xsara picasso versus xsara I a II

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki

xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Verdom » pon 17. led 2011, 21:12

Xsara I a II je ta tam. Může byt jejim nastupcem picasso ? Co je horsi a co lepsi? Je tu par lidi co meli obe. Co to sesumarizovat na jednom miste.
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Cvrček » úte 18. led 2011, 1:00

Tak k tomuhle tématu mám co říct. Můžu porovnat X1 Break 1,9TD r.v.1998 výbava SX a Picasso 2,0HDi r.v.2001 také ve výbavě SX. Ještě dodám,že v Breaku byla regulovaná klima a v Picasse je digitální.
A teď subjektivní dojmy. Break je náklaďák,který má ohromný kufr stavěný na délku,kdežto Picasso má kufr stavěný na výšku. Čili je kratší,ale za to vyšší. Tady můžu dát příklad. Vendu jsme vozili v kočárku X-lander XT. Což je tříkolka. V Breaku jsme ho dali do kufru a bylo cca 30cm z délky kufru volných. A nemuselo se všechno rovnat na kočárek. Kdež to u Picassa se tento kočárek vešel přesně a všechno se muselo rovnat na něj,do výšky. Výhoda u Picassa jsou tři samostatné sedačky. U výbavy SX je prostřední sedačka posuvná asi o 14cm do předu (Exclusiv má posuvné všechny tři).A pokud se mrňous dá na tuto sedačku,tak se na něj nechá pohodlně dosáhnout z předních sedaček. Tak to by bylo mé porovnání ohledně využítí s malým potomkem.
Jinak v Picasse se nechá v pohodě odvést lednička vysoká 185 cm. Ale je potřeba vyndat všechny tři zadní sedačky. Takhle jsme ledničku vezli.
Pokud vynecháme kufr,tak Picasso je pro osádku pohodlnější. Jak ve předu,tak i vzadu. Což je dané koncepcí auta. Sedí se výše,díky tomu je i lepší výhled ven. Pro mě bylo zpočátku dost problémen dlouhá palubka a to,že nevidím,kde je přední hrana auta. Ale dá se na to zvyknout a nebo domontovat parkovacího asistenta s čidlama i do předu púro informaci,kolik tam je ještě místa. Výhled dozadu je z Breaka a z Picassa podobný.
Co se týká řízení,tak z počátku jsem měl strach z přístrojovky umístěné uprostřed a radička mi přišla umístěná dost nezvykle. Na přístrojovku jsem si zvykl hodně rychle a přijde mi to teď lepší,než klopit zrak až k volantu. Stačí jen juknout trochu do boku.A na řadičku se docela rychle zvykne. Picassa mají opěrky na ruce,takže loket položený na opěrce a řadíš vlastně jen zápěstím.
Oproti Breaku dost dobře hodnotím ovládání klimy/topení/větrání. Jak jsem psal,máme digitální. Ovládá se jednodušeji.
Hodně velký rozdíl je při jízdě v noci. Světla na X1 svítí docela špatně (všeobecně známo,řeší se lepšíma žárovkama). Kdežto Picasso má čirou optiku a i s obyčejnými žárovkami svítí suprově.
Jízdní vlastnosti jsou podobné. Akorát teď v zimě mi přijde,že Picasso toho vyjede víc.
Ještě si myslím,že za zmíňku stojí zadní sedadla. Break má klasickou "lavici" dělenou 2:1,kdežto Picasso má tři samostatné sedačky,které jdou nejen sklopit,ale i samostatně jednoduše vyndat. Což byla věc,která mě u Picassa dostala. Dříve se mi Picasso moc nelíbilo. Preferoval jsem Breaka,jelikož je to z mého pohledu neskutečný a obdivuhodný náklaďák. Měj jsem na něm i tažně. A bezproblému jsem s ním přestěhoval celý byt. A te nejen náš,ale i pomáhal kamarádům. K tomu jsem měl i příčníky,takže se dokázalo dost naložit i na střechu. Ale to jsem si troufnul u turbo-nafťáka,který na to výkonově měl.
Tak to jsou věci,co mě v tuto chvíli napadají.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4552
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Verdom » úte 18. led 2011, 6:51

Díky, proč jsem se ptal.
Od manželky švára chce novější pohodlné a né moc drahé auto.
Klasické xsary jsou s ohledem na věk pasé.
Má tři děti a tak mě napadlo picasso.
Myslím ale, že to tu pomůže i jiným, kterým doslouží X1 nebo X2 a učaroval jim dvojitý šíp
a potřebují více místa než dává C4.
Ještě jsem se chtěl zeptat na manévrovací schopnosti (poloměr otáčení) oproti klasické xsaře
a jak je to s lůžkovou úpravou pro dva, dá se v tom vyspat?
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod snoopy » úte 18. led 2011, 8:55

tak poloměr otáčení bude podobný - picasso je kratší, ale má kola dál od sebe...
pro tři děti je to auto jak dělané. Nemohu porovnat s X1/X2, ale proti oktávce je uvnitř na zadních sedadlech víc místa i na nohy, i na šířku - při plném obsazení se děcka nemlátí lokty, tři sedačky se tam bez problémů vejdou a jsou mezi nimi ještě mezery. Kupoval jsem picasso právě kvůli třem dětem a když jsem vybíral, tak jsem v bazarech prolezl kdejaké auto. Picassko vyhrálo (ikdyž C8 byla vyřazena z výběru jen kvůli ceně)
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina"
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry"
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1597
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.2003

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Rope » úte 18. led 2011, 11:06

Rozdílne je taky nastupování, do picassa se leze pohodlněji. Co se týče spaní tak jsem spal několikrát cestou na dobvolené na řidičovém sedadle i v xsaře i v picassu. V picasse mi to přijde pohodlnější, víc místa a na nějakých akcích jsem spal i v kufru, vyhodily se sedadla a spalo se, díky rovné ploše v kufru v obou vozech je to paráda. Verdom může předat xsara breakové zkušenosti.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5624
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Cvrček » úte 18. led 2011, 11:52

No co se týče spaní tam Picasso má tu plochu kratší. Díky tomu,že je stavěné na výšku. Aby se tam člověl vyspal,tak musí vyndat zadní sedačky. Oproti tomu v Breaku je celé jen sklopíš. Jinak rozdíl v délce je tak deset,patnáct centimetrů.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4552
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Rope » úte 18. led 2011, 13:37

Vašku, psal jsem že se na spaní musí vyhodit sedadla a ty to opakuješ, proč?
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5624
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod MP » úte 18. led 2011, 15:34

Verdom píše:Má tři děti a tak mě napadlo picasso.

...se třema svištěma je Picasso se třema samostatnejma sedačkama jasná volba.
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Obrázek
Dobrodružství, který není nebezpečný, není dobrodružství.
Uživatelský avatar
MP
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4325
Registrován: pon 16. led 2006, 14:45
Bydliště: TŘEBÍČ -> Vysočina - drsnej kraj , tak to jsme my.
Vůz: Peugeot 807 2.0 HDi - 2011 (ex: Xsara 1.9 TD - 1998 , C5 Break 2.0 HDi - 2004 )

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod snoopy » úte 18. led 2011, 15:54

ještě jsem si vzpoměl na jednu velkou nevýhodu Picassa (kdo ho má, opravte mne, jestli se pletu):

POZOR - PICASSO je návykové !!!! :mrgreen:

už bych "normální" auto nechtěl.
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina"
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry"
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1597
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.2003

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Rope » úte 18. led 2011, 17:37

No asi na tom něco je a při poohlížení po novém autě bych koukal na posed , výhled a nastupování.
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5624
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Verdom » úte 18. led 2011, 19:56

Tak a je o xsaristu více. 8)
Díky za informace.
Přílohy
P1050055.JPG
P1050055.JPG (141.22 KiB) Zobrazeno 7276 krát
.Obrázek
Uživatelský avatar
Verdom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 714
Registrován: pát 9. zář 2005, 10:22
Bydliště: Jablonec n.N
Vůz: Xsara I 1.4 break, Peugeot 308SW Vti

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Rope » úte 18. led 2011, 20:39

Barva je nostalgie, Leoš II
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5624
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod snoopy » úte 18. led 2011, 21:06

tak ať dlouho a dobře slouží :jup: :jup: :jup:
Xsara Picasso 1.8v r.v.2003 "Bublina"
Grand C4 Picasso 1.6HDI r.v.2012 "Blueberry"
(jména autům vymýšlí naše děti :-) )
Uživatelský avatar
snoopy
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 1597
Registrován: stř 8. črc 2009, 13:17
Bydliště: Praha 4 Újezd
Vůz: Xsara Picasso 1.8i r.2003

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Cvrček » úte 18. led 2011, 23:11

snoopy píše:už bych "normální" auto nechtěl.


Jo na tom něco bude. Když teď nasedám no jiného klasicky nízkého auta,tak si připadám,jako když lezu do sklepa. :lol:

Rope píše:Vašku, psal jsem že se na spaní musí vyhodit sedadla a ty to opakuješ, proč?


Možná to bude tím,že jsem původně v tom příspěvku měl napsané i to,že pokud je jenom sklopíš,tak je délka jen pro menší děti. Ale při odeslání mě to odhlásilo z fóra a při opětovném psaní jsem to už vynechal.
Miomochodem,tobě se dneska povedlo taky něco podobného :wink:


A Verdome,vyřiď gratulaci a vemte je s sebou někdy na nějaký ten sraz. Vypádá nádherně.
Nyní: Xsara Picasso 2,0 HDi r.v.2001 stříbrný tahoun. A bohužel věčná špindíra na podložkách s polepenou prdelkou. Těžko nás přehlídnete ;)
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v.1998
Uživatelský avatar
Cvrček
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 4552
Registrován: čtv 7. čer 2007, 10:33
Bydliště: Frýdlant v Čechách
Vůz: Xsara Picasso 2.0 HDi , r.v.2001

Re: xsara picasso versus xsara I a II

Příspěvekod Marek » sob 19. úno 2011, 23:44

Máte někdo praktické zkušenosti s motorizací 2.0/16V 100kW v benzínu? Dělala se prý jen s automatem. Zajímala by mne hlavně spolehlivost a spotřeba tohoto nepříliš rozšířeného motoru. Dával se prý ve stejné sestavě s automatem i do P307.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Další

Zpět na Xsara revival

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník