Zdravím všechny a pouze popíšu jednu mou závadu s motorkem i s vyřešením. Ostřikovač stříkal čím dál méně tak 10 cm, což už nestačilo. Vytočil jsem přední kola do prava, vedle kola lehl na starý koberec a odepnul plastový podběh, abych se dostal k motorku. Odpojil obě hadičky a požádal manželku o zapnutí ostřikovače. Malým čůrkem se to snažilo "stříkat"jak předním ostřikem tak i při zapnutí zadního ostřiku. Takže demontáž: motorek jsem odpojil od elektriky a pak silným viklavým pohybem vysunul motorek z nádržky. Pozor - voda vytryskla, takže jsem měl část vody v rukávu. Pak jsem vložením šroubováku oddělil motorek od rozvádějícího ústrojí(opatrně pomalu na každou stranu), v kterém je ten důležitý pístek! Nyní jsem opět pomocí malého šroubováku a síly rozpojil obě půlky(černá a bílá barva), až mi ten pístek vypadl.
Problém byl ten, že ta guma (co je ze dvou stran toho pístku a která uzavírá jednu či druhou stranu ventilku ) se roztřepila, vypoukla a tím se ten ventilek zvětšil a uzavíral obě strany. Tím byl malý prostor pro protékající kapalinu.
Oprava: ventilek (gumu)jsem z obou stran velmi opatrně zbrousil stolní bruskou do plošky. Pak vše umyl a po montáži těch dvou částí rozvádějícího ústrojí, jsem s tím zatřepal a cítil , že se ten pístek trochu pohybuje! Stlačením jsem spojil rozváděcí ústrojí s motorkem. Nádržku bez motorku pak ze shora propláchl čistou vodou k odstranění možných nečistot a motorek už zatlačil do nádržky. Zapojil elektriku a požádal manželku ať vyzkouší, ale jen krátce ostřikovač v předu i v zadu. Stříkalo to perfektně. Pak zapojil hadičky, podběh a šel se radovat za dobrý pocit a ušetřené peníze. Funguje mi to už dlouho, ale je to jedna z mnoha závad, které Vás můžou potkat u tohoto rozvodu. Jinak musím pochválit Vaše dobře popsané poruchy. Jsem rád, že nejsem sám co se občas trápí.