od Kleki » pon 10. pro 2012, 21:24
Nemám PICASSO ale do OPR 08637 sa montoval filter BOSCH bez predhrevu nafty , od OPR08638 do OPR 08973 sa montoval tiež filter BOSCH bez predhrevu ale v potrubí bol zaradený elektrický predhrev nafty. Od OPR 08974 až do ukončenia výroby Xsara Picasso s 2,0HDi/66kW sa montoval palivový filter MAHLE , ktorý mal integrované vyhrievanie nafty vo filtri. Toto sú informácie z citroen servisu
Ak chceš dorobiť prihrievanie nafty máš asi dve možnosti a to buď :
1. zohnať filter MAHLE ktorý má už predhrev vo filtri a elektricky by som to pripojil na ovládanie bufíka (ak ho máš) alebo ak bufík nemáš potom musíš mať elektrický ohrev chladiacej kvapaliny tak to pripojiť na to. Samozrejme cez nejaké spínacie relé a samostatnú poistku.
2. kúpiť v Citroene samostatný predhrev montovaný do potrubia a pripojiť to elektricky ako v prípade č.1
objednacie číslo predhrevu do potrubia je 1579 Y6 a stojí v Citroene okolo 30 eur.
Čo všetko ešte k tomu budeš potrebovať to presne neviem ale asi nejaké prepojovacie palivové hadice s rychlospojkami a v prípade č.2 možno ani to. Jedine na elektrické pripojenie jedno relé poistkové púzdro s poistkou a káble.
Ak to náhodou niekto z PICASSákov riešil určite sa ozve.
Bývalá Xsara break 1.9TD 1999 , Xsara Break Exclusive 2,0HDI 80kW, 2002
Aktuálne Citroen C5 Break Exclusive 2,0HDI 100kW s automatom r.v.2006 + Xsara 1998 1,4i(manželkina)