NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK, ODPOVÍDEJ!!!To závisí na tom, jestli je povrch "ochráněn" bezbarvým lakem nebo ne. Pokud ano, je bude po zabroušení a zaleštění škrábance viditelná mapa - hranice části, kde se lak broušením odstranil a polycarbonát se zaleštil a části, kde lak zůstal. Ten krycí lak je sice povrchově tvrdší, ale má jinou tepl.roztažnost než podklad, proto praská, odlupuje se, bělne nebo žloutne. Pak je nejlepší broušením ten lak sundat, klidně použijte i P320 pod vodou, nemusíte se bát, že to přebrousíte!
V sadě na renovaci světlometů od CAREXu je vše potřebné i speciální neagresivní leštící pasta na vodní bázi (světla neleštit leštěnkama na laky, obsahují rozpouštědla, která povrch narušují!) Pokud na světlech lak není, stačí zabrousit poškozené místo postupně po zrnitost P2000 nebo vyšší a pak zaleštit spolu se zbytkem světla a máte ho jako nové. Tu sadu sezenete v Autokelly, různých internetových obchodech nebo přímo na
www.autolesk.cz. I spousta profi firem provádí renovaci pomocí komponentů CAREX.