Stránka 2 z 2

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: stř 9. led 2013, 14:19
od milajda22
Ještě přidám k porovnání s Xsara Picasso (omlouvám se že to není barevné

picasso 1.JPG
picasso 1.JPG (33.79 KiB) Zobrazeno 14825 krát

picasso 2.JPG
picasso 2.JPG (31.95 KiB) Zobrazeno 14825 krát

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: ned 13. led 2013, 18:52
od rosta12345
to MP: no právě z toho mám taky obavu ale krátká by se tam tak tak vlézt mohla :D

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pát 8. úno 2013, 11:33
od pj
Ahoj, resim koupi 7-mist. auta a konkretne jsme se zameril na C4GP - ojete 100-150 tis. km (240-190 tis Kc).
Akorat i samotni 'prodejci' mne od C4GP odrazuji a doporucuji jit do neceho jineho i za cenu priplatku (z nabizeneho vyberu mi zustalo: Galaxy, Zafira, Sharan, Toyota Verso, Cady Life)
Nabizi se robotizovana prevodovka BMP (nekdo si na ni stezuje ale nenarazil jsme na nikoho komu by prestala fungovat)
Mate s C4GP prakticke zkusenosti?
Dik.

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pát 8. úno 2013, 15:48
od ludva49

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pát 8. úno 2013, 16:12
od milajda22
pj píše:Ahoj, resim koupi 7-mist. auta a konkretne jsme se zameril na C4GP - ojete 100-150 tis. km (240-190 tis Kc).
Akorat i samotni 'prodejci' mne od C4GP odrazuji ....
Nabizi se robotizovana prevodovka BMP (nekdo si na ni stezuje ale nenarazil jsme na nikoho komu by prestala fungovat)


Ahoj, taky dost uvažujeme o toto vozítko C4 Picasso byť už v 5ti nebo v 7mi místném provedení, já jsem zatím nenarazil na nikoho kdo by si na robotizovanou převodovku nestěžovat, měl jsem možnoust s jednou ject (teda seděl jsem na místě spolujezdce) a řeknu ti že teda nic moc, rozjíždí se to jako když to nemuže, ale to se prý změnilo po roce 2010? spíše o tom má lepší přehled Cvrček, jinak já až budou prašule tak jdu do klasický manuální převodovky.
ps.: oprav si chybku v cenně 240-190 tis. Kč :D

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pát 8. úno 2013, 19:04
od Cvrček
Nedávno jsem byl s kolegou z práce kouknout na jednoho Granda a pán z bazaru říkal totéž. Jít do jiného. Po dotazu jako proč dal dva argumenty převodovka a je to děsně nestabilní. Odskakuje a naklání se jak almara. Začnu tím druhým,kdo jezdil s Breakem,nebo s Picassem,tak mu žádný rozdíl k horšímu nepřijde. I bez vzduchových měchů,které mají vyšší výbavy. Prevodovka BMP6,tenhle jejich zázrak se moc teda nepoved. Slyšel jsem o jednom člověku,který z ní byl tak nešťastný,že si dokonce koupil Lexii,aby si jí čas odčasu mohl "zresetovat" a alespoň chvilku necukala(mimochodem,tento člověk zde na fóru kdysi řešil střílení do výfuku jeho předchozí autíka C3).
Nějaký čas jsem měl doma půjčeného Granda s robotem a moc jsme si nerozumněli. Občas jsem si připadal,jak v autoškole,jak to umělo zacukat a rozjezd stylem Snažím se,snažím... vydrž,už to bude... .
V roce 2010 Citroen trochu změnil politiku prodeje a přestal tuhle převodovku tolik preferovat a začal nabízet i více klasická manuál. S čímž už je docela radost jet. Jinak to o čem tady píšu jsou zkušenosti s motorizací 2,0HDi. Vzhledem k tomu,jak často jezdím,tak benzín nemusím a motor 1,6HDi v rámci mého provozu je trochu mimo (denně plně obsazené auto a většinou kopcovitý profil jízdy) .

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pát 8. úno 2013, 22:31
od pj
Dik Cvrcku. O cukani jsme tak cetl a zazil i pri zkusebni jizde s novym autem, ale to cuka i kdyz se radi manualne akorat je na to clovek podvedome pripraveny.
Spis mi jde o to, zda je tam nejaky fatalni problem kvuli kteremu by se pak nedalo jet a nebo by se musel ten 'robot' opravovat.
milajda22: Manualni bych chtel take ale v 2.0 HDI jich je v bazarech malo. Ta cena je uvedena zamerne sestupne - vztahuje se tomu najezdu pred zavorkou - pokud je to to co mam opravit.

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013, 11:42
od Hrnča
Tak už jsem se konečně dostal k tomu, že sem něco čmárnu. Auto už je nějaký pátek doma. Dokonce i zaplaceno. My s tím neměli problém, ale ten kámoš co to dotáhnul na prachy nespěchal.
Po přivezení domů následovala prohlídka kvůli pojišťovně a vypískování skel.
Naježděno mám s Pikem cca 500km. Co se týče ovládání vozu, tak pevný střed volantu, jak si většina lidí v testech a diskuzích stěžuje, absolutně nevadí. Po první usazení mě zarazila ta skleněná plocha. Je to jak když má člověk řídit bus. A to jsem přesedl z 307SW, kde okno taky není zrovna nejmenší. Co se týče jízdních vlastností, tak mohu konstatovat, že je to taková houpačka. Nic strašnýho, ale 307 je holt níž. Ale všechna čest k podvozku. Ještě jsem se nedostal do situace, že bych měl nepříjemný pocit. Natož aby zasáhlo ESP.
Pocit rychlosti je docela matoucí. Člověk si to žene na tempomat 92km/h a má pocit jako by stál. To bude nejspíš taky tím oknem.
Ohledně výbavy. Pár super věciček se najde. Osobně se mi hodně líbí Limiter rychlosti. V obci nastavím 52km/h a víc prostě nejedu. Až když prošlápnu podlahu, tak auto zrychluje. Tempomat je taky fajn, ale je pravda, že moc příležitostí ho vyzkoušet jsem na našich cestách ještě neměl. Automatický stěrače mě občas štvaly. Jely jak zblázněný ikdyž bylo okno dá se říct čistý. Trochu za to nejspíš mohly ne zrovna zánovní gumičky. Je tedy fakt, že občas jedou jak mají a pak se najednou zblázní. Co mě momentálně hodně chybí je denní svícení. Zvyklej jak z Lvíčete, tak z Remosky docela často nesvítím. Pořešíme na diagnostice.
Když vemu na paškál motor. Jde o jednotku 1.6VTi 88kW/ 120HP. Motor by měl bejt vyvinut ve spolupráci s BMW. Motor nejede vůbec špatně. Táhne pěkně odspodu, nechá se vytočit. Když ovšem zatahuje, tak si u toho docela zařve. Pokud se rychlost ustálí, tak hladina hluku klesna na příjemnou mez. Apetit se dá udržet celkem v rozumných mezích. Ikdyž na to co jsme zatím najeli je to brzy hodnotit. Na palabůku svítí zatím 7.1l/100km. Pokud by mělo Piko jezdit jen po městě a takřka se studeným motorem bude spotřeba tuším kolem 8.5. Krásně jde vypozorovat kdy je motor ohřátý podle okamžitý spotřeby. Ta pak klesá i o 2l. Beru v potaz aktuální spotřebu.
Pokud se mrknem na kufr, tak mohu říct, že by měl čtyřčlený rodině dostačovat. Je to celkem pěkná černá díra. Když jsem to viděl prvně přišel mi větší než na 307SW. Nyní si dovolím tvrdit, že jsou tak na stejno. Už jsme naplnili jeho kapacitu. Pokud bychom přirovnávali museli bychom do patra.
Tímto bych to asi zatím ukončil. Pokud mě něco ještě napdne, tak doplním. Pokud bude mít někdo nějaký dotaz, sem s ním. Auto je vedle baráku, takže pokud bych nevěděl není problém jít prozkoumat...

Obrázek

Foto po pískování skel. Už na zimákách Fulda krist control HP 205/65 R15. Poklice už tak nějak klasika z Autokelly....

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: ned 10. úno 2013, 18:08
od rosta12345
pěkně popsané co mě osobně bude zajímat je dlouhodobá spotřeba :D , jinak k motoru nebyl ve spolupráci s BMW dělaný až 1,6 THP :?:

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pon 11. úno 2013, 11:23
od Hrnča
Měl by být i tenhle. No a co se týče spotřeby, tak poprosím o strpení. Teď bylo v permanenci Lvíče... ;-)

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pon 11. úno 2013, 11:29
od viteon
rosta: oba - s turbem a bez turba a oba nic moc - problémy s rozvody a zanášením hlavy usazeninami.

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pon 11. úno 2013, 11:43
od rosta12345
No jo BMW :D :D

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: stř 6. bře 2013, 19:52
od Hrnča
Dnes natankována první počítaná nádrž. Provoz byl smíšený s převahou mimoměstských silnic první a nižší třídy. Dálnice byla jen asi dva km a pár km najeto po městě. Rezerva se rozsvítila na 642km. Tankováno bylo na 662km. Celkem 49l. Pistole vypla na 47.5l. Spotřeba tedy vyšla na 7.4l/100km. To co ukazoval palubní PC. Pokud by bylo bráno v potaz spotřeba do vypnutí pistole, tak by to bylo 7.1l/100km. Dle mého názoru by šlo spotřebu ještě mírně srazit. Tato nádrž byla brána jako taková seznamovací. Auto se nijak nešetřilo ani netrápilo. Dost spotřebě zajisté pomůže i teplejší počasí...

Re: Citroen C4 Picasso

PříspěvekNapsal: pon 5. srp 2013, 14:21
od ludva49
V dnešním Světě motoru máte test CITROEN C4 PICASSO. Dopadl dobře.