Stránka 1 z 1

Zásuvka na předním nárazníku

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 6:48
od JiriK-RA
Dobrý den. Koupil jsem si Picaso r.v.2002. V bazaru mi řekli, ľe to má přídavné naftové topení v blatníku. Tak to jsem naąel, ale jeątě mám na předním nárazníku malou zásuvku se třemi kolíky. Je na ní napsáno 16A , 250V. Prý je to tam proto, ľe auto pochází z finska a tam prý jsou u supermarketů elektrické přípojky a po zapojení to prý drľet ohřátý motor. Nemáte také někdo tuto zásuvku. Nechce se mi jen tak zkouąet připojit 220V do auta aniľ bych věděl co to udělá. Ten prodejce v tom bazaru byl totiľ od pohledu trouba, takľe nevím jestli mu mám věřit. Zatím díky za odpovědi. JiriK-RA

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 8:08
od viteon
zásuvku sice nemám, ale ve Finsku to byl krásný pohled na auta on-line napojená. Před obchody jsem to neviděl, ale u fabriky , kde to stojí 8 hodin to měli. Podle mě tam ale bude jen přihřívání oleje.

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 11:30
od JiriK-RA
Díky a nemáą ponětí jak je to zapojený. Jsou tam tři kolíky ale kterej je kterej to fakt netuąím.

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 11:38
od CHiP
Jeden z nich bude o něco deląí, tak ten bude ochraný, propojený s kostrou, ale jak ty daląí dva uľ netuąím.

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 11:45
od viteon
nápad, mohl bych napsat do Finska svým kamarádům. Co ty na to?

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 11:48
od JiriK-RA
To by bylo super. Hledal jsem vąude moľně, ale nikde jsem to na netu nenaąel. Zatím díkes :lol:

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 13:03
od viteon
JiriK-RA píše:To by bylo super. Hledal jsem vąude moľně, ale nikde jsem to na netu nenaąel. Zatím díkes :lol:

Dotaz odeslán :salut-:

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 13:05
od JiriK-RA
Zatím mockrát díkes.

PříspěvekNapsal: pon 20. srp 2007, 13:51
od viteon
Yes, the connection is 240 V and normally it heats the entirely engine block. If your friend have a ordinary 240 V contact inside the car, usually in front on the passenger side, he can connect a 240 V compartment heater. In the winter you can have the system on a timer and a warm car (engine+compartment) in the morning when you go to work. Some cars have only the engine heater and not any contact inside, which costs a little bit extra when you buy the car.
 
If you want I can send a cord for the car; for free to good friends. You can send a photo or diameter of the plug, because there is a new and old model of this plug.

stručně česky: připojení je na 240V a vyhřívá to blok motoru. Pokud máą běľnou 240V zásuvku uvnitř auta (běľně před spolujezdcem), múľeą připojit i vyhřívání kabiny. V zimě můľeą mít systém na spínačkách a vyhřát si auto (motor a kabinu) ráno před prací. Některá auta mají jen vyhřívání motoru a nemají připojení uvnitř, coľ je o něco draľąí.
Pokud chceą, poąle prý připojovací ąňůru pro auto (gratis pro dobré přátele). Je ale potřeba poslat foto nebo průměr konektoru, protoľe jsou nová a stará verze.

PříspěvekNapsal: úte 21. srp 2007, 6:22
od JiriK-RA
Paráda, akorát to má háček. Já a angličtina si moc nerozumíme, pochopil jsem jenom něco. Prosím tě nemohl by jsi to zhruba přeloľit :ooo: . Díky moc