Stránka 4 z 15

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: úte 30. pro 2014, 23:10
od MP
Cenu si drží , ale těžko se shání kousek , kterej není dotčenej rukou kutila a je v původním origo stavu ...
Já ji měl jako funglovku , a když jsem ji po čtyřech letech prodával , tak měla najeto nějakých 35 000 km , a prodal jsem ji za více než dvojnásobek kupní ceny ( nová stála na jaře 1990 rovných 10 480 Kčs , a na jaře 1994 jsem ji prodal za 23 000 Kč ) . A celou dobu bez jedinýho problému . Po nějaký době jsem ji viděl , a málem se mi chtělo brečet :(

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015, 18:48
od mio
Tak jsem nemohl vydržet ty "po vánoční slevy" :mrgreen: a musel jsem zakoupit nové botky MPR2 a MPR3.http://eduardii.rajce.idnes.cz/Michelin_Pilot_Road#DSC_0491.jpg .Dunlopy půjdou do sběrného dvora :mrgreen: .

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015, 21:59
od MP
Taky jsem koupil nový papuče na Transalpa . Ty co tam mám jsou moc "silniční" ( i když nejsou ani v půlce své životnosti , tak půjdou dolů ) , tak jsem chtěl něco víc off-road .
Obrázek

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: sob 31. led 2015, 18:45
od MP

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: stř 4. úno 2015, 23:38
od MP
...už máte taky absťák ?

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: čtv 5. úno 2015, 10:46
od Bronnsky
Absťák byl částečně zažehnán 17.ledna, ale už se začíná zase ozývat hodně hlasitě. Obrázek

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: čtv 12. úno 2015, 8:08
od Škopek
Zdravím.
Tady něco pro inspiraci.

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: čtv 12. úno 2015, 20:39
od Bronnsky
Škopku, vzal jsem si z toho fichtla mustr a zkusím teda toho Haryka takhle modifikovat. :mrgreen: Jenom nevím, jak se na to bude tvářit kámoš, kterému na tom dělám převodovku. A to je zároveň odpověď na to, jak přečkávám zimní absťák. Já mám motorky v pazourech vlastně celoročně :jup:
Obrázek

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: pát 20. bře 2015, 15:11
od Škopek
Zdravím.
Je tu dost odborníků na rozhledny,tak kde jsem dneska byl?
Foceno mobilem a slunce bylo částečně zatměné.

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: pát 20. bře 2015, 16:05
od MP
"Hitlerka" na Krásenským vrchu.

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: pát 20. bře 2015, 16:15
od Fanatik
Právě jsi mě předběhl. Je to mezi Horním Slavkovem a Bečovem n.T.

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: pát 20. bře 2015, 18:40
od Škopek
Zdravím.
Přesně tak.Můj první letošní moto výlet cca 100km.
Poprvé jsem byl na rozhledně v roce 1973 to mi bylo 10 let a to tam nebylo zábradlí ani ochoz na vrcholu myslím,že ho dodělali až po revoluci.
Podruhé když jsem jí uviděl v pořadu Rozhlédni se člověče.No a dnes potřetí.

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: úte 5. kvě 2015, 20:41
od MP
Tak jsem dnes práskl na Alpa konečně Mitasky E-07 , ať si na ně trochu zvyknu před odjezdem na Balkán , a ať to vypadá jak enduro :wink:
Chtěl jsem to udělat sám - "stará škola" - žádnej pneuservis , ale montpákama . Kdybych někdy na cestách ... kdo je připraven , není překvapen . Předek byl v pohodě . Ale zadek jsem nedal . Ztroskotalo to už na tom že mě nešla "odlepit" guma od ráfku . Samozřejmě že vím že to jde udělat bočákem jiné moto , ale jiná nebyla . Takže nakonec jsem to chytl a odnesl do nedalekýho pneuservisu . A hned jsem to jel zkusit na šotolinku a off-road . Paráda ... spokojenost . Alespoň na suchým .
Obrázek

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: úte 5. kvě 2015, 22:16
od athcilp
Neviem, ja sa do motoriek nerozumiem, ale nie je tá predná obutá opačne? Nemal by byť šíp smerovaný dolu?

Re: Skútrmánie a další jednostopé úchylky

PříspěvekNapsal: úte 5. kvě 2015, 22:30
od MP
Nemal ...
>>>>ROTATION >>>> :wink:
http://arnaldocarmelo.blogspot.cz/2012/10/mitas-e-07.html
Je to kvůli odvodu vody . Když brzdíš předkem a máš vzorek proti srsti, jde voda/bláto z pod pneu do stran, dáš ji po srsti a při brždění jde bordel pod střed pneu a jdeš na hubu dřív. Nesrovnávat s autem, tam máš větší stabilitu a taky se u moto rozděluje kolo hnané a tlačné což u auta nehraje u pneu roli...
Dle vyjádření výrobce : " ...To co jste našel na bočnici, je námi doporučovaný směr rotace, který zajišťuje (převážně v terénu) stabilnější vedení pneu při brždění... "

A na moto se používá v 95 % přední brzda .
Koukni :wink: :
Obrázek