Vymena rozvodov

Moderátoři: Rope, baffy, viteon, Kleki, Cvrček

Vymena rozvodov

Příspěvekod yanci12 » pon 8. říj 2007, 16:53

Nazdarek, viem ze o rozvodoch tu uz bolo dost vela pisne ale väčąinou iba o oppotrebovani a thak.Ale chcel by som poprosit niekoho kto uz menil rozvody ci by mohol poslat navod na vymenu (podrobne a jednoducho aby som to pochopil :D) a este poradit na co vsetko by som mal mysliet pri ojazdenom aute (resp. co vsetko vymenit a akontrolovat) predsa len mam to auto 1 tyden a ma nabehane 150 000km. :D Dik
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod bubakkaja » pon 8. říj 2007, 17:01

Menit se maji vsechny kladky vcetne vodni pumpy a pokud nenapises jaky mas motor tezko ti nekdo poradi
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Uživatelský avatar
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10. srp 2006, 20:40
Bydliště: frydek-mistek

Příspěvekod CHiP » pon 8. říj 2007, 18:07

bubakkaja píše:Menit se maji vsechny kladky vcetne vodni pumpy a pokud nenapises jaky mas motor tezko ti nekdo poradi

Výměna vodní pumpy se snad jenom doporučuje ne? :?
Uživatelský avatar
CHiP
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1119
Registrován: čtv 9. bře 2006, 17:48

Příspěvekod bubakkaja » pon 8. říj 2007, 20:04

no to jo ale stoji kolem 1000 korun a kdyz uz je to zozebrane tak to radsi vymenim at neplatim praci dvakrat ja sem mechanik takze ja si na svojem menim treba jen r.remen a kdyby byl problem radsi zastavim ale kdyz to nekdo da do servisu tak radsi vsechno stejne to pak po vymene zacne tect protoze se to jinak napne
xsara vts 2.0 prodano
xantia combi 2,1 td exclusive
Uživatelský avatar
bubakkaja
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: čtv 10. srp 2006, 20:40
Bydliště: frydek-mistek

Příspěvekod yanci12 » pon 8. říj 2007, 20:50

bubakkaja píše:Menit se maji vsechny kladky vcetne vodni pumpy a pokud nenapises jaky mas motor tezko ti nekdo poradi


sorry som uplne zabudol :lol:
Takze je to 1.9D 1998 - pre istotu
V takychto motoroch sa vobec nevyznam bo som mal staru skodovicu 105l - :twisted: nan mi stacilo kladivo 2 kluce srobovak a bolo :o
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod balu » úte 9. říj 2007, 0:16

Já mám měněný vąechno (řemen, pumpa, kladky). Kdyľ jsem to dával servisákovi, tak mi řekl, ľe pokud chci vyměnit jenom řemen, tak mi na to nedá záruku. Při rozvodech mi navíc vyměnil i dosti opotřebovaný vnějąí řemen (na alternátor a já nevím co vąechno pohání), protoľe ten kdyby prasknul, tak by taky mohl udělat sluąný brajgl.
Osobně si myslim, ľe na tom ąetřit nemá cenu - je to lepąí mít v cajku neľ pak řeąit potkaný ventily...
Modrá Xsara I. TD :-) . . . sice starší, ale jede super a má menší spotřebu než já :-kocovina:-
Uživatelský avatar
balu
Přispěvatel
Přispěvatel
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon 30. črc 2007, 14:37
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvekod yanci12 » úte 9. říj 2007, 12:26

bubakkaja píše:no to jo ale stoji kolem 1000 korun a kdyz uz je to zozebrane tak to radsi vymenim at neplatim praci dvakrat ja sem mechanik takze ja si na svojem menim treba jen r.remen a kdyby byl problem radsi zastavim ale kdyz to nekdo da do servisu tak radsi vsechno stejne to pak po vymene zacne tect protoze se to jinak napne


Ty :idea: ako mechanik by si mi mozno vedel napisat cely postup pri vymene rozvodov, remena a kladky a pumpy sak?? :?: Mohol by si mi to napisat tu alebo aj poslat na email ..please
Uživatelský avatar
yanci12
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: pát 5. říj 2007, 13:29
Bydliště: Žilina
Vůz: Xsara1, 1.9D, r.v. 98

Příspěvekod Sbohem vąem » úte 9. říj 2007, 13:49

No nevím,radím ti dobře,jako člověk který měl do nedávna ohromné problémy s tím levným a ąpatně udělaným a nakonec mě rozvody vyąly na pěkný balík,pravě kvůli ąpatně udělánému,navíc tam býva pěkně cipatý přístup a pokud nemáą rampu,tak to bude jeątě větąí drbačka.
Spoustu věcí si udělám sám a věřím,ľe i ty,ale rozvody,raději připla» a svěř to citroënu.A doporučuji tam dát dynamickou (samonapínací) kladku ,napíná řemen dle potřeby,je sice draľąí,ale vyplatíse ji tam dát.
Páč by si potom musel vědět kolik řemen napnout,pokud bude málo,tak máą riziko přeskočení,pokud moc,odrovná ti to kladky a pumpu jako mi.
Ale asi ti to moc nepomůľe jelikoľ já mám motor 1,8 16V,ale poąli ti návod na tento motor,a» orientačně víą jak to vypadá.
Přílohy
1,8  16V.jpg
1,8 16V.jpg (131.09 KiB) Zobrazeno 14569 krát
1,8 16V.jpg
1,8 16V.jpg (142.07 KiB) Zobrazeno 14569 krát
Sbohem vąem
 

Příspěvekod dapata » úte 9. říj 2007, 15:41

Hele KVIDO moľná e si to tu jiľ zmiňoval,ale raději se zeptám přímo.Jak si přiąel nato ľe máą ąpatně udlané rozvody? Já jen ľe jsem také po výměně rozvodu (letoąní červenec, motor 1,6 8V) a teď někdy při jízě kolem 80km/hslyąí vysoké nepatrné pískání, uľ jsem promazal klínový řemen a tále to slyąím,tak se obávám těch rozvodů. Díky.
Xsara 1,6 Break 65kW AT 1999
dapata
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 217
Registrován: stř 30. kvě 2007, 7:24
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1,6 i , natural 95, 1999

Příspěvekod bleriot11 » úte 9. říj 2007, 18:56

dapata píše:Hele KVIDO moľná e si to tu jiľ zmiňoval,ale raději se zeptám přímo.Jak si přiąel nato ľe máą ąpatně udlané rozvody? Já jen ľe jsem také po výměně rozvodu (letoąní červenec, motor 1,6 8V) a teď někdy při jízě kolem 80km/hslyąí vysoké nepatrné pískání, uľ jsem promazal klínový řemen a tále to slyąím,tak se obávám těch rozvodů. Díky.

Jak se maľe klínový řemen??????????
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod dapata » úte 9. říj 2007, 19:08

Jak se maľe klínový řemen??????????

Jednoduąe a lehce : Příjdeą do obchodu (ne pekařství, ne maso-uzeniny, ne textil, ne lahůdky),zakoupíą sprej na klínové řemeny od společnosti Den Braven ,nebo Motip (ten je draľąí).
1. nastartujeą motor svého vozidla
2. otevřeą kapotu (tam kde máą umístěn motor)
3. za chodu stříkáą sprej na řemen

Chňapíto ??????????????????? :lol:

Sprej má zábránit pískání řemenu a jeho ochranu, kdyľ třeba s vozidlem parkujeą tam kde je větąí vlhkos atd........
Xsara 1,6 Break 65kW AT 1999
dapata
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 217
Registrován: stř 30. kvě 2007, 7:24
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1,6 i , natural 95, 1999

Příspěvekod bleriot11 » úte 9. říj 2007, 19:22

Tak to slyąím poprvé.No vývoj jde kupředu-mám mezery :o
BreakII,2.0Hdi na plecháčích překoná Vaše představy.
Uživatelský avatar
bleriot11
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 1447
Registrován: pát 29. pro 2006, 19:32
Bydliště: Kutnohorsko,J.Hradec
Vůz: X2-BREAK ,2.0hdi- sloužila mi 10 let-nyní C-Crosser

Příspěvekod Rope » úte 9. říj 2007, 19:28

bleriot11 píše:Tak to slyąím poprvé.No vývoj jde kupředu-mám mezery :o

Buď v klidu, kdo z nás ostatních zase dělá na gripenech?
Xsara picasso 1,6/80Kw, 3/2007, exclusive, panoramatická střecha, couvací senzory, barva červená lucifer, ledková denní světla a více info TU už bohužel Ex
XSARA II
Baffy 0
Viteon 0
Kleki 0
Uživatelský avatar
Rope
V.I.P. & Xsamarád
V.I.P. & Xsamarád
 
Příspěvky: 5638
Registrován: pon 1. kvě 2006, 17:58
Bydliště: OSTRAVA !!!
Vůz: X picasso, 1,6 benzín

komplet rozvody

Příspěvekod Berys5 » úte 9. říj 2007, 21:20

Ahoj, takľe si to shrňme celý:
kladky + řemeny + vodní pumpa (kdyľ uľ, tak uľ) + nejlépe jeątě simerinky (pouątí mi olej kolem) = ?? ???,- Kč

Má s tím někdo kompletní zkuąenosti na Xsarce 1.8i 8V klima r.v. 98?? Děkuji
..................................................................
Zelená Xsarka
Uživatelský avatar
Berys5
Zasloužilý přispěvatel
Zasloužilý přispěvatel
 
Příspěvky: 64
Registrován: sob 1. zář 2007, 11:10
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvekod dapata » úte 9. říj 2007, 21:23

No nevím jakou skutečnou účinnost má ten sprejík,ale je zase fakt ľe po aplikaci je ten řemen(ny) obalen takovým pruľným filmem, moľná je to jen takové jak se dnes říká a píąe marketinové lákadlo......uvidíme...uvidíme..... :)
Xsara 1,6 Break 65kW AT 1999
dapata
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 217
Registrován: stř 30. kvě 2007, 7:24
Bydliště: Praha
Vůz: Xsara Break 1,6 i , natural 95, 1999

Další

Zpět na Návody a postupy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků