od PSAservice » ned 28. srp 2011, 21:43
A co je za kravinu s tou vodou ? Jen se snažím předat důležité informace dále na tom není nic špatného. Jde o to, že pokud je voda v brzdové kapalině tak se snižuje bod varu kapaliny. To, že pak je kapalina v brzdových hadicích kde také dochází k degradaci kapaliny kvůli absorbci vody, proto se pak měří brzdová kapalina testerem a ten tester ji vyhodnocuje z právě i třeba na zmíněnou vodu, která jak víme všichni se začne vařit už na cca 100°C a při sešlápnutí brzdy při 100km/h je teplota v okamžiku úplně na jiných číslech daleko vyšších a pokud je brzdovka stará a plná vody auto přestane brzdit vnitřek brzdové soustavy začne korodovat v důsledku vody atd.
Naposledy upravil
PSAservice dne ned 28. srp 2011, 21:46, celkově upraveno 1
A jen pro info rád vyčnívám z kolektivu

Mám na to povahu a ještě k tomu jsem v takové dobrém znamení, špatná kombinace

brouk pytlík práce všeho druhu

, s čímkoli pomůžu pokud to bude v mých silách více v odkazu mého profilu
Mělník a široké okolí