Problém s LPG - starty a cukání

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Marek » pon 30. zář 2013, 20:07

Zkoušel jsi přepnout před zhasnutím motoru na benzín, nechat ho na něj chvilku běžet a startovat přepnuté na benzín? Důležité je nepřepínat, dokud nenastartuješ. Pokud to bude dělat také, je první na ráně krokový motorek.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod luuccaa » stř 2. říj 2013, 15:33

No ted jsme zkouseli pri kazdem studenem motoru 3x zapnout a vypnout klicek a pri tom tretim nastartovat a startuje perfektne. Takze usuzujeme ze bude ucpany benzinovy filtr atim jak to 3x natlacime cerpadlem tak se vstrikovaci lista naplni a pak chytne,takze zatim 4x ze 4startu v pohode. Uvidime zda to bude dobry,pak se hned vrhnem na benzinovy filtr.....
luuccaa
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 30. zář 2013, 15:41
Bydliště: Okr. Trutnov
Vůz: Xsara 1.8 66kW LPG

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod luuccaa » stř 16. říj 2013, 17:41

Filtr vymenen a k tomu i zapalovaci kabely a stejne ta ...... zlobi..... :?:
luuccaa
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 30. zář 2013, 15:41
Bydliště: Okr. Trutnov
Vůz: Xsara 1.8 66kW LPG

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Marek » čtv 17. říj 2013, 22:47

Nepomůže při studeném startu trochu sešlápnout plyn? To by byl špatný krokový motorek klapky (nebo kabel či konektor).
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Rope » ned 20. říj 2013, 16:59

A co čidlo teploty?
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5606
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod zanzara2 » úte 22. říj 2013, 18:49

Ahojte lidi,
Teď mám VW Boru v LPG. Systém Stag300 byl montován v Německu před 3 lety. Najeto na LPG cca 100tís. km.
Měl jsem také problém se studenými starty. Projevovalo se to tak, že na studený start bez podržení plynu motor naskočil a
ihned zhasl. Teplý motor taktéž. Potom, jak se na podzim ochlazovalo, motor chytal hůř, neohřátý motor se dusil, šel na 4 válce (V5) a střílel do výfuku. Po přepnutí na LPG byl v pořádku.

Zkoušel jsem seřídit škrticí klapku. Pomohlo jen na pár dní.

Problém se povedlo vyřešit. Byly opotřebované vstřiky na LPG. Velká vůle, dva zasekli. U mého systému se doporučuje přetěsnit po 50tís. Najeto 100. Cena s práci 250,- / ks. Týden po servisu motor chytá na crnk.
VW Passat B5 1.9TDI PD 2000r.v.
Citroen Evasion 2.0HDI 2000r.v.
Citroen Xsara I 1.8i VTS 1999r.v. Obrázek
Uživatelský avatar
zanzara2
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: sob 29. zář 2012, 14:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 20. Cirtoen Xsara 1 Coupe 1.8i 16v VTS

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Petr28 » úte 4. bře 2014, 13:30

Dela mi to to same co PAVEL.K. Jen mam 1.6 16V Stag 4plus.
Po chcipnuti z plynu a startovani do 5 min to spatne startuje a jakoby postupne chyta. Do max 4-5 sekund ale vzdy chytne. Kdyz pred chcipnutim prepnu na n95 startuje OK. Pokud pockam dele tak uz chyta normalne i na plyn. Studeny chyta vzdy ok na brnknuti. Plynove vstriky maj 10000km jako cele LPG. Benzinovyma to asi neni, daval jsem cistic vstriku a bez efektu.
Jinak mi to taky obcas chcipalo po prepnuti na plyn /35 °C/ a bylo to spinavou vzduch klapkou. Projevovalo se to i netahnutim pri rozjezdech hlavne do kopce. Staci nepatrne oleje a pri malych uhlech otevreni to tohle delalo. Jinak LPG zatim spokojenost jezdim tak za 8 plynu, uvidim co motor po dalsich 10000km. (mam radeji primazavani)
EDIT:
Veškeré problémy výše popsané byly špatnou instalaci LPG. Panýlek s ledkama byl napojený na špatných 12V a při startu klesalo napětí. To způsobovalo ty problémy se startem. Po přepojení na správnej kábl tvrdých 12V (poznáte že při startování nezhasínaj LED) je vše ok. Mám na plyn už 40000km a jsem spokojenej. Tak se toho nebojte :driv:
Naposledy upravil Petr28 dne úte 8. bře 2016, 8:14, celkově upraveno 1
Petr28
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: pát 23. srp 2013, 19:47
Bydliště: Plzeň
Vůz: Xsara Break 1.6 16V 2003 LPG (Stag4Plus)

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod vlasta0303 » ned 22. čer 2014, 15:10

Ahoj!Já musím zaklepat na něco,co nehoří.Problém mám jen s malou nádrží /místo náhradního kola/34L-300km. :evil: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
vlasta0303
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 417
Registrován: sob 13. úno 2010, 20:41
Bydliště: Plzeň-Locháč
Vůz: xsara-picasso 1.8i16v r.v.03 85kw B/LPG

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Schpekoun » ned 2. lis 2014, 10:10

Zdravím všechny,
mám problém se studenými starty a následně i s jízdou na benzín - na LPG mi to fičí nádherně.
Startuji i na 10x, až potom se to chytne(pouze za studeného motoru). Když je motor teplý, tak je start bez problémů. Na LPG bohužel startovat nemůžu - spíná automaticky až při zvýšené teplotě motoru.
Zkoušel jsem i dojet čistě na benzin, ale ranní start stál zase za prd.
Už jsem vyměnil jak čidlo teploty, tak vzduchový a palivový filtr (vše za nové - ne z vrakáče), a samozřejmě nové svíce, škrtící klapku jsem prostříkl decarbem, veškeré kontakty jsou prostříknuté kontoxem, vyměněny jsou i těsnění u vstřiku, který rosil (teď už nikde nic nerosí, jede na čtyři).
Mám za sebou i reset ECU dle všech možných návodů, jež jsem na netu našel.
Pocitově je motor na benzin přidušený, připadá mi to, jak kdyby při startu vůbec nesepnul sytič - otáčky se drží kolísavě mezi 800 a 1000 ot/s. Při jízdě na benzin a následném přepnutí na LPG motor citelně ožije - jak kdybych jel na nitrometan a nee na plyn :mudr: :D
Diagnostika mi, bohužel, vůbec nic neprozradila.
Prosím, můžete-li, poraďte mi, jak tu potvoru zprovoznit - ze skály se mi ještě házet nechce :?
Schpekoun
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 24. čer 2014, 15:22
Bydliště: Čáslav
Vůz: Xsara 1.4 benzin/LPG (dodělávaný 2012), r.v.2003, motor TU3JP-KFW

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod vena garážmistr » ned 2. lis 2014, 14:15

Kolik otáček má ve volnoběhu na plyn ? Podle toho by se dalo laicky usoudit jestli jde nebo nejde sytič. Na jaké diagnostice to bylo ?
jezdím : Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw šestifofr, FAP OFF , automatický bufík, xenonové světlomety, denní LED, oranžové LED strobo ,grafický couvací asistent, HF Parrot, DVD přehrávač, sedmi sedačka

Obrázek
jezdil jsem :Berlingo 2.0 Hdi (Sir Tá-Burák)
Uživatelský avatar
vena garážmistr
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 2232
Registrován: ned 17. led 2010, 13:57
Bydliště: okr.praha-východ
Vůz: Peugeot 807 2.0 Hdi 100 kw.

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Schpekoun » ned 2. lis 2014, 19:10

Na plyn to má 800 ve volnoběhu.
Typ diag neznám, jen to bylo za teplého motoru.

-- přidáno ned 2. lis 2014, 20:49 --

Tak ta diagnostika byla neznačková typu VAG-COM
Schpekoun
Návštěvník
Návštěvník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 24. čer 2014, 15:22
Bydliště: Čáslav
Vůz: Xsara 1.4 benzin/LPG (dodělávaný 2012), r.v.2003, motor TU3JP-KFW

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod Marek » pon 3. lis 2014, 21:57

Zkontroluj krokový motorek regulace volnoběhu, popř. vyčisti obtokový kanál, kde reguluje.
Xsara Break 1.8 66kW LPG
Marek
Xsamarád
Xsamarád
 
Příspěvky: 822
Registrován: úte 25. říj 2005, 11:49
Bydliště: Plzeň
Vůz: X1 Break, 1.8 8V LPG,r.v.1999

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod medvid » čtv 6. lis 2014, 18:14

Mám takovéto problémy, předtím než byla vetší kosa, tak na LPG to mělo problém kolem 2200 otáček do kopce, jak kdyby ztrácelo výkon(cukalo) a nechtělo jet, při podřazení ze 4 na 3 občas nepomohlo musel jsem až na dvojtu... Teď při nízké teplotě venkovní, motor cca kolem 60, tak při volnoběhu padají otáčky někde k 400 a často chcípne motor, děje se to i u přeřazení... Nevíte co může být špatně? Při volnoběhu na benzín lítají taky otáčky, což je v plánu krokový motor čištění... A taky svítí diagnostika motoru

Xsara 1.6 16v
medvid
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned 8. led 2012, 1:09
Bydliště: F-M/Brno
Vůz: Xsara 1.6 16v LPG

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod betom » čtv 6. lis 2014, 18:34

Může to dělat i lambda sonda, tak jako u mého předchozího auta. Proměř ji zda je dobrá. :?
Uživatelský avatar
betom
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1054
Registrován: sob 3. pro 2011, 10:42
Bydliště: Opava - Kateřinky
Vůz: Citroën Xsara Picasso, 1,6HDi s FAP, 80kW, r.v.2005

Re: Problém s LPG - starty a cukání

Příspěvekod medvid » čtv 6. lis 2014, 20:52

jak se k ní dostanu? abych jí mohl přeměřit a jak na to? nemůže to být i zanesenými vstřiky nebo palivovým filtrem?
medvid
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: ned 8. led 2012, 1:09
Bydliště: F-M/Brno
Vůz: Xsara 1.6 16v LPG

PředchozíDalší

Zpět na Motor - LPG, CNG, ...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron