Stránka 4 z 5

PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007, 16:22
od Hrnča
Prostorové vlastnosti tu nejlíp kdosi popsal. Jednalo se hlavně o prostor kufru. Měl tam čtyři velký sudy piva. To je hodně prostorný. Jinak prostor na přední sedadle je v poho. Ostatní místa mě nezajímají. Jízdní vlastnosti jsou v pohodě. Mě to auto příjde dobře čitelný, takľe vím kdy má dost. Samozřejmě nejde srovnávat třeba s focusem. Ale na druhou stranu zase to pérování ve fordu stojí za prd. Proti Xsaře.

PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007, 20:04
od řepák
..........Tu schránku za ruční brzdou mám a věř, ľe jako loketní opěrka se to opravdu pouľít nedá ........
Ale někteří si ,,ąáhli do kapsy ,, a dokoupily takovou novou loketku , čímľ tedy vlastně přiąly o tu ,,schovku,, .
Jízdní vlastnosti ? No mě vyhovují . Kufr ? Ten taky . Jinak bych si ji přece nekoupil :D :D

PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007, 21:19
od jarin
Ty sudy byly jenom tři,ale i tak má Xsara kufr velkej. A pokud ti to bude málo,pořiď si kombajn,sklopíą sedačky a mám dost prostoru. Já se teď stěhuju,tak mám lůľkovou úpravu a uľ jsem toho odąmejkal dost. Jinak já jsem s jízdníma vlastnostma spokojenej,vyhovuje mi to. Loketní opěrku nemám,mam tam otevřenej kaslík na drobnosti,tak nemůľu posoudit.

PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2007, 21:29
od MP
Je vidět ľe moje znázornění o prostornosti kufru vąem dost utkvělo v paměti , pro oľivení - je to zde :
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.php?t=426&start=0
Myslím ľe 410 litrů kufru je postačujících , ovąem kombík je kombík ... na dva tejdny do Chorvatska uľ stejně beru střeąní box na střechu .
Originál víko na kastlíku mezi sedadlama nejde pouľít jako loketka , já to ovąem vyřeąil tak abych to měl jako loketku a zachoval jsem prostor .
http://www.xsara.cz/forums/viewtopic.ph ... c&start=15
Uľ jsem si na ni tak zvykl ľe kdyľ sednu do jinýho auta , tak furt ten loket pokládám ... a není kam .
Jízdní vlastnosti - na moje jeľdění s 1,9 TD plně dostačující ... nejsem závodník , radąi stratím minutu v ľivotě neľ ľivot v minutě , sílu to má , a při 170 km/h po dálnici ( zcela vyjímečně jsem opravdu spěchal , a zhasl jsem radąi podsvícení budíků , abych neviděl kolik jedu ... ale zvědavost mi nedala :wink: ) jsem nepoci»oval nějaký nestandartní chování . Ovąem třeba v serpentinách z Brna k Macoąe jsem se drľel třeba Fabie 1,4 jen díky mojemu větąímu výkonu , tam na to má třeba Fábka lepąí podvozek ... ale jak říkám - nejsu závodník

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 10:20
od Mr.babetta
Tak na jednu stranu sem poteąenej ľe ty jízdní vlastnosti sou v pohodě,dost mě to zarazilo protoľe v jednom časopisu (Svět motorů) kdyľ testovali ojetou xsaru tak psali ľe uľ v malejch rychlostech opouątí jízdní stopu,pískaj hodně brzo pneumatiky a auto jde do smyku a jiný věci.Tak to mě docela hodně zarazilo.Ale na druhou stranu mě ątve ľe to auto nemá tu loketku,sem na ní dost zvyklej z jinechj aut a uľ si to bez ní nedokáľu představit........A něco si tam dodělávat nebo kupovat nákou neoriginální se mi taky zrovna nechce,protoľe ten interier pak vypadá hrozně podle mě.A jinak s tim prostorem,neąlo mi ani tak o kufr jak spíą o to místo pro cestující,samozřejmně hlavně pro řidiče,ale an i ostatní místa mi nejsou volný no.Ale kdyľ sme jí měli tak co si pamatuju tak bylo dost prostorná.Jo a jeątě,jak jezdí 1.9 TD? Ten sme měli ale uľ nevim jak to zatahovalo a tak dále.Zase ten starej "dízl" má taky něco do sebe. :D .Vim ľe HDI jezdí dobře,měli sme ho ve 406.Jinak moc děkuju za odpovědi lidi.A přeju vąem Veselý Vánoce a ą»astnej Novej rok.

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 17:06
od Mr.babetta
Jo chlapi,jeątě by mě zajímalo,Xsara VTR nebo VTS maj dole v otáčkoměru jeątě přídavnej ukazatel.Ten je k čemu? A jeątě sem taky někde čet ľe prej VTS má torchu tvrdąí podvozek,co je na tom pravdy? díky

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 17:41
od Jiri
Mr.babetta píše:Jo chlapi,jeątě by mě zajímalo,Xsara VTR nebo VTS maj dole v otáčkoměru jeątě přídavnej ukazatel.Ten je k čemu? A jeątě sem taky někde čet ľe prej VTS má torchu tvrdąí podvozek,co je na tom pravdy? díky



Ukazatel teploty motorového oleje.

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 17:54
od Mr.babetta
jo já sem si to myslel,ale proč to maj jenom VTS a VTR ?

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 18:04
od Mr.babetta
to bych ani nebyl já abych na něco nezapoměl.Ten uloľnej prostor v loketce ve dveřích,to jeho víko přesněji,občas sem viděl v inzerátech ľe maj to čalounění nebo koľenku nebo co to je,takový zkroucený jak se to vyklápí,dá se s tim něco dělat ?

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 19:33
od jarin
Ten ukazatel teploty oleje má i třeba sedan je to asi podle výbavy,ta lepąí-exklusive to má. A tu ohrnutou koľenku mám taky na jedněch dveřích,ale zatím jsem po tom nepátral,jak to spravit,asi sundat kryt,ale zatim mě to ľíly netrhá :D

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 20:27
od MP
Předevąím je to indikace hladiny motorového oleje ... ( některého provedení spojená i s teplotou ) , viz. strana 65 Návodu k obsluze .
Třeba u mé 1,9 TD ( Exclusiv ) to indikuje hladinu .

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 21:02
od CHiP
MP píše:Předevąím je to indikace hladiny motorového oleje ... ( některého provedení spojená i s teplotou ) , viz. strana 65 Návodu k obsluze .
Třeba u mé 1,9 TD ( Exclusiv ) to indikuje hladinu .

I mě to ukazuje jenom hladinu před startem :)

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 21:38
od jarin
Jestli jsem to dobře pochopil,tak to při zapnutí zapalování ukáľe hladinu oleje,a ty co maj dvě stupnice,tak i teplotu oleje při velkém zatíľení nebo při vysokých venkovních teplotách.

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 22:10
od CHiP
jarin: Kdyľ je tam i druhá stupnice, tak před startem to ukáľe hladinu oleje a po nastartování to ukazuje pořád teplotu oleje, stejně jako ten ukazatel teploty vody.

PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2007, 22:11
od Hrnča
Ukazetele hladiny oleje nemám. Stejně bych radąi spoléhal na měrku. Jediný co tam mám je kontrolka hladiny oleje, která bliká, kdyľ auto stojí nakloněné na pravou stranu.