Rozdíl mezi HDI 66kW a HDI 80kW ???

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

Rozdíl mezi HDI 66kW a HDI 80kW ???

Příspěvekod Pojtas » stř 14. lis 2007, 9:03

Zdravím vąecky, kamos mi vcera rikal ze cetl ve svete motoru 12/2002 ze rozdil mezi xsarou 2,0HDi s 66kW a mezi 80kW je pouze v ECU a jinak jsou vsecky motorove dily totoľné, zajimalo by me co je na tom pravdy! Protoze by to znamenalo ze kdyz bych sehnal ECU z 80kW xsary tak to jenom prohodim a mam o 20 koní víc!!! Zda se mi to moc snadny na to aby to fungovalo, co vy na to???
Uživatelský avatar
Pojtas
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: stř 26. zář 2007, 12:51
Bydliště: Děčín
Vůz: Citroen Xsara 2.0 hDi, 66kW, r.v. 2OOO (mezimodel)

Příspěvekod Hrnča » stř 14. lis 2007, 10:32

110HP má navíc chladič stlačeného vzduchu. A taky větąí brzdiče...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Pojtas » stř 14. lis 2007, 11:10

Takze teoreticky, kdyz prohodim ty jednotky tak ten vykon nabydu, a chladic stlaceneho vzduchu mas na mysli INTERCOOLER? To by se taky dalo splasit a jenom dosadit, s brzdama si starosti nedelam, mam 4x kotouce a brzdi to jako dost slusne...
Uživatelský avatar
Pojtas
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: stř 26. zář 2007, 12:51
Bydliště: Děčín
Vůz: Citroen Xsara 2.0 hDi, 66kW, r.v. 2OOO (mezimodel)

Příspěvekod Hrnča » stř 14. lis 2007, 20:39

Přesně tak. Myslím intetcooler. Silnějąí HDI se pozná podle tý silný hadice mezi vzduchovým filtrem a motorem. Jinak to těma řídícíma jednotkama fakt nevím...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

auto

Příspěvekod Tominob21 » čtv 15. lis 2007, 15:29

Hrnča píše:Přesně tak. Myslím intetcooler. Silnějąí HDI se pozná podle tý silný hadice mezi vzduchovým filtrem a motorem. Jinak to těma řídícíma jednotkama fakt nevím...


Prohodit jednotky bez ąance, to auto by ani nenastartovalo, vůbec bych to nezkouąel, jedině přehodit celou elektroinstalaci.
Tominob21
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 313
Registrován: pon 2. říj 2006, 11:34
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Xsara 2.0i 16V VTS, Xsara 1.6i 16V VTS

Příspěvekod Hrnča » čtv 15. lis 2007, 18:58

Takľe bych rovnou měnil celej motor...
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Obrázek
Uživatelský avatar
Hrnča
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2703
Registrován: úte 25. zář 2007, 16:54
Bydliště: Tři borovice od kamaráda Pikasáka. Tedy kousek od Mladé Boleslavi.
Vůz: Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002

Příspěvekod Pojtas » čtv 15. lis 2007, 23:03

hmmm to je skoda, takze jedina moznost je fakt to nechat chipnout :-/ ne ze by mi 90koniku nestacilo, ale mel jsem pred tim nissana gétéíčko se 180-ti konma a tak potrebuju pozvolnejsi prechod na nizsi vykon 8)
Uživatelský avatar
Pojtas
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: stř 26. zář 2007, 12:51
Bydliště: Děčín
Vůz: Citroen Xsara 2.0 hDi, 66kW, r.v. 2OOO (mezimodel)

Re: Rozdíl mezi HDI 66kW a HDI 80kW ???

Příspěvekod dockie » ned 9. zář 2012, 21:01

110HP ma naviac variabilitu lopatiek v turbe
dockie
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 104
Registrován: pon 16. led 2012, 13:28
Bydliště: zarnovica
Vůz: xsara 2 Break, 2.0 HDI 80kW, diesel,2003


Zpět na Nápady, vychytávky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron