo tenkrát ... pak to byl nějakej Japonec, ale žádný zemětřesení .
Za to teď , je to ,,pořádnej kočár,, . To už je od 20.6.19 historie
Š.S 125 AT
Bezpečná jízda především !
Uživatelský avatar
řepák
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2645
Registrován: ned 25. čer 2006, 20:07
Bydliště: Řepákov - Pha 6 pro ty co neví .
Vůz: Š.S nebo-li koncernovej znetek :-)

Příspěvekod Hanes » pát 27. dub 2007, 21:00

jeątě se podívej jestli po sepnutí se ti roztočí kompresor a pokus se najít napouątěcí ventyl na medium-je tam plastová ąroubovací krytka a pod ní je klasickej kolovej ventylek, zmáčkni ho jestli máą systém pod tlakem.
Na TD jsou ty ventyly poblíľ nalévání vody do ostřikovačů-vyčnívá to z hliníkové trubky.
Xsara break 1.9td
Uživatelský avatar
Hanes
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 99
Registrován: sob 2. zář 2006, 12:49
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod Mig45 » sob 28. dub 2007, 12:03

Hanes píše:jeątě se podívej jestli po sepnutí se ti roztočí kompresor a pokus se najít napouątěcí ventyl na medium-je tam plastová ąroubovací krytka a pod ní je klasickej kolovej ventylek, zmáčkni ho jestli máą systém pod tlakem.
Na TD jsou ty ventyly poblíľ nalévání vody do ostřikovačů-vyčnívá to z hliníkové trubky.


Muzes mi poslat foto ventilu a kompresoru at nemusim moc badat.
Klimu mam poprve :shock:
diky moc.
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Příspěvekod Hanes » sob 28. dub 2007, 16:24

No jo, aľ pujdu kolem auta tak ti to vyfotím, ale je to jednoduchý.
Kompresor je takový válec, bude asi nejníľ ze vąeho přísluąenství hnaného řemenem, řemenice je na něm dvoudílná, kdyľ je sepnutý, točí se celá a kdyľ je vypnutý, tak se točí jen obvod řemenice a střed stojí.
Pokud máą kryt pod motorem tak tam blbě uvidíą.
Ty ventyly jsou na hliníkových trubičkách, jak jsem psal na mém TD jsou ty trubičky vedeny blízko nalévání vody do ostřikovačů-tak hledej v oných místech, prostě trubička ze který vylézá daląí kousek trubičky na kterém je plasová čepička.
Xsara break 1.9td
Uživatelský avatar
Hanes
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 99
Registrován: sob 2. zář 2006, 12:49
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod urpin » sob 28. dub 2007, 18:56

Mig45 píše:
Hanes píše:jeątě se podívej jestli po sepnutí se ti roztočí kompresor a pokus se najít napouątěcí ventyl na medium-je tam plastová ąroubovací krytka a pod ní je klasickej kolovej ventylek, zmáčkni ho jestli máą systém pod tlakem.
Na TD jsou ty ventyly poblíľ nalévání vody do ostřikovačů-vyčnívá to z hliníkové trubky.


Muzes mi poslat foto ventilu a kompresoru at nemusim moc badat.
Klimu mam poprve :shock:
diky moc.


je to 1.4 ,ale mnělo by to být podobné 1- ventily
2- kompresor
Přílohy
PICT0024.jpg
PICT0024.jpg (145.73 KiB) Zobrazeno 11066 krát
Uživatelský avatar
urpin
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1681
Registrován: ned 8. dub 2007, 9:56
Bydliště: 25 km od Ostravy a 209 km od Brna, Dolní Lutyně
Vůz: Toyota C-HR

Příspěvekod MP » sob 28. dub 2007, 20:06

Jo,jo...přesně tak , a na tom černým válcu , co je mezi hrdlem nádrľky ostřikovače a nádrľkou s olejem do serva , tak na něm je nahoře takový průhledítko , kterým je vidět to médium co proudí v trubkách .... a nesměj tam bejt vidět při zapnutej klimě bublinky .... jak tam jsou bublinky , tak je někde netěsnost , medium se ztrácí a jde tam vzduch ....
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Život je jedna dlouhá posloupnost více či méně rizikovejch momentů.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4374
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011+ Peugeot 807 2.0 HDi - 2012

Příspěvekod Dusan » sob 28. dub 2007, 20:14

Chtěl bych se zepta,jestli by se měla točit ta vrtulka,jak je vnitřní čidlo na klimu.Je to nad hodinama.Mě se při zapnuté klimě netočí.Dík za odpovědi.
Citroen Xsara break
1.8i/66kw;r.v.1999
Dusan
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 139
Registrován: sob 16. črc 2005, 14:18
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod CHiP » ned 29. dub 2007, 8:28

Dusan: Začít točit se má uľ kdyľ nastartujeą ikdyľ máą vypnutý vnitřní ventilátor i klimu. S klimou se samozřejmně taky má točit.
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod Mig45 » ned 29. dub 2007, 9:16

Diky za rady panove.

Tak mi asi odesel kompresor :( :(

Ma to nejakou pojistku ci cidlo co by to jeste mohlo zpusobit ?Jsem ted na chate a nemam kde bych to zjistil.
Mam man. klimu a u hodin se mi nic netoci.

Tu nadrzku mam trosku jinde /vypada to pod svetlem pred nadrzkou odstrikovacu,ale je to absolutne nepristupne tak nevim/ .
Mig45
Čestný člen
Čestný člen
 
Příspěvky: 401
Registrován: čtv 14. črc 2005, 20:47
Bydliště: Praha,Beroun

Další

Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků