Ahojte, tak prehrievanie musim riesit uz aj ja.
Po buracke mam novy chladic, nove sahary a pri beznej prevadzke absolutne ziadne problemy.
Problem je dllllhe statie na krizovatke, jazda do prudkeho kopca krokom na jednicke,...
Motor sa po nejakom case zacne pomaly prehrievat, no sahara sa vobec nerozbehne, aj ked auto uz pipa ze je prehriate.
Chladic aj hadice su teple. Sahara je elektricky OK.
Problem zmizne akonahle zacnem ist kusok rychlejsie (30-40 za hodinu a po par sekundach mam teplotu znova iba na 3 palicky) = naporom to chladi uplne super.
Minuly tyzden sa mi navyse po prehriati nejako rozhodilo auto a namiesto klimy zacalo naplno kurit bez ohladu na nastavenie digiklimy. Po vypnuti motora, nastartovani a vypnuti digiklimy na par minut to uz slo OK.
Nejake tipy, kde zacat s dalsou vymenou?
EDIT: tak po dnesnej jazde v teplom pocasi: pri stati na krizovatke z klimy postupne prestane ist studeny vzduch, az nakoniec auto zacne "kurit". Po rozbehnuti je v priebehu par sekund vsetko v poriadku.
Je moj predpoklad spravny, ak si myslim, ze ma vsetko na svedomi netociaci sa ventilator? Ako zaistit jeho chod?
EDIT2: vyriesene vymenou "riadiacej jednotky" pre ventilator (vraj to prepina otacky ventilatora) a nejakeho cidla. Mechanika som sa moc nepytal, co to je, ale auto uz jazdi paradne, vyskusane