od drystone » ned 21. pro 2008, 12:34
Takže u mě začal motor škubat asi před rokem. Měnil jsem svíčky, vyleštil krokový motorek a celou škrtící klapku jsem měl venku. Ale nezbavil jsem se toho. Při studeném motoru mi to nic nedělalo, běží ve zvíšených otáčkách. Začalo to dělat až při ohřátí motoru a poklesu otáček do normálu. Kolikrát se třáslo celé auto.
Mě pak napadlo odpojit lamda sondu, protože i ta to může dělat (už jsem to psal v jiném fóru). Tyto projevy absolutně vymyzeli. Jezdil jsem tak dvě nádrže, spotřeba stoupla do 0,5 L. Teď už jsem najezdil asi 2000km s lambdou připojenou a musím říct, že se to o mnoho zlepšilo. Občas si zhoupne, ale teď je to tak 80% ideálního stavu. Takže houpání už neřeším.
Neříkám, že tohle je návod, jak se toho zbavit. To ať řekne nějaký automechanik, nakolik bylo chytré jezdit s odpojenou labmdou a kolik asi chyb jsem si nasčítal do počítače...atd.
Citroën Xsara I. 1.4i 55kW (3/2000), s BSI