Tak já nevím asi jsem prokletý, jakmile hergot spravím jednu věc, vysere se další.
Dnes jsem nechal běžet motor asi cca 20 minut na volnoběh, přišel jsem ručička teploty byla snad vykoucená ze své osy bylo to kompletně v červeném (120°°´) motor bežel ale nehorázně začal smrdět, pak mi to chcíplo a bylo to v čudu.
Nechal jsem auto cca 30 min odstát venku (dnes bylo příjemných 12°) a po nastartování byla teplota už pouhých 90°C a motor dělal jako by se nic nestalo.
Po jízdě do karviné jsem sledoval ručičku a ta si lítala nahoru, dolu jako na horské dráze, prostě jak se jí zachtělo.
Nejvíce mne na téhle situaci zaráží, že mi neseply (nezaply se) ani jedná ze sahar (větráku na chladiči, mám 2).
Dojel jsem domů, nechal auto zase běžet na volnoběh a opět jsem se dostal během pár minutek do červených hodnot a sahary se opět ani nehly.
Pročítal jsem zde, že mám tyto možnosti, buď to :
1. čidla
2. relátka
3. termostat
Zkusil jsem zapnout i klimu, ta normálně jela ale sahary stály. Demontovat přední čelo se mi moc nechce
Dokážu tuhle situaci nějak pořešit popř. lokalizovat problém s univerzálním nářadím (kombinačky, račna -sada do rozměru matky 13, sikovky)