od Hrnča » čtv 18. říj 2012, 8:33
U jeho motorizace po čtyřech měsících radši ne. Přeci jen např. natankuje v sprpnu letní naftu a pak až v prosinci. To by dřív zamrznul. Pokud tedy neleje adititva.
Ono u toho palivoměru jde o to, podle všeho, že se natankované množství ukáže až po nějaké době. Takže pokud od tankování dojedeš jen domů nějakých pár km, tak to ručikou moc neudělá. Jedině si něco objet. Pak by se to třeba mohlo zlepšít. Pokud ani tohle nezabera, tak nezbyde nic jinýho než jezdit tankovat dřív než se rozsvítí rezerva. Popřípadě najezdit někde něco navíc, abys mohl vzít víc nafty. Osobně taky nechápu ty co berou za 100,- ba i za 500,-. To bych byl u pumpy ob den. Jezdím od plné do prádzné....
Xsara 1 2.0HDi 66kW/90HP r.v. 1999-leden 2009
Peugeot 307SW 1.6 16V 80kW/110HP r.v. 2002