ROZVODY

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

ROZVODY

Příspěvekod jarmat2 » pon 10. zář 2007, 19:42

Rozhodl sem se ľe po 83500km vyměním rozvodový řemen+kladku,jak mi doporučil svagr výborný mechanik ľe nemam věřit tomu co se píąe ale raději dřív neą pozdě.Po montaľi krytu sme zjistili ľe řemen je jiľ volny dost ale jeątě docela dobrý ale z hrůzou sme zjistili ľe vodní pumpa toho má jiľ dost takľe se musí měnit a tim pádem aji nové rozvody coą je nejlepąí.Na takových věcech se nemá ąetřit. Mam 1.4 rok 2001 a rozvody mě stály 1250kč a vodní pumpa 550kč takľe je to za babku.Ponaučení zní=něvěř tomu co píąí v kníľce ale radeji kontroluj dřív=.====== TOTO JE MUJ POZNATEK NA MOTOR 1.4=55KW CO TAM PATŘÍ A CENY JSOU PO SLEVĚ A ZNÁMOSTI===========
Naposledy upravil jarmat2 dne čtv 13. zář 2007, 5:57, celkově upraveno 1
jarmat2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 15. črc 2007, 18:10
Bydliště: ostrava-376km od Prahy a 1640km od Moskvy a 1165km od San Marina
Vůz: xsara 1.4 r.v. 2001

Příspěvekod Sbohem vąem » pon 10. zář 2007, 20:28

Tak by mě zajímalo,jak si poznal,ľe je řemen dostatečně naplý,ono totiľ xsara nemá excentrickou kladku,jak je tomu u WV,ale kladku pevnou,v No Name servisech mi taky tvrdili jak to neumí a zkurvili celé rozvody,ono totiľ v Citroënu mají zařízení na měření napnutosti řemenu a tyto zařízení mnohdy stojí desetitisíce a malé servisy si to nemůľou dovolit.
Navíc ta cena je nereálná jenom v případě,ľe to není nějaký dobrý známý.
Věř,ľe ty řemeny vydrľí mnohem víc neľ píąí v příručkách,vľdy je jeątě rezerva. Ale je fakt,ľe zaleľí i jak se člověk k autu chová.
Mě taky dali nové rozvody,přepli řemen a jdu měnit po 30 000 km totálně zničenou kladku,je přidřená.
Teď dám raději 7 tisíc za výměnu a vím,ľe to bude vyměněno tak jak má a né super mechanikem přes ©kody 120.
Prostě jsem vyléčen,jsou věci na kterých se ąetřit nesmí.
Sbohem vąem
 

Příspěvekod Rope » pon 10. zář 2007, 20:38

Kvido mě předběhl, já jsem chtěl říct ľe zrovna on má ty ąpatné zkuąenosti s tím levným.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: ROZVODY

Příspěvekod divizion » úte 11. zář 2007, 20:20

jarmat2 píše:Rozhodl sem se ľe po 83500km vyměním rozvodový řemen+kladku,jak mi doporučil svagr výborný mechanik ľe nemam věřit tomu co se píąe ale raději dřív neą pozdě.Po montaľi krytu sme zjistili ľe řemen je jiľ volny dost ale jeątě docela dobrý ale z hrůzou sme zjistili ľe vodní pumpa toho má jiľ dost takľe se musí měnit a tim pádem aji nové rozvody coą je nejlepąí.Na takových věcech se nemá ąetřit. Mam 1.4 rok 2001 a rozvody mě stály 1250kč a vodní pumpa 550kč u AUTO KRÁSNÝ takľe je to za babku.Ponaučení zní=něvěř tomu co píąí v kníľce ale radeji kontroluj dřív=.

A nejaky mensi navod na to nemas??? :D
xsara II 1,6 16V r.v01
Uživatelský avatar
divizion
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 514
Registrován: pát 20. dub 2007, 16:17
Bydliště: Olomoucko

re

Příspěvekod jarmat2 » stř 12. zář 2007, 19:22

To je poznatek na motor 1.4=55kw r.v 2001 je tam jedna kladka napínací= řemen ma 104zubů a vodní pumpa je doporucené měnit taky.Jiné motory nevím.
jarmat2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 15. črc 2007, 18:10
Bydliště: ostrava-376km od Prahy a 1640km od Moskvy a 1165km od San Marina
Vůz: xsara 1.4 r.v. 2001

Příspěvekod Max_Damager » čtv 13. zář 2007, 14:32

Hm, tak to se celkem divím, ľe tak brzo. Já to měnil ve 123000 a rozvodák i pumpa byly jako nové... :roll: ale asi to záleľí,jak se ten auták pouľívá-jestli spíą město nebo dálnice
ExMaxSARA II 1.6 16V CHRONO
Citroën C4 VTS 2.0 HDi 2008
Škoda Octavia III 1.2TSI 2013
Uživatelský avatar
Max_Damager
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 762
Registrován: stř 9. kvě 2007, 21:55
Bydliště: Praha-Hradec Králové
Vůz: Škoda Octavia III 1.2TSI

opo

Příspěvekod jarmat2 » pon 17. zář 2007, 19:36

Podle me zalezi jak kdo jezdí atd,ja to koupil jis jete tak sem si to nechal zkontrolovat vse a to jsem zjistil,takze sem nevahal to menit a je to lepsi nes pak prijid o motor.Remen jestli nema napisy nebo jsou spatne citelne tak je spatny ale podle toho bych se neridil radeji kontrola hloubkova.
jarmat2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 29
Registrován: ned 15. črc 2007, 18:10
Bydliště: ostrava-376km od Prahy a 1640km od Moskvy a 1165km od San Marina
Vůz: xsara 1.4 r.v. 2001

Příspěvekod ferdisek » úte 18. zář 2007, 11:25

........no jasný,podle těch nápisů nejde udělat rozbor,jestli je řemen OK,ale kdyľ Ti předchozí majitel tvrdí,ľe dělal rozvody třeba před 10 tis.Km,tak podle nápisů na řemenu se dá usoudit,jestli nekecal..........já měnil řemeny taky na vąech autech hned po koupi,vľdy vypadaly dobře,ale fakt je,ľe tím,jak auto cestuje od majitele k majiteli,třeba po 3 letech,tak to větąinou za ty 3 roky můľe mít najeto třeba okolo 40 tis.,takľe si myslím,ľe pokud to vąichni mění,tak větąinou se ty rozvody ani nedočkají vrcholu své ľivotnosti.......
Uživatelský avatar
ferdisek
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned 2. zář 2007, 7:36

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 18. zář 2007, 15:16

Takovým ukazatelem by moľná mohl být řemen alternátoru (dráľkový) v Citroënu kdyľ mění rozvody,povětąinou mění i řemen alternátoru a to proto,ľe je v ceně sady rozvodů,takľe ľádné investice navíc,poąkozený nebo uľ strý řemen alternátoru ani tak nepoznáč podle nápisů,ale podle samotných dráľek,pokud budou dráľky steřelé,popraskané,má uľ něco za sebou a rozvody moľná taky.
Ale je jasné,ľe i tomuto bych nejspíą nevěřil a radąi vyměnil,pokud nemáą Servisní kníľku,které by se dalo i věřit.
Sbohem vąem
 


Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků