OK, volnou pozici se správnými vlastnostmi se mi v pojistkovce najít neopovedlo, takže jsem hladový drátek nacpala pod pravou krajní 10A pojistku v horní řadě (ostřikovač nebo tak něco).
Kontrolka na jednotce se po otočení klíčkem rozsvítí a po zhasnutí zhasne, takže napájení bychom provizorně měli. Na jednotce jsem čudlíkem nastavila režim "gas", v nádrži je zatím pouze benzín.
Nicméně selhal pokus o nastartování. Poprvé a podruhé motor chvíli chytl a pak zhasnul, pak už ani nechytl. Něco tedy bude špatně, odhaduji zapojení konektorů ke vstřikovačům.
V návodu se píše:
Zapojte konektory mezi vstřikovací trysky a přívodní kabel tak, aby +12 V šlo do červeného drátu. Pokud je nutné dráty přehodit, vypíchněte i s konektorem z plastového držáku a zapojte obráceně, stačí pouze u vstupu. U výstupu na vstřikovač není potřeba.Já při zhasnutém motoru (poloha II) ani na jednom pólu konektoru vstřikování 12V nenaměřím - na jednom je nula na na druhém necelé 3V. Navíc jsem fakt nepřišla nato, co a jak vypíchnout. Takže jsem to prostě zapojila a je možný, že to je obráceně. Už jsem psala prodejci, jestli by mi to vypíchnutí nějak nepřiblížil, a zítra uvidíme, co dál. Doufám, že to v nejhorším zvládnu alespoň uvést do původního stavu