to Kvido: Shell V-power je tam za 32.60 myslim... jako za vyzkouseni to rozhodne stoji, uz jen protoprotoze motor aspon lepe "dycha"... ja mam jednotku mirne chiplou takze pro me je doporucene tankovat viceoktanove paliva, nicmene je jedno jestli s chipem nebo bez chipu. (a jinak z NJ v podstate jsem ale nyni bydlim u rodicu kvuli praci kterou mam z tama blize)
to CHip: Pozor pozor
Samonastavovani ventilu neni vyhoda v tom smeru jak ty rikas, to je spise nevyhoda... je to vysadou 16V a 20V, protoze zkratka a dobre ony to potrebuji aby ses vubec taky na jine palivo vubec rozjel. 8V je to ukradeny
to ale neznamena ze nalitim vyssihooktanu nic neziskas, vysi oktanove cislo znamena v podstate vysi ucinnost pri spaleni, proste dostanes vice energie, je mnohem citlivejsi na zapalovani, ale ted nechci kecat, na to bych zase musel vytajhnout prirucku
fakt je aletakovy, ze podle toho co ty rikas se do DOdge Viperu RT10 staci nalit 95ka natural, protoze 100ka na tom znatelna nebude
Ten ma taky klasickou konstrukci 2 ventily na valec
to rozhodne neni pravda.. pozpr na to, ja mam ted bloklou klimatizaci, asi spalene relatko ze ji mam porat zaplou, a jezdim stejne drave jako s naturalem 95 bez klimy mozna jeste lepe
kdyby mi dnes otec nerekl ze proc mam zaplou klimu, me to ani nedoslo, tak bych jezdil dalprotoze sem to vazne vubec nepoznal... overeno v ruznych mistech jako jizda do kopce 50kou na 4ku atpd
je to znat byt samozrejme u 1.4ky to neni zadna slava
a laicky dotaz, jaky je rozdil mezi SHellVpore a shell V power racing a jaky je rozdilv cene... uvazuju ze bych zajel do hranic natankovat i racing pokud bude v rozumne cene
jinak dodatek: i vservisu mi znamej rikal radeji tankuj 100ku dyt za tu cenu oproti naturalu 95 se to vyplati.... a ja si to ale myslim taky, pokud nejste vylozene skrti na kazdou korunu za neco vic tak tech 40 korun pri tankovani 20 litru treba prilozite, aspon za to vyzkouseni.